These are my top 9 anime that I have seen during 2016-2018.
1. Steins;Gate
2. Hunter x Hunter (2011)
3. The Monogatari Series
4. The Fate Series
5. Howl's Moving Castle
6. Kekkai Sensen
7. Code Geass
8. The Kara no Kyoukai Series
9. Tenkuu no Shiro Laputa
Comments