Serullian's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 64.8
Mean Score: 7.50
  • Total Entries406
  • Rewatched2
  • Episodes3,909
Anime History Last Anime Updates

Access to this list has been restricted by the owner.

Manga Stats
Days: 55.3
Mean Score: 7.71
  • Total Entries702
  • Reread0
  • Chapters6,952
  • Volumes1,108
Manga History Last Manga Updates

Access to this list has been restricted by the owner.

Favorites

Anime
Manga
People

All Comments (849) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Drezane May 17, 8:32 AM
OMG A KITTY AND CAKE
AND TYSM ILY SERURURURURURU ❤
AND LMAOOOOO NLT
pwease dun drag me into being a pedo :"(
im not you woman >;c


exxify May 3, 7:38 PM
lmaooo pls -w-
but thanks <3 you're too nice :'D
yeah, unfortunately, i just happen to get sick on my birthday which sucks...
well, all the snow is melted away now thank god LOL
i decided to stay home from my afternoon classes.. was too sicko lol :(
ya the sushi was great cant wait to go again next year

again, thanks for the birthday wishes -w-
KAYnyaa_ Apr 29, 6:58 PM
Hi serurururururu my love
i hope ur studies are going well
I'm adding to ur pile of comments u probs won't reply to until like June :dab:
peachy Apr 28, 1:29 PM
tbh this profile is my fav lmao i should do this : ^)
Lu Apr 23, 5:22 PM
crashinho Apr 17, 4:08 AM
Lu Apr 15, 12:43 AM
crashinho Apr 12, 6:41 PM
Lu Mar 30, 6:00 AM
reply when
exxify Apr 17, 12:24 PM
Aight, it's been like 16 days so I think it's time I reply. Hi, Seru! \:D/
Oh, right, how did all of that replying go? Somehow, I feel as if I was the only one who you replied to, haha.
:feelsgoodman:



crashinho Apr 17, 2:08 AM
Lu Apr 15, 12:43 AM
crashinho Apr 12, 6:41 PM
Lu Mar 30, 6:00 AM
reply when
TheMageKiller Apr 16, 11:05 PM
Best. Profile. EVER
Insanity Apr 16, 9:32 PM
YEAH I KNOW YOU SUCK AT REPLYING SERU, BUT IT'S OKAY BECAUSE I SUCK AT REPLYING AS WELL LOL
FEELSBAD, WHEN BOTH OUR REPLIERS GIVE UP ON US
LMAOO BYE, MY LAUGH IS CANCER LIKE MY MEMES SO >;c

LOOL I TOOK OUT CORNY BC I HAD LIMITED SPACE ;A;
LMAO OFC YOU DID SERU, WOW UR LEWD AF SMH
i wonder when ur gonna reply to this :dab:
pls take your time =3=
Lu Apr 14, 3:43 PM
crashinho Apr 12, 6:41 PM
Lu Mar 30, 6:00 AM
reply when
Passion Apr 12, 9:25 PM
Waiting for this weekend eagerly!
crashinho Apr 12, 4:41 PM
Lu Mar 30, 6:00 AM
reply when
SK4TCH Apr 12, 5:26 AM
when did i had light picture :thinking:
Passion Apr 11, 12:39 AM
Wow I can finally post on my fkn kamiseu's profile! welcome back to comments!
PinkieBarto Apr 10, 3:08 PM
hi seru ♥