Report P_D_S's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 127.6
Mean Score: 7.58
  • Total Entries668
  • Rewatched78
  • Episodes7,850
Anime History Last Anime Updates
Paprika
Paprika
Jan 2, 2018 4:22 PM
Completed 1/1 · Scored 9
Lupin III: Touhou Kenbunroku - Another Page
Lupin III: Touhou Kenbunroku - Another Page
Jan 2, 2018 3:00 PM
Completed 1/1 · Scored 7
Shinryaku!! Ika Musume
Shinryaku!! Ika Musume
Jan 2, 2018 5:10 AM
Completed 3/3 · Scored 7
Manga Stats
Days: 24.8
Mean Score: 7.85
  • Total Entries165
  • Reread0
  • Chapters3,901
  • Volumes496
Manga History Last Manga Updates
Hitomi-sensei no Hokenshitsu
Hitomi-sensei no Hokenshitsu
Dec 23, 2013 6:06 PM
Reading - · Scored -
1 Love 9
1 Love 9
Dec 23, 2013 6:06 PM
Reading -/32 · Scored -
Sekai Seifuku Sekirara Jogakukan
Sekai Seifuku Sekirara Jogakukan
Dec 8, 2013 6:48 PM
Completed 27/27 · Scored 5

Favorites

All Comments (103) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
SilentTruth May 28, 2013 5:39 PM
Would you like to join us?
chiyoo Feb 10, 2013 8:49 AM
You havent even played orcarina of time?? i heard it was the best game for awhile but now i have no idea if it still is or not
ive actually never heard of castlevania? is it a rpg or something like that?

i was gonna do that but idk playing games on a computer would be really weird for me (and of course i have no internet space so that would probably kill it) games are so expensive though!!! luckily ds games are way cheaper than xbox and all that

ohhh!! i guess a lot of people have nihilism it actually annoys me!! ill ask my dad for something and if hes in a bad mood he'll grumble and say something like "why do you need it we all are gonna die anyways" i just believe its horrible to live like that!! you cant live thinking how you'll die one day! you gotta live for the good things!! oh gosh now im sounding cheesy haha

i guess you should try doing that less!! cause if someone use something as an example i just get so confused and i guess thats what they felt! i kinda feel like my writing looks bad cause some people always use capitols when answering me and i just am way to lazy for that lol
chiyoo Feb 9, 2013 9:14 AM
wow you know big words (nihility?? never heard that word before lol) i was going to try to learn bigger words for writing but than i read somewhere that its better not to use big words in stories if you dont do well with them and that made me really happy ill just stick to my small simple words haha

wow you can live on only that many hours of sleep a night??? i thought teens were supposed to get 8-9 hours a night but maybe i was wrong? i know i have to get 8 hours or i dont do well in thinking for that day

well i dont even use the 3d half the time because its bad for your eyes (and my eyes are already bad enough) but im not into like xbox and big systems like that im more into ds's so its perfect for me! although it dosent have that many good games yet but i do know animal crossing is coming out for it this year soon which will be great!!

they remaid oracarina of time and i havent played it yet but i plan to!! would you hate that cause they changed it a little?
RediceRyan Feb 6, 2013 2:10 AM
Nice to see you have Denpa Onna on your favorites list. Interesting choice for number 1. I'll watch it sometime soon. Though, I think since I didn't agree with having Denpa Onna on a top 5 list, I won't agree with you that Hanasaku Iroha deserves the number 1 spot.
chiyoo Jan 13, 2013 1:16 PM
im not a fan of sports so i dont really care about keeping hockey lol

opps sorry i just kinda asume people have christmas but i really shouldnt cause i might offend someone someday! its a pretty bad habit i have

sounds good but now its school again and theres never anytime to watch anime or do anything

right now im sick and it sucks this is the 3rd time so far since fall

my christmas was good!! i got a 3ds like i wanted and i just learned a new pokemon gen 6 game is being made so im extra happy i got it
chiyoo Jan 6, 2013 2:54 PM
SORRY FOR LATE ANWSER

coding is boring to me so i just leave that to the smart people!!! lol

ive been sick twice so far since school started which sucks i bet im gonna be again after the break

a whole company died? wow i guess thats like the hockey players who dont want their pay to go down even 1% (greedy if you ask me they'll still make millions jeez)

how was your christmas?? sadly winter break for me ends today
chiyoo Nov 25, 2012 3:47 PM
Reality tv LOL its so fake its funny

