Report Hime_chan's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 343.0
Mean Score: 7.64
  • Total Entries2,023
  • Rewatched3
  • Episodes21,699
Anime History Last Anime Updates
Jyu Oh Sei
Jyu Oh Sei
9 hours ago
Plan to Watch · Scored -
Mahouka Koukou no Rettousei: Raihousha-hen
Mahouka Koukou no Rettousei: Raihousha-hen
Yesterday, 11:15 AM
Watching 8/13 · Scored 7
Tonikaku Kawaii
Tonikaku Kawaii
Yesterday, 11:15 AM
Watching 8/12 · Scored 6
Manga Stats
Days: 52.0
Mean Score: 8.45
  • Total Entries361
  • Reread0
  • Chapters9,357
  • Volumes715
Manga History Last Manga Updates
Spy x Family
Spy x Family
Nov 8, 1:03 PM
Reading 6/? · Scored 10
Kamisama no Sonata
Kamisama no Sonata
Oct 17, 5:14 AM
Plan to Read · Scored -
Id:Invaded: #Brake-Broken
Id:Invaded: #Brake-Broken
Sep 7, 10:42 AM
Plan to Read · Scored -

Favorites

All Comments (3059) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
MarissaRob Nov 10, 9:21 AM
Zapomnialam zapytac o nowy sezon w animu? XDD Ogladasz cos CIEKAWEGO godnego polecenia? XD
Kawwwa Oct 23, 6:50 AM
powiem szczerze, ze jako tako :/ Bylam napalona na wiele serii na poczatku sezonu i poki co to zadnych rewelacji... Ogladam duzo w tym sezonie, ale na obecna chwile nie ma nic, czemu bym dala wiecej niz 7, maksymalnie 8. Na Higurashi sie napalilam i sie powoli rozkreca, z pewnoscia lepsze niz oryginal. Po za tym to Adachi to Shimamura jest fajne <3 Jujutsu Kaisen ma zajebisty potencjal, mam nadzieje ze sie utrzyma na tym poziomie, bo poki co na prawde zapowiada sie super. Tonikaku Kawaii myslalam ze bedzie do dupy, ale mnie milo zaskoczylo xD Podoba mi sie humor, przypomina mi bardzo Rent a Girlfriend z zeszlego sezonu, co tez mi sie bardzo podobalo :) No a z reszta sie okaze z czasem, a tobie jak sie podoba?
Kawwwa Jun 11, 4:08 AM
nie, ja tak czasami mam z tymi przerwami, raz ogladam po 30 odcinkow dziennie przez tydzien, raz nie dotykam nic przez miesiac XD Zawsze tak mialam xD

King of Avalon, wciagajace cholerstwo xD
Kawwwa Jun 5, 4:51 AM
Haha pewnie sie przestraszyli, ze teraz jak nie musza nosic to duzo osob bedzie bez i bedzie grozniej to sami zaczeli nosic XD Odwrocona psychologia ;)

U nas rzad po woli tez zdejmuje restrykcje, juz w malych grupach mozna sie zbierac, nie torzy wracaja do pracy itp, ja osobiscie nadal w domciu siedze poki co, duzo czasu mam na anime ale jakos weny ostatnio rak, jak widzisz u mnie zastoj. Chyba sie wyczerpalam xD Poki co pewna gierka na telefon mnie pochlonela haha XD no i jest tez mal, gdzie trza odpisywac ludziskom :)
Kawwwa Jun 1, 4:05 AM
no widze wlasnie ze piekne to to nie jest xD Oczywiscie uwielbiam piekna animacje, ale z regoly stanowczo stawiam priorytet na fabule... Jesli jest cos cholernie interesujace to brzydka grafika mnie nie powstrzyma :)

oj, biedna :( Ja nadal nie wrocilam do pracy i sie nie zapowiada, zeby sie to szybko zmienilo
Kawwwa Jun 1, 2:22 AM
O dzieki! Nigdy nie slyszlam o tym wczesniej, ale brzmi ciekawie :) Juz dodalam do ptw :D Dzieki za polecenie :)
Co tam slychac?
Kawwwa May 9, 9:22 AM
brzmi fajnie, moze kiedys sprobuje :)
Kawwwa May 9, 1:11 AM
Spokojnie, nie przejmuj sie :) Nie przeszkadzaja mi powolne odpowiedzi, ciesze sie ze w ogole odpisujesz :) z reszta sama nie jestem super aktywna narazie :) Wrocilas juz do pracy? Musi byc wam teraz ciezko :/

Raczej malo mangi czytam, z pewnoscia wole anime. Jak juz manga to albo romans albo yaoi, bo po prostu malo anime z tego gatunku jest. Ewentualnie jak mnie cholernie jakies anime wciagnie a jest nie dokonczone to moze wtedy siegne po mange. Ale dzieki za polecenie :) mam nadzieje, ze ci sie spodoba :)
Kawwwa Apr 30, 5:44 AM
Haha spodziewam sie, juz pare lat to trwa i z pewnoascia z roku na rok sie poszerza, maja nowe pomysly itd, to raczej naturalne :) Z reszta pewnie gdyby wyskoczyli z czyms tak skomplikowanym na poczatku, nie byloby to tak popularne. A w taki sposob jest wiele urzytkownikow, ktorzy sie przystosowywali po pwolutku, kroczek po kroczku i im latwiej to wszystko ogarnac xD

