Ja, klopt dat is wel fijn. Maar soms is het ook wel vet om series te kijken omdat ze vaak cliffhangers hebben aan het eind van een afl. Het is niet dat ik anime-series opeens saai vind, maar het kost gewoon nogal veel tijd. Manga kun je veel makkelijker tussendoor/ in bed lezen en je hebt natuurlijk geen fillers.
Ik heb tot nu toe Children who. ; Paprika , Spirited Away gezien en Summer
Wars ( voor de helft ). Nu de pws en de pww-terreur voorbij zijn heb ik wat meer tijd. Ik vind Paprika tot nu toe het meest perfect(vooral muziek is episch), Summer Wars is tot nu toe vet. Spirited Away vond ik vooral 'mooi', maar niet meesterlijk ofzo. Children Who. mwa mwa. Die wereld (Agartha) en die creaturen waren vet maar ik vond de hoofdpersoon nogal haatbaar. Zal wel aan mij liggen.
Chill man, het is verslavend:P. Oh en zou je alstublieft nooit meer een zin willen beginnen met een kleine letter want dat vind ik bij vmbo-t leerlingen al irritant, laat staan bij DE bert.
All Comments (15) Comments
Dit is wel de bekendste
http://www.youtube.com/watch?v=NkYYYew8CUI
vanaf 2.34 episch:
http://www.youtube.com/watch?v=8Ak_jATqoRc&feature=related
Vanaf 1.22 geniaal:P
http://www.youtube.com/watch?v=vZa0Yh6e7dw&feature=relmfu
Check deze ook, nogal creepy:
http://www.youtube.com/watch?v=GLg_wp0IXoI
Hahaha
http://www.youtube.com/watch?v=qKV6lx9crAs
Dit is echt geweldig:P
Maar dat is goed, doen we wel een keer :)
Wars ( voor de helft ). Nu de pws en de pww-terreur voorbij zijn heb ik wat meer tijd. Ik vind Paprika tot nu toe het meest perfect(vooral muziek is episch), Summer Wars is tot nu toe vet. Spirited Away vond ik vooral 'mooi', maar niet meesterlijk ofzo. Children Who. mwa mwa. Die wereld (Agartha) en die creaturen waren vet maar ik vond de hoofdpersoon nogal haatbaar. Zal wel aan mij liggen.
http://myanimelist.net/anime/2251/Baccano!
13 afl. Ik vond het best perfect. Op het begin snap je wss niet veel van t verhaal maar dat komt wel:p
http://myanimelist.net/anime/44/Rurouni_Kenshin:_Tsuiokuhen
Is iets van 4 afleveringen, ik heb er nu 2 gezien. Best wel vet.
De laatste tijd lees ik eigenlijk alleen nog manga met uitzondering van naruto dan. Ik kan me niet echt meer interesseren voor anime:P
heb je die gewonnen?
vet