Report Yuutan64's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 162.3
Mean Score: 8.09
  • Total Entries558
  • Rewatched43
  • Episodes10,622
Anime History Last Anime Updates
Saiki Kusuo no Ψ-nan 2
Saiki Kusuo no Ψ-nan 2
Yesterday, 5:23 PM
Re-watching 2/24 · Scored 9
Fate/stay night Movie: Heaven's Feel - III. Spring Song
Fate/stay night Movie: Heaven's Feel - III. Spring Song
May 9, 6:22 PM
Completed 1/1 · Scored 9
Fate/stay night Movie: Heaven's Feel - II. Lost Butterfly
Fate/stay night Movie: Heaven's Feel - II. Lost Butterfly
May 7, 6:37 PM
Completed 1/1 · Scored 8
Manga Stats
Days: 3.2
Mean Score: 9.50
  • Total Entries8
  • Reread1
  • Chapters338
  • Volumes36
Manga History Last Manga Updates
Tonikaku Kawaii
Tonikaku Kawaii
Dec 28, 2020 7:02 PM
Reading 43/? · Scored -
20th Century Boys
20th Century Boys
Oct 21, 2020 5:14 PM
Plan to Read · Scored -

Favorites

All Comments (7347) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
IceySongstress 13 minutes ago
Yes, I'm just as confused, tbh.
If I have to say one word, it will be to write about "Yourself".
That is if you don't mind.
Please don't be a blockhead doing that.
Itsame_Carlos Yesterday, 7:12 PM
Yeah hahaha and it's happening all over again, they don't stop coming.
If medicine is what you want, go for it man. Not knowing much about it is normal, it's a really nice and important career imo.

This is what makes it even creepier haha.

Hmm interesting, do you think she's an actual witch or a human?
Yeah understandable, do you plan to come back to it later?

Makes sense, the section with the Mayuri time loops is pretty sad tho :(

Btw, just noticed now that it's been nearly a year since we started talking here on MAL hahaha.
BalBeera Yesterday, 6:48 AM
It's romance sports anime, romance being subplot. Animation is also unusual but soundtrack , character and plot is one of my fav so far.
It's only anime that i have 3 times
PandaUwU May 9, 9:46 PM
Ah man I can't get into Hololive, though the fan arts are nice.
Xnovazero May 8, 8:52 PM
Thanks. I prefer this kind of anime and arts :D

No. I already wrote them on my blog and Favorites list.
Nefj May 8, 5:37 PM
Nah. I just drop whenever I want haha. Though I do sometimes prefer deleting anime from my list rather than marking them as dropped. Having a huge dropped list just doesn't sound good... actually, that might be why some people prefer not to drop.

No idea, but one episode is what it needed apparently. Here to hope it's good.

Take your time.

Glad you enjoyed it.
Yeah, watched it a few days ago. Was pretty nice haha. Animation was really good all around.

What do you think of Heaven's Feel?
Geshtinanna May 8, 2:34 PM
Haha, sometimes I just get an inexplicable urge to see how Aatan's getting on. Quite what happened to him remains one of the biggest unsolved mysteries on this site.

I suppose you can try some cooking at home, in your spare time. You could even get your brother and sister involved. Hey, have you ever seen March Comes in Like a Lion? There are some high-level culinary skills on display there. It's a gastronomer's delight!

Haha, yeah but there's only so much time you want to spend reading. With anime subs on top of everything else, you'd be like, reading for more than half of your waking life. Lol. Tbh I kinda feel I'm too old for subs nowadays. It's either because my mind's gradually getting slower and lazier, or because I've been corrupted by the world. I dunno, I kinda like, admire, and support, the English language dubbing industry, as well.
Hikki_a1 May 7, 3:56 PM
Never heard of him before XD.
torsan88 May 7, 9:50 AM
Oh awesome ^^ I have ptw it ^^
Luculo May 7, 9:09 AM
Thanks. Nice to meet you🖤

IceySongstress May 6, 8:11 PM
Please, can you write more?
I simply cannot comprehend a simple line like this.
Thipok11 May 5, 2:03 PM
Yes, and you born later ashashuas

T.T
Will not!
Ayato-Hiragi May 5, 8:12 AM
Pain
Xnovazero May 5, 1:37 AM
What do you think my self-made collages? Please tell me your impression in detail. The former is Fictional Guys. The latter is anime which I "really" love.

Here: https://myanimelist.net/blog/Xnovazero&spot=5&cat=18347

robertrufus May 3, 1:16 PM
Oh I'm sure they do. but I doubt we're ever gonna get one.

According to Renge's sister, yeah.
Haha, fair.

Yup, also known as a psychopath xD
I haven't watched that much Moona myself but she seems pretty cool.
Btw, all of the english branch is getting new outfits this week, really excited for that :D