vergeet ook niet cowboy bebop en gungrave te zien voor meer mature anime....
ook tengen toppa gurren lagann is een absolute topper, wel niet echt serieuze anime maar toch het bekijken waard
Ik hou ook van die gedetailleerde gevechten, black lagoon is daar me favoriet in, dat plaatje hier op me profiel is bijvoorbeeld een screenshot uit de eerste episode :D, prachtige serie.
naruto en bleach zijn idd lekker ontspannende series ^^ beetje fantasie is wel nodig
ecchi vindt ik ook heel leuk :)
(even gekeken maar we hebben maar 4 dezelfde share anime's xD)
oh well, I've had ppl reject my plate cheese & crackers. So I guess its not too much of a surprise. I'm not gonna get into fat man vs elephant arguments.
All Comments (30) Comments
ook tengen toppa gurren lagann is een absolute topper, wel niet echt serieuze anime maar toch het bekijken waard
i think you're the one who wants to change the world,... ;)
Mostly people wouldn't even try to do this. :]
naruto en bleach zijn idd lekker ontspannende series ^^ beetje fantasie is wel nodig
ecchi vindt ik ook heel leuk :)
(even gekeken maar we hebben maar 4 dezelfde share anime's xD)
wat voor genre vindt je voornamelijk leuk?