Report TALLDARKnPHANTOM's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 1.7
Mean Score: 9.00
  • Total Entries22
  • Rewatched0
  • Episodes102
Anime History Last Anime Updates
Darker than Black: Kuro no Keiyakusha
Darker than Black: Kuro no Keiyakusha
Oct 31, 2011 7:39 PM
Watching 1/25 · Scored -
Soul Eater
Soul Eater
Oct 15, 2011 7:40 PM
Completed 51/51 · Scored 10
Death Note
Death Note
Oct 4, 2011 6:19 PM
Completed 37/37 · Scored 9
Manga Stats
Days: 0.0
Mean Score: 0.00
  • Total Entries0
  • Reread0
  • Chapters0
  • Volumes0
Manga History Last Manga Updates

No updates yet.

Favorites

Anime
Manga

No favorite manga yet.

People

No favorite people yet.

All Comments (44) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
inluvnlight Nov 2, 2011 6:39 AM
Lol Well I can't wait to hear what you actually think of it, I mean I can't even discuss passed the 5th episode thats how easily bored I get. :D
TheJis Nov 1, 2011 5:21 PM
nah its a new series, unless they have another remake project I haven't heard of D:
inluvnlight Oct 28, 2011 6:27 AM
Heyyy What Happened???? Was Darker Than Black was soo bad that made you quit anime all together???? Lmaoo
inluvnlight Oct 17, 2011 6:27 AM
Lol What do you mean NO!.. :P

$$$ $$$ $$$

Really? your first 10 Woww. Well I'm glad you enjoyed it, It could have easily been one of my favorites but the end was a little weak for me. It was silly all that Bravery talk a little too cheesy but overall I enjoyed the series. So, it seems like you like humor mixed with action and adventure and you are not all about mature psychological thrillers like you said you were.. :D

$$$ $$$ $$$

Thats great, I am actually happy you will start Darker than Black, I definitely know you will pull through and complete it, let me know what you think of it.
Lol I actually wanted to like it..but it was just Boringgg thats just my opinion.
Lol Yeah, poor dialogue killed me, it was pretty bland and the main character was Blahh so I didnt want to waste my time but alot of people actually like it. Again, let me know.

$$$ $$$ $$$

Yeah, I'm sure you would like Black Lagoon! Same director as Death Note. Op was Awesome! lol Look into it. You have alot of catching up to do ;)
TheJis Oct 16, 2011 11:11 AM
YOU FOOL!, either way im really glad you enjoyed it, i hope the second series is aired soon
TheJis Oct 15, 2011 8:50 PM
YOU FOOL!, i would have like an all battle other then maka talking at him to death haha

Excalibur_motivational_poster_by_Michich
TheJis Oct 15, 2011 7:57 PM
YOU FOOL!, lol I loved Stein, i see you finished the series, the ending wasnt so great was it :/
TheJis Oct 12, 2011 8:45 AM
Excalibur is my favorite character from that series haha
inluvnlight Oct 12, 2011 6:45 AM
Hahahaha Hushh..... You can have your dots I have something better...

*** *** ****
*** *** ****

I think its great you chose Soul Eater, it balance things out from the twists and psychological series you been watching, maybe I should thank your coin Lol soul eater has great humor in it. I love Both Ops, Op1 has to be my 3rd Fav intro, Death Note Op1 being my fav.

*** *** ****
*** *** ****

Well Ergo is one of my Favs actually another great Op, Listen anything I recommend is Awesome XD thats why you will hear me say "I love it, and its one of my favs" Lol I am not into slow paced series so everything I recommend it fast paced with the exception of Casshern Sins which story made up for paced.
Speaking of recommendations....
Check out Black Lagoon =D Awesome Op too.
TheJis Oct 11, 2011 6:26 PM
Soul Eater nice!
inluvnlight Oct 11, 2011 10:56 AM
You know I never really had a problem with Death Note part is because I love N and was fond of Mello. Nate River is under one of my Fav characters but was still devastated about L.
I sympathized with Light being that he had good intentions in the begining but letting him be free is like going against what consider justice, so like you said Justice indeed.

::::: ::::: ::::: =D

Yes Soul Eater throws a lil humor, art is awesome, characters have unique qualities and characteristics which I like and enjoyed. My Fav is Death The Kid I think he was awesome!!! Stein would probably have to be second best for me. He was wacky and smart =D
Hope we can discuss the end, I'll let you get there but gosh your patience is killing me!

:::: ::::: :::::::

So it won the coin flip??? Which one is next in your agenda??

:::: :::: ::::::::

Can you please replyy via Fed Ex, I'm too inpatient to wait for ground mail!!!! :P
hsingh Oct 10, 2011 4:59 PM
Do what jis said and watch code geass...it's way betetr than death note
inluvnlight Oct 5, 2011 6:32 AM
I can't believe you didn't know it was Christian Bale :P He is Awesome!!!I wonder what you will think of Spirited Away. They are very much have the same environment and setting. I love Supernatural and Supernatural done right is even better. =D
So, now you are watching Soul Eater..Nice! Nice Art right?? Story doesnt pick up until 6 episodes or so. My Favorite is Death The Kid. I can't wait to discuss.
But first, you completed Death Note :) So, what did you think of the end??
inluvnlight Oct 2, 2011 6:19 PM
Yes Death Note obsession qualifies as Head Over Heels in Love Lol =D Thats how I felt.
What part are you upto now??
Well, How's moving castle was cute, I like it but thought it could have been better. It annoys me if I am left with more questions than answers therefore It wasn't fully tight up together but it was adorable and humorous. Great dubs tho, Christian Bale is always awesome.
I watched one similar to it called Spirited Away, if you liked How's you would definitely enjoy this one. To me is a better version of it, it includes same tone, supernatural, witches and spells..romance in this one was a lil bit more natural not forced into movie more like an attraction. I really hope you can look into it.
So tell me, what did you like about it??
TheJis Oct 1, 2011 10:31 PM
LOL i love those, i did that with Golden Boy all the way till the end haha