jee :D fajne było, co? :P To teraz dalej, wszystko co masz w obecnie oglądanych obejrz powoli i bierz się za DtB :P No idzie idzie, i na prawdę fajni ludzie się zebrali :P
aa, zapomniałbym 8D rozkręcam ze znajomym forum o anime i mandze ^^ jeśli chcesz pogadać z ciekawymi ludzmi itp, nie tylko o anime, zapraszam http://animeroom.lua.pl/index.php : ))
Darker to właśnie nie jest taka typowa nawalanka w stylu: "hej koleś kto ma fajniejsze justu, kto ma lepszą moc!" Wręcz przeciwnie, to anime ma cholerny klimat i fabułę, a jak rzekła moja dobra znajoma: kopalnia męskich ciach xDD
Fabuła opiera się na ludziach posiadających nadprzyrodzone moce, za które muszą ofiarować jakąś zapłatę, każdy ma inną. Większość tych "kontraktorów" przeszła do policji i z nimi współpracuje, natomiast głównym bohaterem jest koleś który pracuje w tkz. Syndykacie, dla którego wypełnia zlecenia. Podczas tych zleceń musi walczyć z policją, która poluje na jego tożsamość skrywaną pod maską i innych kontaktorów. Po pewnym czasie chłopak zaczyna się wybijać z spółki bo ma własny cel, odnaleźć siostrę. Anie boskie, kryminał, akcja, klimat, postacie, zagadka :3
hmm, jak zwykle jadę kilka serii na raz. Większość to serie z tego sezonu więc wychodzą jeden odcinek na tydzień :)
Mogę ci polecić jedynie "Phantom ~Requiem for the Phantom~ " niezły kryminał, no bo to anime o zabójcach, łapią na ulicy młodego chłopaka, zabierają rzeczy osobiste, kasują pamięć i dają do wyboru śmierć lub pracowanie dla organizacji jako płatny zabójca ^^ Humoru to tam nie znajdziesz, ale fabuła bardzo dobra.
PS: Jaki film i skąd ty ich tyle bierzesz?:PP Dla mnie ściągniecie anime to sukces i ani myślę o ściąganiu filmów które mają po 1-2GB xD Takie ściągnięcie 50 odcinków Eureki Seven kosztowało mnie pare ładnych dni..
wiesz, mnie ten pierwszy odcinek odrzucił i na 2 się zmuszałem, ale potem zobaczysz jakie Jamsy Bondy będą! Fabuła się potem tak rozkręca, że szok *.* (już 2-3 odcinek)
"I need to see your Johny" To mnie zabiło w pierwszym odcinku XDD
Naprawdę polecam ci zabrać się za następne odcinki :P Coś wspaniałego.
Anime..... wzięłam się za Clannad After Story, ale co z tego wyjdzie to zobaczymy. Chociaż zapowiada się całkiem całkiem ^^
Pewnie znowu zużyję 2 paczki chusteczek xD
Higashi no Eden to ja jeszcze nie oglądałam i nie zamierzam w najbliższej przyszłości, bo mam zamiar obejrzeć w wakacje wszystkie anime jakie mam w Plan to Watch.
Ale coś mi to nie idzie xD
widzę, że coś przystopowałaś :P myślę, że nei potrzebnie tak ruszyłaś z kilkoma anime na raz, z tego 1/2 to długie anime, a trzeba zaczynać od tych krótszych 8) tak będzie łatwiej i przyjemniej :P Polecam ci 11 odcinkowe anime Higashi no Eden :) Tu masz online click.
