Syntro's Profile


Anime Stats
Days: 74.2
Mean Score: 9.22
  • Total Entries139
  • Rewatched0
  • Episodes4,468
Anime History Last Anime Updates
Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu
Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu
9 hours ago
Completed 25/25 · Scored -
Hataraku Maou-sama!
Hataraku Maou-sama!
11 hours ago
Completed 13/13 · Scored -
Rokka no Yuusha
Rokka no Yuusha
Yesterday, 1:44 PM
Completed 12/12 · Scored -
Manga Stats
Days: 0.0
Mean Score: 0.00
  • Total Entries0
  • Reread0
  • Chapters0
  • Volumes0
Manga History Last Manga Updates

No updates yet.


All Comments (18) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
-Arisa Feb 23, 12:33 PM
Ah how is Death March? I was going to watch it, but heard it's quite generic.
Is it any good?
I'm watching Darling in the FranXX, Koi wa Ameagari, Violet Evergarden, Yuru Camp & the list goes on :P
staresque Feb 22, 7:38 PM
no problem :)
fillers are nice & all, but too many can be a pain in the ass ;-; do you binge-watch your shows?
lots of people have been telling me college is pretty stressful. the thing i'm pretty excited about it, is all the freedom you get :^)
i'm currently studying health science, so probably something along that route ;p
staresque Feb 21, 7:06 PM
holy shit, i listened to a couple of your youtube videos and damnnn. you are talented. wish i could play like that :,)
yeah, studio pierrot produces a bunch of shounen anime. i've always wanted to try watching some of the big ones, like bleach or naruto, but they got like 300 + episodes ;-; too impatient for that
i'm in my last year of highschool. can't wait to get out of that hell hole LMAO. buttt i've heard bad things about college too xd
staresque Feb 20, 5:10 PM
no problem c;
ooh you play guitar? i do too c; how is black clover btw? i was planning on watching it, but i can't stand asta's voice lmao xd
i'm doing great. i had no school today :^)
staresque Feb 19, 7:23 PM
thanks for the friend request :) how's it going?
Quixii Feb 19, 10:04 AM
Hehe, if you have watched Overlord or Youjo Senki you'll probably know here (them) already. :>
Quixii Feb 19, 9:50 AM
Ohh that's a good one! Sadly I don't know about her. Sorry >.>

If you ask me I like Myth & Roid :>
-Arisa Feb 19, 8:46 AM
I'm good as well, just listening to some songs!
(Off-topic) I see that you're starting college at 22, you're still pretty young tho so it's not too late at all!
Hope you'll get to enjoy what you like!
Are you watching any anime from this Winter season btw c:?
Quixii Feb 19, 8:01 AM
Oh naisu! What kind of music are you listening to? :o
I'm good. Just enjoying my time for a bit.
Quixii Feb 19, 6:16 AM
Hello! ()/

Thanks for the friend request, it's nice to meet you. :>

How are you? Anything new? ( ^_^)

Hello & Welcome to MAL, Syntro

And Nice to meet you ^_^, How are you? btw.

Did you enjoy the MAL World? I hope you enjoy your time here! :)

Feel free to explore the MAL World and Feel free to add me :D

Have a Good Day! :)
Freyja-Lilith Feb 18, 10:55 PM
You're welcome. :)
Arimias Feb 18, 10:53 PM
Thanks for the friend request! Pleasure to meet you :)
-Arisa Feb 18, 2:28 PM
Hey, thanks for the FR!
How are you =)?
Freyja-Lilith Feb 18, 1:55 PM
Hello Syntro, welcome to the MAL forums! I hope you enjoy your time here! :)