Report Kaliov's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 79.0
Mean Score: 6.72
  • Total Entries763
  • Rewatched0
  • Episodes4,880
Anime History Last Anime Updates
Kiniro Mosaic
Kiniro Mosaic
Aug 2, 2013 8:34 AM
Watching 4/12 · Scored -
Iria: Zeiram The Animation
Iria: Zeiram The Animation
Aug 2, 2013 8:18 AM
Watching 5/6 · Scored -
Danshi Koukousei no Nichijou
Danshi Koukousei no Nichijou
Aug 2, 2013 8:06 AM
Watching 7/12 · Scored -
Manga Stats
Days: 4.0
Mean Score: 7.56
  • Total Entries103
  • Reread0
  • Chapters715
  • Volumes68
Manga History Last Manga Updates
Blue
Blue
Jul 19, 2013 3:47 AM
Reading -/10 · Scored -
Akira
Akira
Jul 6, 2013 11:13 PM
Plan to Read · Scored -
Berserk
Berserk
Jun 28, 2013 8:32 AM
Plan to Read · Scored -

Favorites

All Comments (123) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
calculusman Dec 5, 2013 2:25 AM
hey howya been
Anisamar Aug 3, 2013 12:29 PM
´Work hard in order to become a Pokémon mast—err, I mean, writing master. Yeah, that. You’re well on your way! (o^-')b

Thank you, thank you~
Hah, you can’t fool me. I know what this is. Since you swear there’s no one, you’re expecting me to think there’s someone, so in the end, there’s a 99% chance there’s actually nobody inside the cake. Huh, huh! YES, I’M GOING FOR THE GRADUATE DEGREE ON INVERSE PSYCHOLOGY TECHNIQUES NOW. I’M SO GRADUATING WITH HONORS.
… that’s what my pillow told me. She’s so soft, ain’t she? … OH WAIT.

*Squeezes Hailey* (/ ̄ー(・・。) ゝ

Doors as pets? Now that’s genius!

Poor wild doors ;; (Well, at least it’s better than being welded…)
Sign: “DOORS UP FOR ADOPTION.”

And when your little door is old, you have to oil its poor, rheumatic hinges to ease the pain that comes with age. Oh my god this could be a best-seller about the tough life of doors. ;w;

… Whatcha think ‘bout Door Activists being part of Brownpeace? Lol.
albinochocolate Aug 2, 2013 5:16 PM
I thought mostly everything was shit in Spring 2013 except Aku no Hana. Maybe Chihayafuru 2 was good, but I haven't seen it yet. Yuyushiki is good too. Not my fav SOL comedy, but one good enough to stand on its own feet.

Agreed. I am unfortunately that way as well.
Anisamar Aug 2, 2013 9:55 AM
Still, sorry. ;v; I imagine you felt anxious since I didn’t say a thing, and upon prolonged silence, started to doubt. I’ll join the everyone-crew, if I may: your writing is brilliant; no need to feel shy about it—the complexes and fears are figments of your mind!

Believe me. I just got an online degree on Psychology. Whooosh~

… Hah, I wish. But still, believe me! Or at least believe everyone else. Or rather, believe in yourself. Yeah, that’s it.

R-Really?! That’d be awesome. Maybe I’ll adopt her. ;w; Kasjkaskjskaj.
Full comic’d, ohhh yeaaaahh. So cool.

T-Thank you. ;; But let me headdesk at myself just once, ‘kay? I can’t go on forgivin’ myself like that.
… Oww. Done. This desk isn’t made of soft stuff. Oh well, on the bright side, it isn’t concrete either.

Yup. Pet doors. That’s just the result of me being random and reminiscing about this one time, so many ages ago, where a few of my classmates sang happy birthday to me at a McDonald’s. So along with awkwardness came the desperate need to hide down the table in hopes of magically finding a pet door to escape through. There wasn’t any, to my dismay. They should really include that.
albinochocolate Aug 2, 2013 9:45 AM
Watamote
Love Lab
Gatchaman Crowds
maybe Prisma Illya

Not sure on favs yet, need to watch more episodes for that. What were the ones you watched for Spring 2013?
albinochocolate Aug 2, 2013 9:02 AM
Black comedy is arguably my favorite type of humor. I love it as well.

Heh, thanks man. Are you currently watching anything from the Summer 2013 anime line up?
Anisamar Aug 2, 2013 8:58 AM
All right. I’m the biggest lagger ever and wtf. Unleash the dogs. Kirr me slowly. I don’t know. I deserve it. Bring on the Russian torture devices. ;; MORE THAN A FREAKING MONTH. I DIDN’T EVEN GET TO SEND THIS BEFORE YOU REPLIED AGAIN, AHHH. ;_;
where are the suicide booths when you need them.

It isn’t! Not in the least. ;_; I thought it was great and couldn’t stop laughing at Hailey and monstrous mountain-stairs and “ARE WE STILL ALIVE.” That was surely my favorite part. Thank you so much for sharing it. ;w;

But obviously, my abysmal lack of communication left gaps for misunderstandings and no thoughts were conveyed and… I DON’T EVEN KNOW WHERE I AM GOING. JUST KILL ME ALREADY, THIS IS UNFORGIVABLE. ;;__;;

Maybe it’s time to try out seppuku.

Or send me a virus. If my computer dies, so will I. Actually, do that. The psychological pain beats anything else.
I had written some things about pet doors, robot cars and chips. But I deem them useless upon this situation, so in the trash they go. AHHH—I’M SO SORRY. orz.
calculusman Jul 29, 2013 9:15 AM
thanks for uchouten, it's aots for me so far. love this a lot.
albinochocolate Jul 25, 2013 8:08 AM
Dat cat soup profile pic is mighty nice, dood.!.!

Your taste is pretty immaculate as well.
kittenpolyps Jul 23, 2013 10:01 AM
mad jelly dude X,c yeah fatty's going in october and im gonna give him money to buy me stuff.
I GOT THE JOB!!! i had training on saturday and im getting paid $25 for it which is pretty sweet! also, are you keeping up with railgun s? if you are, and you STILL have a problem with Touma, i am seriously gonna murder you. Xp
calculusman Jul 21, 2013 4:11 PM
sold, downloadin'
calculusman Jul 20, 2013 7:27 PM
but the homolust and dubstep in free! and watamote is aots easy, horrible subs are doing the best job rn. my little social workers can't be this cute is whatever, and dog x scissors is very entertaining. everything else i'm watching is meh.
calculusman Jul 10, 2013 8:14 PM
plan on watchin anything this season or what
kittenpolyps Jul 10, 2013 5:09 PM
haha yeah fatty told me about it. p awesome but i dunno ho id feel about a Little Witch Academia 2. i think it ended really well and that a sequel would only fall flat in comparison.
a FULL SERIES though! now that's something i could get behind! X)
kittenpolyps Jun 29, 2013 8:56 AM
I AM SO EXCITEDDDDDDDDD!!
dude this WHOLE YEAR has SO MCUH good stuff!