Scat's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 72.9
Mean Score: 4.90
  • Total Entries350
  • Rewatched0
  • Episodes4,587
Anime History Last Anime Updates
Kono Danshi, Mahou ga Oshigoto Desu.
Kono Danshi, Mahou ga Oshigoto Desu.
Jul 26, 1:35 PM
Completed 4/4 · Scored 6
Junjou Romantica OVA
Junjou Romantica OVA
Jul 26, 12:48 PM
Completed 2/2 · Scored 6
Boruto: Naruto Next Generations
Boruto: Naruto Next Generations
Jul 26, 12:09 PM
Watching 17/? · Scored -
Manga Stats
Days: 52.5
Mean Score: 5.54
  • Total Entries746
  • Reread0
  • Chapters9,032
  • Volumes1,051
Manga History Last Manga Updates
Bokura to Usagi no Koi wa Sensou
Bokura to Usagi no Koi wa Sensou
Jul 29, 11:33 AM
Reading 4/? · Scored -
Oshiete, Ookami-san.
Oshiete, Ookami-san.
Jul 29, 11:32 AM
Completed 6/6 · Scored 5
Kamisama☆Darling
Kamisama☆Darling
Jul 29, 11:31 AM
Reading 10/? · Scored -

Favorites

All Comments (3) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
RandomNinjaName Dec 10, 6:39 PM
Mhm a strap-on lol Honestly, prioritize everything you do. I get school comes first, so don't ever apologize for not replying because of school or even personal problems. If you are procrastinating because you're a lazy hoe, then that's something we need to have a little chat about. Don't worry too much about the rest though. School should always come first no matter what.
I sent you a message, but it looks like I can't add you :( No no, everything is good. I've been doing really well in all my courses, so it's just about ensuring that I get the best possible education for the money I am spending on college and university. Thank you very much! That means a lot!
Well, i'm going to look for a place for myself for next year if things go as I've planned, but if not, I'll continue to live here and just save up money instead since both of my schools are really closes by. Okay so, I actually was completely oblivious to that until the day I broke up with him and I felt bad for not crying as most people would do if they broke up with their s.o. after a 6 month relationship. I honestly cried for like a max of 2 hours because I thought I was a bad person in the relationship, but tbh i'm just super intense and only a couple of people have been able to handle me. Oh, and I'm sooooo glad i'm single again because i honestly don't have to worry about my s.o. anymore and their feelings constantly. I wanted to do so many things and I wasn't able to because my bf at the time would get super jealous and judgemental. Like, I just recently bought myself tickets to go with a friend to Mexico for a whole week in like 3 days and i'm probably going to hook up with some Mexican guy over there :P I'm so young, I might as well have fun.

I actually don't think i've done anything PS related in over 3 years and while I do miss it, I have no time to indulge in some of my hobbies that require extra time. But yeah, I remember when that was like a growing problem before and people were complaining in the forums lol
Yaoi-Senpai Oct 19, 8:26 AM
Omg, I’m so sorry to. It’s been 4 months.

No problem, same here. Life is so hard specially when you study and work at the same time
Omg xD But Gay pornstars are hot right? I think they are hotter than straight male pornstar.

WE GOT A MOVIE I THINK U ALREADY NOW ABOUT IT.
Dancho Aug 29, 9:01 PM
BANCHIIIII, of course I haven't forgotten you!!! I hope you are doing okay! A lot of shit has happened in the past year lmao. How is your life in LA been? I'm off hiatus now but this reply is really late just because I suck at life lmao. Sent a FR because lately MAL eats my notifications and I don't want to lose your comments. D:

Those summer classes went well. ^^ I'm now starting my last year of uni so I need to get more serious about job searching T_T Being an adult is hard~

I'm jealous because I've also heard that about LA. xD Oh yeah Mexican food dominates here too so I didn't think to include it lol, although it's probably not as much as in California. Korean food and etc isn't found everywhere, but there are specific places where you can go to get really good food. I still haven't figured out why that's the case, but the map is still pretty interesting. I've never been to an actual con. Mainly because I was either poor at the time or because I also didn't have anyone to go with. Dragoncon is this weekend but I don't think such a huge con would be good for my first experience lol.

I BS'ed that project and somehow managed to pass. :D

I've only seen the 2011 version. From what I've heard, the main difference between it and the 1999 version is that the 1999 anime has a better introduction. The 2011 version also animates more of the manga material. I haven't started the manga yet because it goes on hiatus all the time. As soon as I catch up, it will suck waiting for more updates. Kind of why I'm stalling on catching up with the Berserk manga too lmao.

Yeah lol. The site has changed a bit. They added some some features and removed others. I think the MAL Supporter thing is a nice way to give back to the site if you want. I'm tempted to buy it to expand my favorites list. xD

True! His writing has also influenced a lot of other manga. I will have to start reading Monster soon then! Don't bother with the new Berserk anime. I have also heard that it's trash. Literally all of these years and there hasn't been a decent Berserk anime. :/ However I've heard the older anime is decent but I haven't seen it myself.

I am doing pretty well! I got back from studying in Japan around a month ago and I still can't believe that I went there. Like, one year ago it would have never occurred to me that I would visit Japan. I have joined the ranks of the true weeaboos. LOL