Pierwszy odcinek to i może nie zachwyca, ale od 2-3 do końca idzie już z górki, jest zagadka, jest miłość, jest kryminał to kilka śmierci, myślę że ci się spodoba, bo mi cholernie przypadło :PPP
tzn. MnH postaram się jakoś kroczek po kroczku obejrzeć, ale nie wiem jak to będzie, mój znajomy dał temu anime 9, co u niego to istny hardcore ^^" Co do Noir to... fabuła nawet mi odpowiada, ale właśnie skończyłem 2 sezony Black Lagoon i anime o zabójcach narazie sobie odstawię xD jeszcze mi na psychikę siądzie ... xD Poza tym odstrasza mnie kreska z 2001.. ale cóż poczekam aż you completed and say what are you think about this :D Po Eurece (3/50 zaliczone już xD) muszę obejrzeć Evangeliona :o bardzo się jaram tym anime, ale też anime sprzed 12 lat x<
Ojej, no zapowiada się ciekawie. Ale wiesz, że ja wolę inną tematykę. Jak będziesz po pierwszym odcinku, to napisz, czy warte uwagi. Może też się kiedyś za nie wezmę ^^
All Comments (20) Comments
http://animeroom.lua.pl/index.php : ))
PS: daj mi jej gg, zaraz sie spytam co ma do Hei'a, Novembera i spółki ^^
PS: czekam na podsumowanie HnE 8DD~
Obejrzyj: http://www.youtube.com/watch?v=hMug3xoIqTA&feature=fvw
Darker to właśnie nie jest taka typowa nawalanka w stylu: "hej koleś kto ma fajniejsze justu, kto ma lepszą moc!" Wręcz przeciwnie, to anime ma cholerny klimat i fabułę, a jak rzekła moja dobra znajoma: kopalnia męskich ciach xDD
Fabuła opiera się na ludziach posiadających nadprzyrodzone moce, za które muszą ofiarować jakąś zapłatę, każdy ma inną. Większość tych "kontraktorów" przeszła do policji i z nimi współpracuje, natomiast głównym bohaterem jest koleś który pracuje w tkz. Syndykacie, dla którego wypełnia zlecenia. Podczas tych zleceń musi walczyć z policją, która poluje na jego tożsamość skrywaną pod maską i innych kontaktorów. Po pewnym czasie chłopak zaczyna się wybijać z spółki bo ma własny cel, odnaleźć siostrę. Anie boskie, kryminał, akcja, klimat, postacie, zagadka :3
Tutaj się troszkę bardziej rozpisałem :))
tak oceniali moji znajomi to anime:)
Mogę ci polecić jedynie "Phantom ~Requiem for the Phantom~ " niezły kryminał, no bo to anime o zabójcach, łapią na ulicy młodego chłopaka, zabierają rzeczy osobiste, kasują pamięć i dają do wyboru śmierć lub pracowanie dla organizacji jako płatny zabójca ^^ Humoru to tam nie znajdziesz, ale fabuła bardzo dobra.
PS: Jaki film i skąd ty ich tyle bierzesz?:PP Dla mnie ściągniecie anime to sukces i ani myślę o ściąganiu filmów które mają po 1-2GB xD Takie ściągnięcie 50 odcinków Eureki Seven kosztowało mnie pare ładnych dni..
"I need to see your Johny" To mnie zabiło w pierwszym odcinku XDD
Naprawdę polecam ci zabrać się za następne odcinki :P Coś wspaniałego.
Anime..... wzięłam się za Clannad After Story, ale co z tego wyjdzie to zobaczymy. Chociaż zapowiada się całkiem całkiem ^^
Pewnie znowu zużyję 2 paczki chusteczek xD
Higashi no Eden to ja jeszcze nie oglądałam i nie zamierzam w najbliższej przyszłości, bo mam zamiar obejrzeć w wakacje wszystkie anime jakie mam w Plan to Watch.
Ale coś mi to nie idzie xD
Zwłaszcza, że Dexter mnie wciąga.... xDD
Pierwszy odcinek to i może nie zachwyca, ale od 2-3 do końca idzie już z górki, jest zagadka, jest miłość, jest kryminał to kilka śmierci, myślę że ci się spodoba, bo mi cholernie przypadło :PPP
Co do samego anime to całkiem całkiem, zagadki, morderstwa, śledztwa..... Ale wiesz, że ja wolę inną tematykę ^^
A Tobie jak tam idzie z anime or filmami?
Bo ja ostatnio oglądałam "W doborowym towarzystwie" i byłam rozczarowana jak nigdy xD
Higurashi też coś koło tego miało, no ale wiesz, to było Higurashi ^^
Pierwszy odcinek nawet mi się podoba, ale liczba odcinków trochę mnie przeraża xD