ShadowXBC's Profile


Anime Stats
Days: 83.4
Mean Score: 7.50
  • Total Entries286
  • Rewatched2
  • Episodes5,009
Anime History Last Anime Updates
Space☆Dandy 2nd Season
Space☆Dandy 2nd Season
Sep 10, 9:45 PM
Completed 13/13 · Scored 10
Sep 10, 9:45 PM
Completed 13/13 · Scored 10
Jul 7, 10:05 AM
Watching 1/26 · Scored 7
Manga Stats
Days: 15.0
Mean Score: 7.23
  • Total Entries46
  • Reread2
  • Chapters2,087
  • Volumes275
Manga History Last Manga Updates
Jun 21, 2015 6:19 PM
Plan to Read · Scored -
Tokyo Ghoul
Tokyo Ghoul
Mar 21, 2015 8:28 PM
Plan to Read · Scored -
Feng Shen Ji
Feng Shen Ji
Mar 12, 2015 7:51 PM
Plan to Read · Scored -


All Comments (24) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
AreyKyoya Apr 24, 7:23 AM
Cookiegunner1 May 4, 2015 5:25 PM
I see you still watch anime :P
Cookiegunner1 May 6, 2013 2:17 PM
Read tower of god and the breaker, the two biggest ones that come to mind
Cookiegunner1 Jul 14, 2012 11:22 AM
btw main lead in GE is a loser :P i just like the story, not the characters
Cookiegunner1 Jul 14, 2012 11:22 AM
wow u read a lottttt
belial_ Jun 29, 2012 1:02 AM
Did you seriously read all 130 GE chapters in like one day? Holy hell man. Anyways, earlier you told me that you like romance mangas so I have some recommendations for you:
I think each of these got at least an 8 from me so you might wanna look into them. Uhhh...happy reading, i guess?
Cookiegunner1 Jun 26, 2012 8:05 PM
dont wry man, im catching u in mangas, makes up for it
Cookiegunner1 May 21, 2012 4:28 PM
belial_ May 20, 2012 8:20 PM
Oh um, I'm completely caught up with Beelzebub man.I forgot to update my list, that's all :P
And alrighty man, better catch up with your current ones too, and don't start reading too many "currently publishing" mangas like I did, because that gets pretty annoying! If you need to read some finished manga then just check out the ones I recommended (I believe most are already finsihed) ;)
belial_ May 1, 2012 8:40 PM
I know right, haha. Well you do watch a lot of anime so that is probably why more people run into your profile.
And yeah I just checked the page for Beelzebub. How was the anime overall? It ended at episode 60, right? I honestly haven't watched anime since last year and I'm still at episode 26 lol! Umm, I will probably put it on hold for now and (maybe) continue watching it during summer. Anyways, have you even started reading the mangas I recommended you back then?
Shishio-kun Apr 25, 2012 8:10 PM
First question:

Second question:

This is my club on profile design, you can refer all your future questions about this stuff to me there. The CSS I had at the time which you copied was a premade layout already available in that group actually that I was updating, its not my main list CSS, my main one is the one mentioned in my avatar but its not up atm.
belial_ Jan 29, 2012 12:14 AM
Beelzebub has 51 episodes already? I haven't watched any new ep's since episode 26 came out, lol.
belial_ Oct 23, 2011 1:04 PM
I think just a pic of Yuno is more than enough, haha. But then again I haven't watched Guilty Crown so yyyyeeaaah.
belial_ Oct 15, 2011 7:25 PM
That "wise man" tricked you then. Nappa is too great to be included in some petty favourites list. :D
Anyways, I think its time for you to get a new profile pic son.
belial_ Sep 27, 2011 7:20 PM
Yea, because Nappa is supposed to be in our hearts, not on some favourite characters list!!!!!111111