Shishio-kun's Profile


Anime Stats
Days: 126.2
Mean Score: 5.58
  • Total Entries595
  • Rewatched104
  • Episodes7,085
Anime History Last Anime Updates
Kuroinu: Kedakaki Seijo wa Hakudaku ni Somaru
Kuroinu: Kedakaki Seijo wa Hakudaku ni Somaru
Dec 29, 2017 11:29 PM
Completed 4/4 · Scored 8
Hunter x Hunter (2011)
Hunter x Hunter (2011)
Dec 19, 2017 3:02 PM
Watching 132/148 · Scored 6
Shingeki no Kyojin Season 2
Shingeki no Kyojin Season 2
Jun 18, 2017 6:01 PM
Completed 12/12 · Scored 8
Manga Stats
Days: 23.2
Mean Score: 7.16
  • Total Entries57
  • Reread0
  • Chapters4,173
  • Volumes209
Manga History Last Manga Updates
Shingeki no Kyojin
Shingeki no Kyojin
Jul 17, 2017 1:29 AM
Reading 94/? · Scored 9
Boruto: Naruto Next Generations
Boruto: Naruto Next Generations
Jul 17, 2017 1:27 AM
Reading 14/? · Scored 8
Dec 21, 2015 8:41 PM
Reading 2/18 · Scored -


All Comments (5598) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Darkeella Yesterday, 6:10 PM
I've never played idolmaster tbh. And I haven't played that much Tekken either since we never had any console in the house only pc. It does look nice though.

Aand I'm here to talk about Claymore! Will try not to make it too long.

The art was nice. Certainly not my style for the male characters but the females were so good looking. Had so many crushes :D Also really liked how there were so many different forms for the awakened beings and even if they looked alike they still had variations between them.
I did die of anxiety every time they talked about the bodies of the Claymore and the manga didn't show what was wrong with it and was so happy when it was revealed. Certainly not that gruesome, it could have been worse.

The story was really really good! Certainly a unique concept and I liked that as you said the world they were in was bigger than what we saw in the manga. And I liked it had the satisfying kind of closure where everything was in the right place. I did feel like it was a little drawn out at the end with Priscilla never dying no matter what. It was probably so that Teresa could come out of Clare and finish it, which I don't complain about since Teresa is my favorite character XD, but it felt so long and at some points without a purpose. Overall I don't have any other complains story wise. It was fast paced but not too fast, the story was always running and you could see what all characters were doing at any time which was really nice actually. Also really loved how we saw Clare develop the powers she got from other warriors. I never really understood why Priscilla was that powerful though. Was it because she crushed her heart? because she ate her father and abandoned her humanity? because of her yoma hate? or all of the above?
For the characters I loved how all of them had a different kind of fighting technique and style! It certainly made each one unique and gave flavor to the story. I really loved the names though I was so confused half the time with so many of them lol And as you said even though characters were dying they were never really thrown away never to be remembered again. They were always there someway or another.
My favourite Claymore was Teresa then Flora (who unfortunately was short lived), Dietrich, Cynthia and Anastasia. Really liked Riful as well. Which are your favorites?

And this is it! I may forget some stuff that I wanted to talk about but really I don't have too many complains this time lol
Darkeella Yesterday, 10:28 AM
You are my bg arch enemy lol there is always this rogue that when I'm just a hopeless little priest /sigh

I never really did the mind control thing cause it takes too much time to cast and by then it's interrupted.

I LOVE the silverhand mines for this reason! Even alone you can make a big difference. It's really so satisfactory!

"nothing but green numbers everywhere!" THIS. THIS IS IT! The sole reason I love raid healing! All those numbers and then seeing the health bars rising! Ah so satisfying :D

Temple of Kotmogu is so unforgiving that I hate it as much as I love it when I'm winning lol

Fucking orcs man always so hot blooded.
Darkeella Mar 15, 11:10 AM
Glad school is doing ok ^^

Ah we had such people as well. Though they only did it in the hallway and it was always some king of anti government rock song.
I searched the song on youtube cause I didn't know it and my thoughts were "oh the beginning doesn't sound too bad" but then he started singing and I was like "nopeee don't like this" lol

Yea I later realized that you never were a raids person lol Then which is your favourite BG? I love Arathi Basin and always go and capture/defend the lumber mill cause it's easier. I also like Silvershard Mines cause it's simple and easy.

Greek WoW players are ok. I never really witnessed any real toxic environment. Sure noone can like everyone but it was ok. The EU servers on the other hand are toxic a little yes but you can just generally ignore them.
Darkeella Mar 11, 11:43 AM
Wow look at that mum I'm famous xD but really I had forgotten all about that. I think another one of my esports tweets was featured on another site as well but never actually comes out of that.

By the way how is school going?
Geolga9 Mar 6, 10:16 PM
Yeah, it's good to be back
Looks good.
Yo, Shishio. Can we get a sick GotM banner for Tsukiumi? She's actually one of my favorite female characters. It's actually been a while since I had my top choice win.
nymphiae Mar 1, 8:51 AM
how do people even come up with this shit xD
Geolga9 Feb 26, 9:54 PM
Howdy, pal. I have kind of returned.
CLYDESDALE Feb 25, 9:14 PM
Yo, do you think Visceras would be down to make another sweet AF GotM banner if Tsukiumi wins? TBH, she'd be one of the hottest tsundere characters, IMO. Her and Takao from D-Frag! are among my favorites.

Next month is going to be an animal girl GotM, so I can include Killing Bites girls.
Hahaido Feb 20, 5:55 AM
I haven't made the cards for a long time, so the shop can be closed I think
captainmorgan Feb 19, 7:39 PM
All-star games are a bit boring in general though. It doesn't really make sense for anyone to go all out when most of them are on playoff teams. The best dunkers in the league aren't the flashy ones anyway. LeBron/Westbrook should be in the dunk contest and his dunk should just be to pick anybody from the all-star game and watch him dunk right over the defender.
nymphiae Feb 10, 8:46 AM
oh my ahahahah tbh the person in the comments is right, even if you "hide" it it still shows up in the stylesheets... but not many are experienced with the dev tools so i guess it serves it's purpose for the major part... :o
Takana_no_Hana Feb 9, 10:21 PM
Oh haha, I wouldn't describe myself as friendly though. It's a bit sad that I got so busy and can't really create more css. But props to you for creating and keeping the club active until now. I myself wouldn't be able to do that.
nymphiae Feb 8, 5:00 PM
damn them clowns tbh ;_; but yeah, that got dark :o

and lol exactly, i understand what you mean with the passive-aggressive and aggressive at the same time!

how have you been? had a good time for the holidays? it's already february, time flies soooo fast ;_;