If that happened it would be kinda funny they would be like "look whos laughing now suckers haha"

that many people lost their jobs?? wow i thought the us was living it up
well i guess thats what they want people to think lol

yeah it is fun scaring them for so reason :3 its kinda weird cause we were once freashmens but oh well!!

hipsters LOL im still not exactly sure what they are like i mean i know what they are but i dont know exactly when i see someone if they are or not (that made no sense at all lol)

my tummy used to hurt when i skipped a meal but now i can go without eating for a whole day
but than the next day i get a migraine so ha that dosent work for me
migraines are the worst. i have the worst immune system i get sick all the time no matter what i do. my family all never gets sick than there me who gets sick 10 times a year

lol i dont know how people could make those themes i tried but the coding is so confusing and frustrating they must have a lot of patience!

my skype names pikachuxlovesxyou
dont ask lol
chiyoo Nov 16, 2012 3:06 PM
if you need a theme a good place is manatopia.org

i dont eat lunch its way to early in my school so i dont eat during school i have breakfast now instead

lol i guess all those stereo types are mostly fake
(especially the blondes are stupid one!! im blonde and im not dumb. well maybe a little but not as much as they play it up in movies and stuff)

i hate it when im walking through the hall and a giant group of people are in front of me and they walk super slow and you try to go around them but you cant cause there taking up the whole hall
one time i got so annoyed so i said really loud to my friend "sOME people need to walk fASTER" and it acually worked LOL they looked embarrassed and sped up

i have so many idea for characters too i just dont know how to write them
eh one day ill just try and try till i can get it but right now im way to lazy

im absolutely horrible at lying i burst out laughing no matter how hard i try not to even if its not a funny lie
obama won thank god!!!
i honestly dont care about politics and im sure obamas bad in a few ways but
romney was going to take away gays rights and that is just horrible!!!! everyone no matter what race, gender, or sexuality deserves rights!!!
when i hear how woman had no rights back than it disgust me
and also how non whites had no right too i cant belive that!!!!
it makes me realize how stupid humans can be sometimes
chiyoo Nov 6, 2012 7:56 PM
FIRST PLEASE TELL ME YOU WANT OBAMA TO WIN
if you do than good luck to you in america today!!!! i cant believe people are actually voting for romney ewww lol

i have skype would you want to add me on it? :)
haha yeah i would be one of those people that are too trusting, i have a lot of friends on here and for all i know one of them could be a 50 year old man xD but i dont really think they are cause they sure act teenage age lol

im doing graph stuff right now tommorow we have a test on it but i get to miss it till thurday cause i got a feild trip tommorow~
its so confusing though i finally get it than the next day for some reason i dont get it again it really frusterating

i guess i could keep trying till i get it but i dont even know where to start!! maybe i could write characters or something first
well im horrible at explaining things so my idea would sound bad lol

really most people are skinny their? i thought most of america was ummm (dont wanna be rude but) overweight :3 i guess thats just a rumor than like how Canadians say eh in every sentence (we really dont) xD
yup im blaming media for my insecurites they have all the pretty models that look perfect and everything but in real life no one really looks like that x3
wow 400 pounds is that even possible O_O my dads fat and hes not even near 200 somehow
its funny how guys hate being underweight usually and girls its the opposite xD

i agree with you on raisins they are gross. my most hated is pork, which everyone loves haha
im not able to even eat it if i tried cause you know that white fat on it? well it make me gag and yeah pork so digusting ugh

you should make a tumblr its a great site :) somehow even though all it is is rebloging and posting stuff LOL
chiyoo Nov 6, 2012 4:20 PM
i go on a lot of sites (mostly tumblr xD) so sometimes i forget to come on here and anwser my comments :3

if someone gives me something new ill like stare at it for awhile than sniff it and like turn it around checking it for some reason
people get really mad when i do that for some reason and they shout at me "JUST EAT IT" lol
how can you eat anything?? over half the food out there i wont eat
i find it impossible to eat something i dont like maybe im weird lol


i would just rather have more of the food i really love than less of food i dont like as much like an example would be i actually would rather eat less normal chips than more healthy weird chips
well im not actually minding eating less i kinda wanted to get skinnier (im normal size but forever worrying about my weight ;-; i guess its a girl thing lol)

ive been trying to write but my ideas wont come out on paper :( i have a great idea which i could make a seires from if i wanted but i just cant get it on paper -.- gosh im tired of having no talents
but good luck to you for writing books!

