Report cloudgazer's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 37.1
Mean Score: 7.41
  • Total Entries72
  • Rewatched0
  • Episodes2,191
Anime History Last Anime Updates
Shirobako
Shirobako
May 29, 2016 7:06 AM
Plan to Watch · Scored -
Black Lagoon: The Second Barrage
Black Lagoon: The Second Barrage
May 24, 2016 6:40 AM
Completed 12/12 · Scored 9
Kanojo to Kanojo no Neko: Everything Flows
Kanojo to Kanojo no Neko: Everything Flows
May 24, 2016 3:09 AM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 54.3
Mean Score: 7.11
  • Total Entries163
  • Reread0
  • Chapters9,774
  • Volumes707
Manga History Last Manga Updates
Gamaran
Gamaran
Apr 19, 2016 11:22 PM
Reading 93/194 · Scored 7
One Punch-Man
One Punch-Man
Apr 19, 2016 11:14 PM
On-Hold 80/? · Scored 7
One Piece
One Piece
Apr 19, 2016 11:11 PM
Reading 800/? · Scored 9

Favorites

All Comments (314) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Harrymanhunter May 27, 2016 8:41 AM
Yeah I obviously prefer them too. But some Anime just meant to be watched in Dub. ^_^

Yeah I've had it on my PTW since last year. I will eventually.

Need Anime recommendations?
hartleyisboring May 27, 2016 7:43 AM
awwwwe thanks >///< Ill admit, Im not much of a poet, just a depressed teenager who has some free time- but I could show you some more if you really want. Im glad you liked it so much though! I didnt really expect to get any feedback at all, let alone positive. Thx again fam ;)
https://drive.google.com/folderview?id=0B9xzHbo84UfJflAwZl8xUE5xdmVWbTg1eTctbDFpdC05MHJWNnFZaDlaYjJINVFuTGluY2s&usp=sharing
Harrymanhunter May 24, 2016 8:11 AM
Lulz, trufax.

Black Lagoon was just a burst of unadulterated action, wasn't it? So much fun. Revy ftw. Go see Roberta's Blood Trail OVA now. And I hope you've seen the Anime in Dub. Dub>Sub here.
Harrymanhunter May 21, 2016 10:57 PM
Hello. What's up, stranger?
DCLXVII Oct 8, 2015 9:30 AM
Hello fellow Indian :>
Grail_Nikephoros Oct 4, 2014 11:34 AM
yo!
.-.
momochan76 Jun 11, 2014 8:03 AM
Thanks :). Didnt know they had comments section and just seen this now.
momochan76 Jun 11, 2014 8:02 AM
Sorry just seen this, no I'm afraid. My daughter does,I'm too lazy to read :)
Obeythealfa Apr 20, 2014 11:55 AM
yeah thanks for accepting! how are u?
Inferno_Cop Dec 5, 2013 11:11 AM
Thats why I rewatched it and now its a 7 :P.See my tag for it.
I am actually one of the rare species who prefer hand drawn style over CGI and therefore while I can appreciate the efforts behind The clean and neat graphics and scenery, I don't seem to enjoy them much.As much as people want to deny it but anime is a visual experience and new visuals are not for me.
Though after rewatching I realised how simple it was and how genuine the relationships were.
Aryaragi Dec 5, 2013 10:44 AM
I'm Aryya, originally from bengal but live in bombay because dad got a transfer.
Currently studying for my 12th boards, I intend to become a civil engineer but gosh the competition to get into the colleges @_@

One piece is my favourite shonen manga, it's world building is simply amazing but there are a few arcs that came out annoying or pointless sometimes and the lack of much character development is bit demeaning sometimes. I mean luffy lost his brother in front of his eyes and one would expect some sense of maturity and growth instead of power ups which is a given in shonen.

Yeah, I've only read oyasumi punpun by asano and I was blown away at how the writer handles the themes beautifully. Waiting for the whole thing to be translated and then will continue. YKK is probably the best thing I've read though.

Check out mushishi, its a dark and yet calming anime, I've never seen a dark and calm atmosphere together. You might even want to check out Aria but I see that you have read the manga already. Also if you like romance be sure to check out 5 centimeters per second, a touching tale that takes a cliche premise and works wonders with it. And since we both seem to be studying in or for college go watch tatami galaxy. It's a genius anime
Aryaragi Dec 5, 2013 9:59 AM
idk, I kinda always liked the more mature stuff, shonen was entertaining at first but now most seems bland and slice of life(not the random high school ones) are my absolute favourite, you should try millennium actress, it's satoshi kons best work imo.

I'll try solanin soon, I guess I'm mature enough for it.

So which state do you stay in ?
Aryaragi Dec 4, 2013 11:36 PM
Yeah, nice taste there
how's solanin if I may ask ?
LOLninja Dec 4, 2013 5:23 PM
Your Naruto review summed up everything I feel about the series. It used to be one of my favorite series, but it has gone down hill and I feel like reading it is a chore now. I still have hopes that it improves, but I ain't holding my breath. I think it needs another part because at the rate things are going, I'm afraid the ending will be too abrupt.
Aryaragi Dec 4, 2013 12:07 PM
>Location India
Nice to meet a fellow indian with high compatibility