Report Mell8's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 0.6
Mean Score: 7.00
  • Total Entries73
  • Rewatched0
  • Episodes31
Anime History Last Anime Updates
Nanatsu no Taizai: Imashime no Fukkatsu Joshou
Nanatsu no Taizai: Imashime no Fukkatsu Joshou
Dec 25, 2017 4:25 PM
Plan to Watch · Scored -
Tomie
Tomie
Dec 25, 2017 11:38 AM
Plan to Watch · Scored -
Mekakucity Reload
Mekakucity Reload
Dec 24, 2017 7:26 PM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 4.9
Mean Score: 9.50
  • Total Entries15
  • Reread0
  • Chapters882
  • Volumes15
Manga History Last Manga Updates
Diamond no Ace
Diamond no Ace
Dec 31, 2017 11:33 PM
Reading 199/418 · Scored -
Robot x Laserbeam
Robot x Laserbeam
Dec 23, 2017 11:56 AM
Reading 38/62 · Scored -
Kingdom
Kingdom
Dec 21, 2017 11:00 AM
Reading 542/? · Scored 10

Favorites

Anime

No favorite anime yet.

Manga
People

No favorite people yet.

All Comments (15) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Maityoman Oct 14, 2017 5:32 PM
Oh dude you have no idea. Health science is like a RIP to all your hobbies and stuff. If you aren't studying every day then you're basically screwed. Since so many people want to do it, instead of just passing the paper you have to get an A- average in your first year. They only take like a certain number of students so everyone else gets culled out. I barely made it through that first year but I felt that the stress would be too much to handle for 5 years. That's one of the reasons I picked up compsci, because its not too stressful and its something I like. But at the same time it secures you a good job in the future if you put in the effort. And yeah, AUT is so much better man. Auckland uni campus is super old looking and all the facilities are pretty dated. AUT on the other hand is pretty much brand new
Hotel-Nights Oct 14, 2017 1:58 AM
Yea, definitely I'm excited to see where they go with this interesting premise lol
Maityoman Oct 14, 2017 1:23 AM
I was looking at going through health sci into psychiatry initially but ultimately I decided that compsci is for me. I still don't know what it will be like but I'm sure I made the right choice. Auckland uni is alright but after moving to AUT I'd say I prefer it more. More modern setting and everyone there is pretty sociable. At Auckland it's more... I don't know how to describe it but it just feels like everything is a lot harder to do there
Maityoman Oct 14, 2017 12:24 AM
Still kinda deciding what I want to do. I studied Health Science for my first year and I was doing quite well but I felt like it wasn't my sort of thing after some time. The degree was 5 years so I contemplated whether or not I should change my degree now or come to regret it later. I decided compsci was the way to go because technology, computers, games, etc. has become something I enjoy over the last year or two.

I guess I would have to say I want to do something like similar to you, something like software architecture would be where I plan to try and go with compsci
Hotel-Nights Oct 14, 2017 12:23 AM
Awesome, glad to hear it :)
I will definitely see you around the Anime Simulcast so I hope to continue seeing you around!

Sorry but speaking of which that anime called inuyashiki was really weird, not sure what I was watching tbh lol
Hotel-Nights Oct 14, 2017 12:16 AM
Hey thanks for accepting my friend request :)
Hope to get the chance to talk to you soon!
Maityoman Oct 14, 2017 12:12 AM
Yep that's what I've heard. Everyone says its all the maths papers and stuff first then you actually get into the fun and interesting stuff. Really looking forward to starting it next year. Compsci has always interested me so I decided to change my degree to that
Maityoman Oct 13, 2017 3:10 AM
That's awesome bro! I am studying computer science next year. First year was good but I'm looking forward to next year too. Its cool we study the same stuff
Maityoman Oct 12, 2017 5:29 PM
I live in Auckland and travel into the city for Uni. I'm starting my 2nd year of Uni next year. How about you?
Maityoman Oct 12, 2017 7:18 AM
Yeah saw that on your profile and I was like "Oh shit" haha. Where you from if ya don't mind me asking?
Maityoman Oct 11, 2017 3:45 AM
Cheers for the add bro. Good to see more Kiwis on here =D
joe_g7 Oct 7, 2017 2:46 PM
Thanks!
joe_g7 Oct 7, 2017 8:37 AM
I really like your profile pic mate, do you have the URL or name of the girl/anime??
Aleczandxr Sep 30, 2017 8:26 PM
Entirely out of interest. I've got a few high priority things that I choose from whenever I start a new one.