and i might be failing math class which SUCKS
im horrible at math i just dont understand it ( especially the stupid X and Y stuff which is what we do mostly sadly :/ )

hmmm my math teacher sure dosent fall under that 5th place
shes a horrible teacher which sucks cause maths my worst subject
last year i had a great teacher and i got a 70 something
this year ive failed 2 tests and got mostly 2's on everything else so im afraid im doing bad

i do have a facebook but im really never on it ;-; and the only facebook i have is my rl one and i only have people that i know in rl on it x3
although people on the internet are much better friends than people in rl most of the time xD
chiyoo Nov 1, 2012 7:03 PM
i dont really know what they rate canadas schools so im not sure if mine are really good or not x3

well shelving books i dont think anyone could be passionate about that LOL but zooing would be fun ~~ although did you have to clean the animals umm mess? O_O

i love fruit so much its one of my favorite foods but my moms so cheap and says its expensive so she wont buy it -.- my familys getting really mad at me cause im getting even pickier and my mom just said the other day to me that its riduculous how picky im getting :/ but meanwhile if i liked everyone i bet they would call me a pig
its really annoying though!!

wow its already almost been a year!?!?!? thats crazy it feels like its only been a few months!! haha i know what you mean i take forever to anwser sometimes (which im sorry about btw x3) but its cause sometimes i think i already anwsered for some reason than i realize i didnt :3
chiyoo Oct 18, 2012 5:58 PM
I guess so but if we were made to only eat plants in the first place it would work out somehow :3

wow ive done like 20 lol and i need 40 to graduate

haha well i think its not that messed up, i would probably go after a gay guy if i liked one so its really no different :3

well ive never been to a private school so i cant compare them but i bet public schools are horrible compared to private ones since you pay for them and everything
chiyoo Oct 7, 2012 7:04 PM
canada dosent have middle schools :3 i only went to public school and now high school~
i dont really want a boyfriend than i watch anime and see perfect relationships than i find myself wishing for one :3 although in real life its never like that :/

wow that would be fun working for a zoo :) i wish i could do that but sadly my voluteer job i do is soooo boring
haha its kinda lame but my volunteer job is at the library
i like reading but shelving books is the boringest thing ive ever done
i wouldnt do volunteer hours (since i live in the middle of nowhere and there nothing i would like to do) but here we have to do 40 to graduate from high school
agh i sure wish everything in the world didnt eat each other but thats not how it works
WHAT you come to canada to hunt? nice to know canada useful for something xD
although i feel bad for those mooses ;-; man i wish humans were herbavores!

i know how to make peanut butter toast LOL its sad but thats all i can do x3
chiyoo Oct 5, 2012 9:09 AM
i hate when they follow the manga until the end than they change the ending
it kinda ruined the point of following the manga

wow i could never watch it that long i just have to much stuff to do x3 and i dont think i could sit still for that long :3

you like dissections? O_O haha this might sound girly but i cant stand them
its not really the guts and stuff- actually part of it kinda is lol
but a lot of it is i love animals and i cant stand cutting into a little animal its just so mean to me even if its dead ;-;

we have to dissect a frog soon and i think ill skip that day if im aloud if not im gonna hide in the bathroom most class or something POOR FROGGY i feel so bad for all those frogs out there getting cut into :(

next semester for me is so so easy and i just cant wait
ill also get to learn how to make food (and i get to eat it~) cause i took hospitality
chiyoo Sep 29, 2012 3:50 PM
Well that reminds me i havent done my math homework yet opps.
I ahve math homework every single day -.-

You are very very lucky! I cant wait till im done this semester (my next semester will be soo easy) wow 5-6 episodes a day and more? Hahaha i could never do that
I usally watch 1 or 2 a day than on a random day ill watch like 7 lol

Dont you find it boring to watch something you know that well? Sometimes i even get bored watching an anime right after reading the manga

My plan is to talk to my last year math teacher if i do bad on any other test if i do good than it will be a miracle lol