Report MirukuHorii's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 38.9
Mean Score: 7.58
  • Total Entries137
  • Rewatched3
  • Episodes2,328
Anime History Last Anime Updates
Kuroshitsuji Movie: Book of the Atlantic
Kuroshitsuji Movie: Book of the Atlantic
Dec 7, 2017 6:03 PM
Completed 1/1 · Scored 8
Tonari no Totoro
Tonari no Totoro
Jun 27, 2017 3:22 AM
Plan to Watch · Scored -
Mirai Nikki
Mirai Nikki
Jun 27, 2017 3:21 AM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 5.4
Mean Score: 0.00
  • Total Entries8
  • Reread0
  • Chapters813
  • Volumes107
Manga History Last Manga Updates
Bleach
Bleach
Sep 16, 2016 5:41 AM
Completed 705/705 · Scored -
Fullmetal Alchemist
Fullmetal Alchemist
Jan 18, 2012 1:05 PM
Completed 108/116 · Scored -
Pandora Hearts
Pandora Hearts
Jan 18, 2012 1:02 PM
Reading -/107 · Scored -

Favorites

All Comments (21) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
amagumo Aug 29, 2010 7:17 PM
fan of doramas??
there is now a club for miura haruma fans. check it out here, its newly made!!!

Kyomu9 Jul 18, 2010 12:26 PM


^^ We have some things in common: jrock, yaoi, anime xD
lolwutwhatever Apr 4, 2010 5:07 AM
Congrats on birthday in Dec 2010 and being able to use Internet already. Prodigy child XD
Puja Mar 23, 2010 2:44 PM
Omg , can you tell me whos the sexy guy on your picture ? ~
Draculaah Nov 5, 2009 5:35 AM
Oh...i didn't know my myspace was like that ._.
XxRawrRawrDinosaurxX@hotmail.com
Draculaah Nov 2, 2009 2:20 PM
._. i've never heard of a last.fm ._.
but i have a myspace :DD its www.myspace.com/nyappygoroundx3
Draculaah Oct 26, 2009 4:36 PM
Ahhhh! I hate school too! I had a book report that i had 4 months to do but i didn't feel like doing it so i didn't, and then today my teacher bitched me out because i didn't have it done or started. I didn't even read a book for it xDD
LOL I don't think id try... my computer is like a fucking ninja or something probably because i used to be majorly obsessed with naruto, so id watch it like everyday on my computer so maybe it got trained or something. Idk, but it would eat me before i had the chance to event think about eating it!!! O____O
Draculaah Oct 25, 2009 10:06 AM
Lol -dances with you- xDD Oh, that sucks o.o it makes me wanna eat my computer. Its happened multiple times >.> Ohh! I hate when im bored D: You can.... look up what to do when your bored on google. Its very entertaining^^ ughh. My internet just shut off and right now im trying to find ways to get it working again. I'm gunna send this message when it works >.> This sucks. lol. Alright it works. Im gunna send it now :DD
Draculaah Oct 24, 2009 11:57 AM
Hha, i hate it when computers don't like yaoi xD
Draculaah Oct 24, 2009 11:56 AM
Lol thats okay, i understand what your saying and stuff ^___^ lol you should~ (:
Draculaah Oct 19, 2009 4:32 PM
Aweee D: I have a stupid computer too, it freezes on me all the time! And it always happens to freeze when im writing a jrock fanfiction TT^TT i think my computer is a homophobic! or it crashes because all of the sexiness :P One of those two.
Its okay, don't cry! -hugs- :3
Draculaah Oct 18, 2009 8:00 PM
XDD im gunna add more pics of Kyo to my profile :D
I wanna rape him XDD
Draculaah Oct 15, 2009 5:33 PM
Lol same here^^
Why thank you--i like yours, too :D
Haha. Kyo is a magically sexy beast :P
why wouldn't i have so many pics of him??? (:
Draculaah Oct 14, 2009 2:48 PM
LMAO! Thats weird, i came to look at your profile and i saw that pic of Kyo pwning that crate. I was totally going to put that on my profile too XDDD
hoshigraya Oct 5, 2009 9:27 AM
thanks for passing by
hope you like my club