Trdzix's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 179.9
Mean Score: 5.39
  • Total Entries1,316
  • Rewatched21
  • Episodes10,880
Anime History Last Anime Updates

Access to this list has been restricted by the owner.

Manga Stats
Days: 76.9
Mean Score: 6.31
  • Total Entries1,476
  • Reread0
  • Chapters13,355
  • Volumes1,538
Manga History Last Manga Updates

Access to this list has been restricted by the owner.

Favorites

All Comments (373) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Flower_Hana7788 May 21, 5:40 AM
hahaha...
yeah2 ....u hate me...i understand...:(

villains??
hurrmmm...let me see...
Marvel : Loki, Venom, Mystique, and Enchantress
DC : Joker
Flower_Hana7788 May 18, 6:05 PM
Ohooo...u like DC more...
Hurmmm...I hate you then...lol
Fav hero...captain america and....spidey...
For DC...batman and the flash...hehehe...

Flower_Hana7788 May 17, 5:21 AM
yeah...that's right...
i just remember Hakuna Matata coz i like that song a lot...till now...
other Disney songs...nah...not really..

well...i dunno...
maybe i enjoy both Marvel and DC too...
but i like marvel more...LOL
hehehe...yeah Draco more cooler...^_^
Flower_Hana7788 May 15, 4:34 AM
yeah...
Disney movies makes us all feel nostalgic...^_^
u sure ur forget lion kings songs...
it's Hakuna Matata...i luv that songs...^_^

i see...well..i love villains when it comes to Marvel characters...
i even Draco malfoy and voldemort in HP...:P

p/s: already changed new pp
ShamanKingLover May 13, 2:42 PM
AAAA Nemoj plsss
ShamanKingLover May 13, 11:29 AM
Die
Flower_Hana7788 May 12, 11:03 PM
hahaha..of coz...
that time we're all still lil kid...
we enjoyed Disney movie...
i watched most of it...but i like lion king coz of the song...^_^

oh...i dunno i cry or not that time...i dont understand English when i was young...hahaha
Scar is super cool uncle...
well...when i was a kid...i like the light side instead of dark side...:P


p.s: is it because of her eyes...she's pretty...:P
Flower_Hana7788 May 11, 7:47 AM
hahaha..."Under the Sea" is from The Little Mermaid right?
i like that songs too...^_^

my fav : the lion king
i like Simba the most...he's so cute..^_^
Flower_Hana7788 May 9, 1:35 PM
^_^
yes...i like their songs so much...
lot's of different languages too...^_^
hurrmmm...not sure...
Flower_Hana7788 May 8, 5:18 PM
They're not blind of coz..
They just not interested with me...that's all...
I can tell...^^

Oh...Frozen just okay for me...
I like the songs...^^
Flower_Hana7788 May 8, 7:12 AM
^_^
the guys not shy at all...just...they won't approach someone like me...
coz i'm not their taste...
they like hot girl...:P
i see...all white...is it the Narnia?
yeah...already watched Frozen...hahaha...just once actually...:P
Flower_Hana7788 May 8, 3:44 AM
i see...^_^
well...i said sorry coz i laugh at you...coz u'r so funny...:P
nooooo...i'm not reject anyone...coz there's no guy actually approach me at all...*sigh
hahaha...yeah that's right...
ice queen...is it a Disney ice queen....Queen Elsa?
Flower_Hana7788 May 7, 3:10 PM
Scream like a girl?? That's so funny...lol...sorry tho
Hurrmmm...yeah I kinda shy...but I did once before...but totally got rejected...so I won't do it again...lol
Hurrmmm..help them?
Well, sometimes girls kinda like awkward guy...but depend how much is the awkwardness...
I'm not that cold hearted...I can be warmhearted too...
Just...being heartless when talk bout love things...:p

Who the ice queen that u trying to remember???
Flower_Hana7788 May 7, 6:57 AM
ur worse than a girl??
why was it? hahaha...
i see...that's good...coz lots of pretty girl in ur country...^_^
i would not do that...i just let the guy do the first move...
i'm not easy to be persuade tho...my friends even say...i'm heartless sometimes...:P
Flower_Hana7788 May 7, 6:44 AM
eehehhhh....that's because u'r a guy...
ur metabolism is higher than a girl...*sigh

average looking girls....they're all pretty tho...:P
hahaha...i dunno what r they saying...but i did laugh a little...coz of his awkwardness...:P

hahah...nah...i didnt went movie hunting to hunt a hot guy too...:P
lol...u'r so funny...