Spinnerweb's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 6.5
Mean Score: 8.30
  • Total Entries52
  • Rewatched5
  • Episodes378
Anime History Last Anime Updates
Shikabane Hime: Kuro Special
Shikabane Hime: Kuro Special
Aug 25, 8:36 AM
Completed 1/1 · Scored 5
Shikabane Hime: Kuro
Shikabane Hime: Kuro
Aug 25, 8:35 AM
Completed 12/12 · Scored 9
No Game No Life Movie
No Game No Life Movie
Jul 18, 7:03 AM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 0.2
Mean Score: 10.00
  • Total Entries4
  • Reread0
  • Chapters38
  • Volumes4
Manga History Last Manga Updates
Come Come Vanilla!
Come Come Vanilla!
May 9, 5:33 PM
Reading 1/18 · Scored -
Velvet Kiss
Velvet Kiss
Jun 29, 2015 3:39 AM
Completed 32/32 · Scored 10
Senjou no Valkyria 2: Soukou no Eriasu
Senjou no Valkyria 2: Soukou no Eriasu
Nov 2, 2013 1:30 AM
On-Hold 1/10 · Scored -

Favorites

All Comments (121) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
phoenixguy000 Jul 20, 3:44 PM
I see. Sounds awful. =/
I hope you get happiness on your way soon. If you ever feel like you need someone to talk, you can count on me, okay?
phoenixguy000 Jul 16, 11:20 AM
Sounds acceptable, but not ideal. Anything going on? Or is it just the lack of Valkyria goodness?
phoenixguy000 Jul 13, 7:36 AM
Yeah, it's been a long time. I changed a lot. :P

So how've you been, Spinny? :)
phoenixguy000 Jul 12, 11:55 AM
Nah, I don't worry about how long it'll take. :P
BTW, the 3rd already comes out in 2017. :P

And no worries here really since I'm actually enjoying other games a lot more nowadays. Trails doesn't even come close to being one of my favorites nowadays. :P
phoenixguy000 Jul 8, 6:56 PM
Really? I find it pretty acceptable usually. :P But then again, I've never worried too much about that. :P

You lucky bastard, you! I wanted to buy SC this sale, but I was 1 real short. :'(
Gonna get it on Winter Sale for sure though. >_<
phoenixguy000 Jul 8, 9:43 AM
Hahaha, sounds bad, but I don't know what you're talking about. xD
And you can always just watch another one online, no? xD
phoenixguy000 May 17, 9:54 AM
Just shut up and read it, dumbass. xD
Tell me what you think about it later. :P
phoenixguy000 May 17, 5:32 AM
About Hakoiri, now that I look back at it, the art style is rougher than I remember. It also features the excessive talking you mentioned. xD
phoenixguy000 May 16, 12:20 PM
I started reading it. Really enjoyable. :D
Reminds me of Cuvie's Hakoiri, which I bought a long time ago. But Velvet Kiss is much better and has more chapters to develop the plot. :P

About Valkyria Chronicles, I looked at its download size and it's humongous. xD Gonna take a long long time for me to download it, probably only gonna do it after deleting some stuff too. ^^'
But I'll tell ya once I get to play it anyway. :P
phoenixguy000 May 13, 3:02 PM
If you say so, then which ones do you recommend me to read? ;)
phoenixguy000 May 11, 4:00 PM
Is that serious? xD I mean, I found it good despite the pupils thing. xD

And 'bout Doujins, I've read some, I guess. Still a noob though. xD
phoenixguy000 May 11, 7:32 AM
lol, I know what you mean about the anime repeating stuff, but well, like I said I don't really know much about either. xD
Oh, but now that I think about it there's a manga I've seen before about Naruto and Hinata after they're married that I found to be really good.
It's called Warm Whirpool 2.

Do tell me if you find it to be bad or good based on your own experiences with other manga in the genre. I'm a big noob about those. xD
phoenixguy000 May 10, 10:08 AM
Well, I haven't seen many hentai manga, so I wouldn't be able to recommend any. xD
Anime-wise though, Sexfriend is quite good simple fun. I've been traumatized by one that had an awesome lesbian scene and ended in mass murder by tentacles, so Sexfriend is the only one I can recommend so far, hahaha. xD

About VC, nice to know that. I'll try it out later then. :)
phoenixguy000 May 9, 6:47 PM
I see. That's a shame. =/

Well, have an awesome day. :)
And don't be shy if you wanna talk about anything one of those days. I'll reply for sure. ^^

P.S.: Did I tell ya I bought Valkyria Chronicles on Steam? I think it won't work on my PC though. orz Hahaha xD
I'll be sure to tell ya when I get to play it. ^^
phoenixguy000 May 9, 9:54 AM
Hey, Hey, Spinny! Guess what happened?
Tried to log on the Fuse Ninja site and I just don't get my password right, hahaha. xD
Well, long time no talk, right? :P
BTW, been watching Yu-Gi-Oh! 5D's (the one with motorcycles) and enjoying it too much, much more than it deserves. xD
See ya. :)