Hello, and welcome to my profile!
I am just a random anime fan from Croatia.
About watching anime I am flexibile, I'll watch anything more or less..
Also my ratings are unreal, like your waifu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
I have been watching anime before, but started actively watching for a few years now, actually I met a guy in high school with whom I could talk about anime normally and thats when I started watching a lot, but sadly his ego is higher than empire state rn :/
Accepting any recommendation except mecha <--- crap
That's more or less it..
Feel free to send FR or message..
|
All Comments (3) Comments
Kak to da ne voliš mecha animeje? Jel se to odnosi na sve mecha? Ja volim Real Robot žanr, ne volim Super Robot žanr, to mi je sranje. https://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/RealRobotGenre?from=Main.RealRobot U Code Geass mi je bzvz kaj meche imaju te kotače, lol, ko da su na rolama. Najljepši meche su mi Gundami. <3 Prvi mecha anime mi je bio Gundam Wing, gledala na Cartoon Network tamo negdje u srednjoj školi, bio mi je tak wow. XD Najdraži mecha mi je Gundam Seed, predobra priča i likovi. Al volim jako i Code Geass i Guilty Crown, a Evangelion je naravno evergreen.
Vidim Code Geass on hold al ocjena 10 i Evangelion remake filmovi u pogledanom (preporučam pogledat TV seriju, po meni je bolja) i u PTW Guilty Crown, pa izgleda da pogledaš pokoji mecha. :P
Jel imaš kaj protiv shoujoa? Ima dobrih shoujo animeja, nisu svi sapunice. :) Npr Skip Beat, Akatsuki no Yona, Banana Fish. I stari Fruits Basket (smiješniji je od remakea koji upravo izlazi i ima bolji soundtrack od remakea). Svi ti imaju malo ili ništa romantike. Vidim Code:Realize u PTW, al ne znam dal bi ti preporučila otome games adaptacije da ne dobiješ averziju na shoujo (otome games su večinom reverse haremi). ^^; Možda bolje da probaš prvo Natsume Yuujinchou koji ti je isto u PTW (makar sam od tog vidjela samo 1. epizodu :P). Osim ak si od onih koji rijetko droppaju anime, jer Natsume Yuujinchou ima nekoliko sezona, pa ak ti se ne svidi... ^^; Od josei animea bi preporučila 07-Ghost i Karneval (volim samo 3 joseija, a 3. je BL :P). Najviše volim shoujo i shounen. Seinena sam dosta pogledala/pročitala, al josei mi nekak ne leži baš. Makar bi u tu demografsku skupinu spadala. :'D
Svakako preporučam druge Digimon sezone (najdraži su mi Adventure 01 i Tamers). Od hororaca Another, Ghost Hunt, Higurashi no Naku Koro ni. Od magical girl Madoka Magica i Mai-Hime (Mai-Otome mi ne valja) i možda Yuuki Yuuna is a Hero. Makar više volim ''prave'' magical girl a ne ove tragične koje štancaju u zadnje vrijeme od kad se desila Madoka Magica koja je jako popularna. Isto tak volim starije isekai animeje više od ovih novih koje štancaju od kad se desio SAO koji je jako popularan.
Vidim da gledaš Code:Breaker (preporučam i Arata Kangatari) -> oba imaju jako malo epizoda i trebalo bi čitat mange jer su zgurali onak cca. 100 chaptera u 12-13 epizoda, užas jedan. A fakat su dobre mange. Nije fer kad vidiš kak neke druge akcijske shounen sapunice imaju jako puno epizoda. :'( Magi i Bleach nisu dovršili, ali se nadam da budu, jer je npr. Inuyasha dobio nakon 5 godina dodatnu sezonu da ga dovrši, tak da nada umire posljednja... :3
Hm, od ostalog kaj imaš u PTW bi preporučila Claymore, Noragami, Shinsekai Yori (počne sporo al nemoj odustati jer je super), Yakusoku no Neverland. Kak to da ne gledaš Attack on Titan? :O A gledaš npr. Kabaneri koji se fura na AoT i po mom skromnom mišljenju je puno lošiji. I još bi ti preporučila Ajin, Psycho-Pass, Deadman Wonderland, Otome Youkai Zakuro, Kamisama no Inai Nichiyoubi, Nabari no Ou, Juuni Kokuki.
E da, ak te zanima merchandise, prodajem svoje viškove i dupliće i ono kaj me više ne zanima: https://myfigurecollection.net/list/13856 (slobodno proslijediš listu drugima ak ih zanima merch). Jesi bio kad na kojoj anime konvenciji? Ja svake godine na Pandakonu prodajem merch. XD
Piše da prihvačaš sve preporuke osim mecha, al nebum ti preporučala BL. XD Ok, to je to za sad. Sorry na romanu. :P ^^;