Report Raviol's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 134.6
Mean Score: 7.54
  • Total Entries771
  • Rewatched40
  • Episodes8,003
Anime History Last Anime Updates
Black Clover
Black Clover
Nov 8, 2017 4:06 AM
Watching 5/? · Scored 9
Harukanaru Toki no Naka de: Hachiyou Shou Specials
Harukanaru Toki no Naka de: Hachiyou Shou Specials
Oct 27, 2017 3:44 AM
Completed 8/8 · Scored 7
Hanasakeru Seishounen Recaps
Hanasakeru Seishounen Recaps
Oct 27, 2017 3:19 AM
Completed 3/3 · Scored 7
Manga Stats
Days: 68.1
Mean Score: 7.58
  • Total Entries401
  • Reread0
  • Chapters10,830
  • Volumes1,361
Manga History Last Manga Updates
Noblesse
Noblesse
Nov 7, 2017 2:57 PM
Reading 484/? · Scored 10
Ookami wo Karu Housoku
Ookami wo Karu Housoku
Nov 7, 2017 2:55 PM
Reading 6/? · Scored -
Kimi ni Todoke
Kimi ni Todoke
Oct 26, 2017 3:15 PM
Plan to Read · Scored -

Favorites

All Comments (41) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Saskianna Dec 29, 2010 12:29 PM
O, to brawo! :D A ja się od trzech dni przybieram i przybrać się nie mogę, nawet sobie motywajkę z tej okazji stworzyłam xD
Saskianna Dec 28, 2010 10:47 AM
Ja on-goingów nie oglądam wcale, chyba temu mam tyle w planach, powoli mnie to przeraża xD A jak znowu zaczęłam oglądać anime, to wciągam je praktycznie uszami, 24-25 epów idzie w kilka dni o.O Eh, tez powinnam zasadzić sobie kopa i zacząć się uczyć, bo Zuo nadchodzi T_T
Saskianna Dec 28, 2010 12:50 AM
Ja sobie obiecałam, że nie będę dodawać już więcej do planów, ale coś nie wychodzi ^^"
Saskianna Dec 27, 2010 11:24 AM
OOmg, masz więcej w 'Plan to watch' niż ja! Nie wiedziałam, że to możliwe jest xD
Saskianna Dec 8, 2010 12:51 PM
Ano, tu Rapsi z DA, wpadłam się przywitać :D
shukku Sep 9, 2010 9:47 AM
Dziękuję :D cieszę się, że Ci się podobają, zawsze mnie to motywuje do dalszej pracy z grafiką ^^
Milkaaa Sep 8, 2010 1:24 PM
dziękuję za śliczne karty :D kyaaa ;3
isibeal Aug 31, 2010 1:05 AM
dziękuję za kartę <3
i skoro można, to ja poproszę jeszcze numerki 10 i 12, nie widziałam ich wcześniej *_*
Anku Aug 30, 2010 8:15 AM
A to gome, że się spóźniłam ^^"""
Ale dobrze, że wszystko ok :D
Kenshira Aug 30, 2010 5:15 AM
Wielkie dzięki za naprawdę świetne karty <uśmiechnęła się>
MarissaRob Aug 29, 2010 3:26 PM
Dzieki za karte ^^
Hm...mozesz zrobic mi jeszcze ta 12 czy 13 ^^ Ee nie pamietam ktora to heheh W kazdym razie to o ktorej pisalas ^^
Pozdrawiam ;)
embryo Aug 29, 2010 2:31 PM
ale szybciutko O.O dziękuję bardzo za karty ^^
ironicegg Aug 29, 2010 11:10 AM
Wow *_* Szybko, dziękować za karty <3
sonani Aug 10, 2010 4:31 PM
o cholera coś musiałam spierdzielić ><
w ogóle nie zamawiałaś moich kart >< za to że prze zemnie musiałaś to ściągać mogę zrobić dla ciebie karty jakieś z meido o ile chcesz...
jeszcze raz przepraszam
_gRim_ Aug 3, 2010 6:45 AM
Your DragonBall Club member card is done!
Get it here!

Btw., your power level is #312!


Cheers ^^