Report Minerrr's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 56.5
Mean Score: 7.66
  • Total Entries244
  • Rewatched2
  • Episodes3,489
Anime History Last Anime Updates
Shingeki no Kyojin: The Final Season
Shingeki no Kyojin: The Final Season
Yesterday, 4:19 PM
Watching 6/16 · Scored 10
Yakusoku no Neverland 2nd Season
Yakusoku no Neverland 2nd Season
Jan 16, 4:02 PM
Watching 2/11 · Scored 9
Dr. Stone: Stone Wars
Dr. Stone: Stone Wars
Jan 14, 10:25 AM
Watching 1/11 · Scored 4
Manga Stats
Days: 8.7
Mean Score: 8.20
  • Total Entries19
  • Reread2
  • Chapters1,280
  • Volumes32
Manga History Last Manga Updates
Boku no Hero Academia
Boku no Hero Academia
Jan 16, 8:29 AM
Reading 297/? · Scored 10
Shingeki no Kyojin
Shingeki no Kyojin
Jan 7, 10:35 AM
Reading 136/? · Scored 10
Jujutsu Kaisen
Jujutsu Kaisen
Dec 18, 2020 3:56 PM
Reading - · Scored -

Favorites

All Comments (257) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Zerity Nov 22, 2020 6:18 PM
ye, the anime isnt going to even cover the best arc, which is still ongoing and has been going on for a long ass time lmao
Zerity Nov 20, 2020 7:13 PM
ah it be like that some times, but yea jujutsu slaps, been reading the manga since it had 30 chapters so im hyped af for it
Zerity Nov 19, 2020 7:34 PM
ye, been awhile, ive been not as active here anymore tbh, but how u liking jujustsu?
Zerity Nov 19, 2020 2:05 PM
ayyy suh man
MPanah Sep 8, 2020 4:56 AM
Hello, thanks for accepting the FR.
Shiekai Jun 1, 2020 8:04 PM
hey whats good man

how was vinland saga? ive heard a lotta hype about it and seemed like a good action show
Zerity May 25, 2020 5:32 PM
the same as u tbh, although im not gonna be doing school next semester cause of online classes so im getting fucked there, I want this shit to end now. I was fine with it at first but now im not.
Zerity May 25, 2020 10:21 AM
how u been?
Zerity Apr 7, 2020 11:17 AM
yo hows OP now that u watched more eps.
Zerity Mar 29, 2020 6:52 PM
I had the same thought when I started was like, why not just start XD

I will one day catch up with OP, one day.
Zerity Mar 29, 2020 5:59 PM
damn, thought u already started OP ngl, i love it as well, im like on ep 225 or something, I should continue it as well. It's been awhile.
Zerity Mar 21, 2020 6:58 PM
ikr IM SO HYPED. Im glad I decided to finish it when i did. I heard the ending of bleach was kinda bad so people r hoping he changes it for the anime, what U think
Zerity Mar 14, 2020 10:50 AM
yeah i felt that, i hate how things r just gettin cancelled.
Zerity Mar 10, 2020 1:26 PM
ah, i started watching anime less to watch some twitch streams and play game more, but damn the corona virus is getting annoying now.
Zerity Mar 9, 2020 1:16 PM
i feel u, for me that was Iron Blooded Orphans, what u been up to instead tho