Report Yuki_Tora's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 7.0
Mean Score: 9.92
  • Total Entries132
  • Rewatched0
  • Episodes409
Anime History Last Anime Updates
Seitokai no Ichizon
Seitokai no Ichizon
Jul 30, 2010 5:33 PM
Plan to Watch · Scored -
Gunslinger Girl
Gunslinger Girl
Jul 30, 2010 5:32 PM
Plan to Watch · Scored -
Chobits
Chobits
Jul 30, 2010 5:31 PM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 2.3
Mean Score: 9.71
  • Total Entries23
  • Reread0
  • Chapters258
  • Volumes45
Manga History Last Manga Updates
Joou-sama no Inu
Joou-sama no Inu
Feb 2, 2010 7:48 PM
Plan to Read · Scored -
Kaichou wa Maid-sama!
Kaichou wa Maid-sama!
Feb 2, 2010 7:48 PM
Plan to Read · Scored -
Karakuri Douji Ultimo
Karakuri Douji Ultimo
Sep 28, 2009 9:19 AM
Reading -/54 · Scored 10

Favorites

Anime

No favorite anime yet.

Manga
People

No favorite people yet.

All Comments (46) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Funny_Cat Sep 16, 2015 7:22 AM
That sounds bad.
Btw, do you have skype?
Funny_Cat Jul 11, 2015 3:50 PM
It's just that she's been busy with work.
Last time I went there was in March.
kittycopper Jul 5, 2015 11:14 AM
There is some pretty good shows so far. I know there are some I plan on watching still. My Love Story is one I am keeping up with and I finished I can't understand what my husband is saying which was pretty funny. I am thinking of watching punchline and there was another but can't think of the name right now. What about you?
kittycopper Jun 30, 2015 1:16 AM
Yeah it does. Haha that sucks. I havent tried taking the bus to my school. Well I think its too far and it wouldn't be an option if I had a morning class which I do this fall quarter. Hmm now I kinda want to see how long it would take. Ugh I know, parking can be a bitch. The first day of school I had class at like 10 and got to campus around 9 ish took me and my sister over 30 mins to park.
kittycopper Jun 25, 2015 1:46 PM
That sucks, and the bus takes forever :/ He is still studying, I think he has a year left. He transferred a year before I did but I never see him at the school since my classes are on the opposite side of the campus. I'm guessing he has a year left, havent talked to him in a while (a friend of our recently got married and I guess he really liked her so he has been avoiding people)
Funny_Cat Jun 25, 2015 9:11 AM
I was planning to travel to Mexico to visit some family members with my mother. I don't know if we will even go. It depends on her. Lol
kittycopper Jun 24, 2015 5:46 PM
Yeah :) That's great to hear. I have a friend who is doing electrical engineering and I think he is pretty happy about it. I need to see my advisor also, I haven't talked to one since I transferred but I think that is mostly because I commute and when my sister was taking classes with me she didn't want to stick around the school after classes so we went straight home.
kittycopper Jun 22, 2015 3:21 PM
Ah ok. I think I have a little over a year left. I have about 3 quarters left if everything goes well. Ive been in school for a while now haha. First took classes at the community college near me so I can get general ed out of the way. Just transferred to a four year last year and completed my first year there like 2 weeks ago. Not sure if I plan on going for grad school after that.
kittycopper Jun 22, 2015 11:13 AM
Ah ok. How much longer do you have to go for school?
kittycopper Jun 21, 2015 2:00 PM
There are so many places I want to go. For sure Japan, Germany, Ireland, the UK, other parts of Europe. Those were my top picks but honestly I want to go where ever I can. ^_^ What made you choose that major?
kana-tan Jun 21, 2015 2:37 AM
im alright. if you wanna chat, you should add me on skype cause its easier than this
kittycopper Jun 19, 2015 4:46 PM
That's pretty awesome, maybe I will be playing one of your games some day :)
It would be nice if I could and its the plan hopefully. I even thought of trying to work for a cruise line so I could travel that way. If I go into hotels I am pretty sure I can get discounts depending on what hotel I work for and if I do Travel agent or something like that I can get all the good deals :P
Funny_Cat Jun 17, 2015 7:14 PM
Yeah. Lol
Do you plan to go out of town sometime this summer? :)
kittycopper Jun 17, 2015 6:51 PM
Hospitality Management, looking to work in hotels or something to do with travel haven't decided yet. Are you currently going to school? Not sure if I asked you before.
kittycopper Jun 14, 2015 9:42 PM
I will have to look into these anime because I haven't heard of any of them lol. I am trying to catch up on some that I am currently watching now that I have a break from the university for a couple months :3 Haha yeah everyone keeps changing names and avatars, it makes it too confusing to keep up with who is who.