Statistics
All Anime Stats Anime Stats
Days: 59.0
Mean Score:
7.63
- Watching17
- Completed205
- On-Hold27
- Dropped12
- Plan to Watch74
- Total Entries335
- Rewatched8
- Episodes3,534
Anime History Last Anime Updates
Sword Art Online: Progressive Movie - Kuraki Yuuyami no Scherzo
Apr 6, 4:03 PM
Completed
1/1
· Scored
8
All Manga Stats Manga Stats
Days: 75.1
Mean Score:
7.89
- Total Entries232
- Reread0
- Chapters13,521
- Volumes11
All Comments (50) Comments
No siis noi kirjotukset on mul vähän myöhemmin kun tuun japanista takas vasta kesäkuussa kymmenkuukauden jälkee joten sitten jatkan taas lukion tokalla.
Juu siis ite oon kans lukenu koe no katachin ja ai kimi no nawa tulee sinne vasta nyt ite sen onneks kerkesin kattoo täällä :D tosi hyvä elokuva toivottavasti tykkäät pitäs mennä vissii ite ostaa ne molemmat dvdeinä ku koe no katachia en viellä oo kerenny näkee :/
Ja kiva kuulla hei et kirjotukset meni hyvin :D
Miten muuten meni kirjoitukset?
Otan kans itse suosituksia vastaan :D jos sulla on jotai sarjoja tai mangoja mitä suosittelet.
shoujo/romance:
Ao haru ride
ookami shoujo to kuro ouji: suosittelen tää sarja on ainakin yks mun lemppareista shoujo genressä
dengeki daisy
tonari no kaibutsu-kun
tsubaki-chou lonely planet
Shonen/fantasy
fullmetall alchemist: siis jos et oo lukenu viel tätä sarjaa tai katsonut fullmetal alcemist brotherhoodia tai ikinä edes kuullut koko sarjasta niin en haluu tietää et miksi vaan toivot et menetä heti kattoo sen sarjan ja luet mangan XD
ajin
ao no exorcist
nanatsu no taizai
mob psycho 100: jos tiedät one punch manin tää on saman tekijän, tyyli on sarjalla hyvin omalaatuinen mut kannataa antaa sille kumminkii mahis koska juoni on tosi hyvä vaikka ymmmärrän kyl et kaikki ei siitä ehkä oikein tykkää
fantasy/romance
at laz meridian
blood lad
kamisama hajimemashita
akatsukino yona
noragami
ja no mun omat lempisarjat
Suosittelen mennä lukemaan
Hirunaka no ryuusei Romance
Soul eater fantasy suosittelen itse osti koko sarjan Suomessa pokkareina ja tykkään edelleenkin eikä sen lukemiseen koskaan oikein kyllästy
Boku no hero academia shounen siis itse vasta kans aloitin lukemaan tätä sarjaa ja pakko sanoa että siis jos haluut lukea jotai Shonen genrestä kannassa niin suosittelen tätä ensimmäiseksi
Yamada-kun to 7-nin no majo on myös fantasy romance manga ja oma suosikkini siitä genre alueesta
Ja sitten on kans Inuyasha joka on myös fantasy ja romance genreä ja jo ehkä vähän vanhemman tyylinen mutta silti kyllä yksi lempi manga sarjoistani tähänkin asti ja suosittelen jos haluut viellä lukea fantasy ja romance mangoja
Voisin kyl myös suositella sellasta semmosta sarjaa ku annarasumanara siis tää on manhwa itteleni oli eka manhwa jonka luin ja edelleen niistä suosikkini et jos kiinnostaa lukea kans manhwaa no suosittelen
I've got a ton of JoJo to read, but I will check your recs out one day... Thanks for that!
Yeah, I totally understand the visual appeal of anime over manga. I think that if it weren't for the fact that I started with manga before watching any anime, I would feel the same way you do. Hopefully your library is good; the library near me has a decent manga collection, so I consider myself lucky.
What's funny is that the two anime you rec'd to me are anime I watched part of before. I just forgot to put on my list XD XD. I should probably get around to them again. Actually, I'm realising that there is a very large amount of anime I've forgotten about. Like Kaichou wa Maid-sama. Thanks for reminding me of them.
Recs are definitely appreciated! I've kind of just had to stumble upon stuff because most of my friends don't watch anime and the few that do are like, "YOU HAVEN'T SEEN COWBOY BEBOP?!?! YOU HAVE SHIT TASTE!" or something like that.
I guess I could use some help with finding yuri, if you wouldn't mind... Every time I read yuri manga, most of the characters are just so young looking to the point that high schoolers and even adults look like they aren't a day over 10. Seeing women who look pre-pubescent is not really my thing. And I have absolutely no idea where to start with the anime!! You evidently enjoy it, so I'm sure there's some good stuff out there ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Also, I agree that finding romance anime is a struggle... It's probably the main reason why I got into yaoi XD
I just checked to see what (at least half-decent) romance anime there is on my list that you don't have... and I found one: Hana yori Dango. It's kinda old, so the art and music are dated, but the story aspect of it is pretty good. Has A LOT of drama. It is pretty long, which is a personal turn-off, but I was able to get through it. I was going to say Ouran too, but, though good in and of itself, it doesn't develop the romance very much.
You could also find some salvageable yaoi/yuri, but that's not an easy task. I personally enjoy some yaoi, but from an objective viewpoint, most of it is horrendously paced and/or unnatural so I wouldn't chance any unless you're really bored or something.
I know you are looking for anime, but there is a much larger variety of romance manga than anime... A few I like include Orange, Orange Marmalade (the title variety tho), Koe no Katachi, and Hirunaka no Ryuusei.
ugh I'm so longwinded. Or, at least it looks that way since this little typing box thing is tiny. Good luck with your search for romance...