Report KitKatXD's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 30.0
Mean Score: 8.73
  • Total Entries100
  • Rewatched0
  • Episodes1,811
Anime History Last Anime Updates
Kimi ni Todoke
Kimi ni Todoke
Oct 12, 2009 1:06 PM
Watching 1/25 · Scored 8
Shugo Chara! Party!
Shugo Chara! Party!
Oct 11, 2009 1:04 PM
Watching 2/25 · Scored 7
Strike Witches 2
Strike Witches 2
Oct 8, 2009 12:56 PM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 0.0
Mean Score: 0.00
  • Total Entries0
  • Reread0
  • Chapters0
  • Volumes0
Manga History Last Manga Updates

No updates yet.

Favorites

Anime

No favorite anime yet.

Manga

No favorite manga yet.

Characters

No favorite characters yet.

People

No favorite people yet.

All Comments (991) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Tyranid5 Dec 13, 2010 9:36 PM
Rukayex Apr 3, 2010 11:33 PM
Happy Easter! Lovely DP btw. <3
Krystal Apr 3, 2010 5:31 PM
Heya,

brendon14 Mar 15, 2010 5:06 AM
Here's your MC
tsunjun Mar 11, 2010 1:16 AM
kitkat! your comment box is back! i missed you!
Krystal Feb 17, 2010 7:17 PM
You're back!?! I thought you'd left for good when I last checked your profile <333
Hikayo Oct 15, 2009 2:08 PM
Omgosh! You want to be there when the world ends? But then you'd die. And I'd miss you! ; w ;
Rabid is a sort of.. It's well.. Oh just look at this: "Of or affected by rabies" <--- There you go :D
LucySky Oct 14, 2009 3:09 PM
I wish I could say I created it but it's actually from a texture by the deviantart user anliah. That reminds me, I should probably leave a line of credit somewhere on my prof^^;
villains Oct 13, 2009 12:36 AM
hehe thanks :>
kingdomhearts Oct 11, 2009 5:09 PM
*smiles*
good!
(Yes princess, cause you remind me of one)
nMoura Oct 10, 2009 10:07 AM
:D
well he is mine :P
i mean sakata gintoki :D
i love him a lot :D
ooooooh i liked the club i joined :D

so what up?
Hikayo Oct 9, 2009 6:20 PM
Lol I wish I did. Now I'll never know D: But maybe if someone makes a time machiene I can go back in time :D
Rabid rabits? Aww.. That sounds so interesting. I'm mad I forgot D:
kingdomhearts Oct 8, 2009 7:39 PM
aww i'm sorry princess
Fumio-Tadashi Oct 8, 2009 5:00 PM
Welcome... um... =/ *pats you on the back* i know your just being random but... =/ girls crying are stil not a good thing...
do you know the joke?? =/ they say a guy can win most fights with a girl, but as soon as the girl starts crying, the guy just lost. =/ that applies to me... greatly... =/ =)

lol... some elite club.. =) lol... so, do you have much of your work in that club?? =/
umm... you didn't make the LONGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG long enough... =)
YOU?? MEAN?? NEVER!! =) lol... and i may not be able to do the evil laugh... but i don't even know how to do a hero laugh... i didn't know there was a hero laugh... =/
it's a crappy position to be in... isn't it... =/
FRANKLIN!!! do you really thing i'd mistake frakin for FRANKLIN!!!!!! HOW ABSURD!!!! =O lol... =) that was fun... i just had to write that... =)
lol... =) which sounds better? "Frakin Buddies" or "Freakin Buddies" =/

yep... =) but my parents just got home from visiting london... =) so mabey next year i'll tell them to stop by and look you up... =) just to freak you out... =P
no... cause what i was confused about didn't have anything to do with the browser... it was something that was on your profile... =/ but it's gone now... so i'm not confused anymore... =)
... i think i was talking about london... =/ i'm not sure... what was we talking about here anyway??... =/

lol... =) i've had a few things happening... but not that much... =/ not as much as i want anyway... =/

*Geeky Dance*
we've been doing that for most of our comments... hey... =)
126<<<<<< =D
it was forever ago... =( and i never got a message inside of that forever... =(
lol... =) but i'm getting messages now... =)

i'll bet your tired... =) or... your fingers are tired, and you've got a head-ache... =P
and your going to have to do it AGAIN!!! =P
=D
KitKatXD Oct 8, 2009 2:01 PM
Soooo Busy Lately! (@ Torture Camp/School)
Comments and Claims WILL be late (Im taking my time cause I'm lazy)
Thanks!