Report Mthkera's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 334.0
Mean Score: 7.13
  • Total Entries1,045
  • Rewatched133
  • Episodes20,061
Anime History Last Anime Updates
Hypnosis Mic: Division Rap Battle - Rhyme Anima
Hypnosis Mic: Division Rap Battle - Rhyme Anima
Nov 8, 5:00 PM
Watching 4/13 · Scored -
Osomatsu-san 3rd Season
Osomatsu-san 3rd Season
Nov 8, 4:59 PM
Watching 4/25 · Scored -
Magatsu Wahrheit: Zuerst
Magatsu Wahrheit: Zuerst
Nov 8, 4:59 PM
Watching 4/? · Scored -
Manga Stats
Days: 51.3
Mean Score: 7.73
  • Total Entries262
  • Reread7
  • Chapters8,598
  • Volumes753
Manga History Last Manga Updates
Fate/Extra CCC: Fox Tail
Fate/Extra CCC: Fox Tail
Nov 8, 5:06 PM
Reading 62/? · Scored -
Fate/Extra CCC
Fate/Extra CCC
Nov 8, 5:04 PM
Reading 57/? · Scored 10
Teito Seihai Kitan: Fate/type Redline
Teito Seihai Kitan: Fate/type Redline
Sep 11, 12:28 AM
Reading 7/? · Scored -

Favorites

All Comments (2246) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Daphne4 Oct 9, 7:42 AM
Aa Daryl da oydu o zaman ben de ilk onda duydum ama o fazla olmadıgı icin ilk kez dikkatimi Shiki'de Natsuno'da cekti olarak sayıyorum, ne hos ve degisik bi ses demistim sonra bi daha duymayınca unuttum. Benim esas wow bayıldım bu sese dedigim karakter de Boku no Hero Academia'da Shigaraki Tomura oldu inanılmaz yakısıyo ona ve normalde itici bulabilicegim bi karakteri cekici bulmamı sagladı yani o derece :P Ama ondan daha cok sevdigim karakterleri var mesela Devilman- Akira, Yuri on Ice- Yuri, Violet evergarden - Benedict, Charlotte- Otosaka. Ozellikle cool olan main karakterlere ve villianlara cok yakıstırıyorum ben umarım daha cok boyle karakterlerle devam eder :)
Daphne4 Oct 7, 1:30 AM
Yaa di mi hem de cok eski daha burası bile yoktu :) En son konusalı da bikac sene olmus, nası gidiyo? Tumblr'da goruyorum arada aktifsin sen de.
Bu arada Uchiyama Kouki'nin sesine ben de asıgım zaten seiyuu zevkimiz hep benziyodu sasırmadım :D Sen ilk nerde duyup sevdin?
Daphne4 Oct 2, 9:19 AM
Dogum gunun kutlu olsuun :D :D
Mepyx Oct 2, 4:41 AM
Doğum günün kutlu olsun :)
Ewolver Sep 26, 12:26 PM
Selam, seni Anime Connect adında olan discord grubumuza davet etmek isterim.
İlk öncelikle Anime Connect nedir, kimdir, ne iştir?
Anime Connect ben, sen ve senin gibileri toplayıp bir araya getirip muhabbet ortamı oluşturduğumuz ve bunun yanında birlikte oyunlar oynayıp çeşitli aktiviteler yapıp beraber eğlendiğimiz bir gruptur.
Aramızda yeni yüzler görmek isteriz ve senin de bizimle beraber yeni dostlar edinmeni. Eğer beğenmezsen discordumuzdan ayrılabilirsin fakat anime topluluğu olarak çok yüksek kişileri hedefliyoruz ve bundan dolayı burada sıkılmaman için bir sürü yeni etkinlikler, aktiviteler ekledik. İstersen birkaç tanesinden bahsedeyim.

Sohbet dışındaki eğlence kanallarımız ve ileride daha fazlasını eklemeyi düşünüyoruz.
| my-anime-list
| kendini-tanıt
| waifu
| waifu-arena
| kumarhane
| devamını-getir
| sayi-say
| tuttu-tutmadı
| benimle-söyle
| kareoke

Bunun yanı sıra eğlenebileceğiz bir çok discord botu ile seni aramızda görmekten mutluluk duyarız, iyi günler!

Discord linkimiz: https://discord.gg/u8zZ6Jk
HiroSato May 31, 6:55 AM
Gönderdiğin serileri beğendim hatta Baccano'yu zaten izlemeyi düşünüyordum sende tavsiye ettiğine göre ilk olarak ondan başlayacağım.
Ama vakit konusunda tabiki benimde sıkıntım var artık iş güç falan derken eskisi gibi rahat değilim.

Bu arada mesajların açık mı ? Eskiden kapalıydı. Her şeyi buradan konuşmak istemedim :)
Styam May 30, 4:14 PM
Sonunda Zetsuen No Tempest, favoriler kısmında olan biri. Hem de Türk :)) Çok sevindim xd
Rimanah May 30, 3:14 AM
Arkadaşlık isteğimi kabul ettiğin için teşekkür ederim
HiroSato May 21, 11:12 AM
Bende evdeyim işte tüm dünya ile bilikte :) Ondan dolayı bayağıdır anime izlemiyordum tekrar hatırlayıp döndüm diyebilirim. Her zaman izlerim diye düşünüyorum ama işte hayat akışından dolayı öyle olmuyor. One piece'i bayağıdır izlemiyordum ona dönmüş bulundum. Tabi bu esnada yeni serilerden pek bir haberim yok. Senin profilin almış başını gitmiş valla :) Bu ara yoğun çalışıyorum ondan çok bakamıyorum ama var mı bana tavsiye edebileceğin yeni bir şeyler.
baronzemo Apr 26, 2:42 PM
utanılacak bir şey yok nolacak bi 5 sene falan var arada :D karantina nasıl gidiyor?
KubrickVega Apr 19, 12:50 PM
Komşun iş yoğunluğunun altında neredeyse ölüyordu xd, neyseki yaşıyorum. evet boş bir aramda yapayım dedim. daha yapacak çok karakter var, artık sıra geldikçe.
Bu sezonun animelerine daha başlamamışsın sanırım. ben baktımda pek yeni birşey yok gibi.
HiroSato Apr 19, 10:04 AM
Aradan kurtulmama sevindim. Hoşbulduk tekrardan. Nasılsın, neler yapıyorsun ?
baronzemo Apr 19, 4:03 AM
seninle ilk tanıştığımızda To Aru Majutsu no Index 3.sezon gelip gelmeyeceğini tartışmışız ve geçen sene çıktı vay be..
HiroSato Apr 16, 1:41 PM
Hey Hazal oralarda mısın :)
Ewolver Dec 9, 2019 1:45 AM
Katılmış olduğunuz 2. TÜRK ANİME İZLEYİCİLERİ ANKETİ sonuçları açıklanmıştır. Katıldığınız için teşekkür ederim. :)



Toplam katılımcı sayısı: 93