Favorite anime(extended list,not in order):
One Punch Man,steins;gate,wellcome to the NHK,Death note,Tiger and bunny,Dragon ball Z, Mushishi,Serial Experiments lain,Naruto,Monster,Demon Slayer.
Thanks a lot! It's true that I generally prefer older literature. As for recommendations, since you enjoyed Crime and Punishment, I would check out Brothers Karamazov.
חחחחחחח מה ישלך התחלתי לראות את זה לפני שנה פשוט משום מה זה קפץ לי
התחלתי לראות וזה היה בסדר אבל עכשיו אני בדילמה אם לראות את הפילרים או לא כי זה 100 ומשו פרקים
All Comments (56) Comments
שמחה שהעונה הזו שומרת על הרמה של הסדרה המקורית ולא הורסת אותה
התחלתי לראות וזה היה בסדר אבל עכשיו אני בדילמה אם לראות את הפילרים או לא כי זה 100 ומשו פרקים