despairdisease's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 94.8
Mean Score: 5.65
  • Total Entries260
  • Rewatched2
  • Episodes5,709
Anime History Last Anime Updates

Access to this list has been restricted by the owner.

Manga Stats
Days: 11.9
Mean Score: 8.06
  • Total Entries28
  • Reread0
  • Chapters2,125
  • Volumes205
Manga History Last Manga Updates

Access to this list has been restricted by the owner.

Favorites

Anime

No favorite anime yet.

Manga

No favorite manga yet.

Characters

No favorite characters yet.

People

No favorite people yet.

All Comments (2373) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Kaminator Dec 16, 2015 1:02 AM
Ah yeah i see plenty of peasants everyday

THANKS SO MUCH!
I'm busy working tho so i don't really get to watch anything.
IM GLAD TO HAVE YOU BACK TOO BUT our line conversation died?
Kaminator Dec 1, 2015 11:52 AM
Yeah me too, because every time i come here I have to reply to walls of comments forever because some fucken useless people here don't reply to facebook and steam and stuff when i send a few lines to chat.
So i gotta come here to write wall comments.

OKAY I'm goign to add you on line now! We will talk soon

well um you'll be good yo!
I'm done now forever with uni and I passed!
Life is good I guess but still tired and havn't caught up on sleep.
It's hard to find time to watch things honestly! Time is the only thing I lack these days.
Idk, I'm stressed man. I was stressed and now less stressed.
YOU BETTER STILL BE HAPPY
COS IM HERE NOW
Kaminator Oct 1, 2015 2:50 PM
Aw darn! lol!
I got lazy with MAL again and too tired to come reply to comments.

Do you use any texting apps? I have LINE and i text like a few MAL friends on there.
I can try add you on skype too ok!

Urgh I'm already dying from it all i want to do is run away atm lol.
Uni has become so stressful for no reason at all.
AH how many years do you have left on your degree? GOOD LUCK TO YOU TOO,
I know you're a genius and you will do well.
I can't even keep up with anime and games lol.
I GOT MYSELF BACK INTO shitty world of warcraft to eat my time away but yeah..
Don't you just miss those days where we were happy highschool kids XD
RachelPanda Oct 1, 2015 12:57 PM
[center]
Thread: July Mangaka 2015
Cards: here

Thread:September Mangaka 2015
Cards: Here

Thread:Summer LE
Cards: Here

Sorry about the late delivery for July. Thanks for sharing your favorite summer things and your favorite pairings with me. This is my last delivery from BLO. If you have any problems please leave a message on my page or PM me.
Kaminator Aug 4, 2015 3:05 PM
Ahaha alive and ready to be with me?? ^_o

Yeah it's been too long, you have to come talk to me again!
I only chat through like facebook, skype or steam now.
So if you have any of them feel free to hit me up.

And in regards to how I am and what's my situation.
I am currently in the final year of uni, final semster too so its not too busy as I'm working on a group project and barely have any classes to attend.
I should be regularly active unless uni decides to fucken eat me again.
I've been pretty good tho overall,
how about you?
feel like ranting and telling me everything?
Kaminator Aug 2, 2015 10:48 PM
Hey like fucken it's been years but i'm back?
Dunno if you're still alive or not but hit me up
DeakoCasper Jun 24, 2014 8:03 AM
i am dead
GDManga Apr 6, 2014 1:28 AM
Hi. I am finally back. After so long!!! I have been doing great. So many things happened in my life the past 2 years. Thank you for the happy birthday wish. Hope you are doing well too?
taicchi Mar 23, 2014 4:37 AM
Same, that's why I'm glad to have stalked your list. I mean, examined your list of anime.

It could be worse, what if they put actual numbers next to the characters. Ugh. You handled it well, meanwhile, I'm going to pretend my list and its nonsensical order don't exist.
taicchi Mar 22, 2014 5:12 PM
Remind me later that I need to have an in-depth proper conversation about xxxHolic with you.

And don't even bother with my list of characters because whoever limited it to top 10 must be a sadist. Neither Rufus or Dante are on it because they are safely sorted in my head as top 2 classic favorite characters [nervous sweating]
taicchi Mar 22, 2014 4:47 PM
'Sup.
Mine_Saito Mar 21, 2014 6:20 PM
Thanks dear, and you're welcome! ^u^
Glad you like that pic, its really hard to find good quality pic of those two.
Well the 2nd claim will be done by Ose-chan but maybe it'll be late since she is busy right now with real life.
Btw, wanna join Anime Familia Club?
I'm an active admin there, I made lots of cards and badges there.
FreaXoid Mar 21, 2014 10:04 AM
Thank you :)

Eternal_Shield Jul 10, 2013 3:57 AM
Thanks , i was going to reply u soon but MAL had some issues logging me in with the proxy and stuff.
but now im back and thanks for the wishes =D
FreaXoid Jun 4, 2013 10:32 PM
I couldn't think of anything interesting to say back then. Sorry Asc-chan.