Aww myslalam, ze moze gralas w jakies mmo jako ze bylas zaciekawiona i pytalas o nazwe :)

Haha u mnie podobnie XD Czasami bym chciala, chyba sie starzeje i mi sie cos zmienia xD Ale ogolnie wydaje mi sie, ze chyba nigdy nie bede w pelni gotowa na dziecko xD

Ooo to super xD U nas na poczatku jak tylko Pokemon GO wystartowalo, to wszyscy grali, normalnie wszyscy xD 70% osob w restauracjach, na telefonach rypalo, mnustwo osob na ulicy itd XD Ale od tamtej pory nie widzialam ani jednej osoby, ktora by nadal grala

Haha, a mnie dramaty nie doluja, tylko sciskaja za serducho, szczegolnie jak jest pozniej slodki, romantyczny ending xD

XD Dobrze slyszec, bo ja tez! :P
Kawwwa Apr 29, 5:52 AM
no, nie powiem tez mnie troche przerasta nadal czasami, a na poczatku to juz w ogole XD Prawie tym walnelam w pizdiziec xD Ale poki co idzie ok XD

Perfect World International, nadal istnieje, ale odeszlismy z niej 4 lata temu Ano, nie narzekam, fajnie jest miec kogos z kim dzieli sie zainteresowania :)

Oj a czemu tak mowisz, ze raczej nie? Nie jestes zainteresowana zakladaniem rodziny? Pokemon Go, serio? XDMyslalam, ze to juz dawno umarlo xD Ja gralam na poczatku, fajnie na spacerki bylo wychodzic :3

Haha co zlego w dramatach? XD Sluchaj kochana, po slubie to juz brak takich emocjonujacych wrazen, wiesz? XD To se musze dramatami nadrabiac xD Nie ma juz motyli w brzuchu, pierwszych milosci itp xDDDD

Widzialam... szkoda :/ Kiedys kwintesencja MALa byly kluby... byly bardziej aktywne niz jakiekolwiek forum na malu lol, a teraz garstka angielskojezycznych klubow tylko cos tam kwiczy i kilka tych samych osob na Forum Games siedzi, puuuuchy.... Ale mamy wspomnienia XD Jak se czasami otwieram stare konwersacje z Polaczkami to taki cringeeee >,< XDD Ale gowniarze bylismy xD Ale jest polewka XD
Kawwwa Apr 29, 3:03 AM
Haha, ano to prawda, tez tak mam xD Dodatkowo Marissa wciagnela mnie w Anime Watching Challenge XD Pierwszy raz w tym roku do tego podchodze, bo zawsze mnie to przerastalo... I rzeczywiscie duzo roboty na poczatku, zeby sie w to wkrecic, ale warto xD Tez sporo motywuje i mozna fajne, nie znane serie znalezc, na ktore pewnie inaczej bym nie wpadla :)

Poznalam mnustwo osob w internecie, oczywiscie. Jak odeszlam z MALa to przenioslam sie w swiat pewnej gry MMO, gdzie tez bardzo duzo nerdow XD (tam tez poznalam meza :P) Wiec oczywiscie w internecie poznalam duzo fanow anime, gier, komiksow i innych tego typu spraw xD, jednakze po za mezem to tylko z jednym takim znajomym poznalam sie w realu :/ Nigdy nie bylam na zadnym konwencie, kiedys chcialam, ale chyba teraz jestem juz za stara xD Chociaz pewnie fajne miejsce na poznanie ludzi z takimi samymi zainteresowaniami :). Mowiac, ze nie oglaszam tego ze jestem fanem a & m w realu, chodzilo mi raczej o prace, rodzine (oni akurat wiedza, ale nie akceptuja wiec po prostu nigdy nie poruszamy tego tematu) itd... Ja pracuje w szkole, wiec z samymi starymi babami lol xD Jest jedna, 2 lata starsza ode mnie, po za tym wszyscy maja 40-60 lat... Typowe mamy i babcie, ktore nawet Gre o Tron czy Harrego Pottera, albo nawet filmy Disneya uwazaja za dziecinade a co dopiero anime... XD

Daria, rowniez milo mi :D oooo to rzeczywiscie dorosle, odpowiedzialne stanowisko :o Klaniamy sie Panii XD Nie odpowiedzialas, ale wnisokuje ze jestes z Kielc w takim razie...? :o

Tak, jak wspomnialam wyzej, poznalismy sie w MMO wiec to samo o sobie swiadczy xD On tez uwielbia anime, glownie shouneny tak jak ja :) Duzo ogladamy razem, dlatego tez tak wolno mi idzie nadrabianie pewnych klasykow (np Cowboy Bebop, Gintama, Jojo etc) bo chcemy je ogladac razem, a malo na to czasu :/ Po za tym on jest ogromnym fanem gier video, w co mnie bardzo mocno wciagnal xD, ogladamy tez duzo seriali na Netflixie itp :) A ty cos ogladasz/ grasz po za anime? :) No i jak tam u ciebie w tych sprawach? Maz, dzieci, chlopak, czy cus? :3

JA lubie wszelkiego rodzaju romasidla xD Ale z reguly chyba wole dramaty xD, Chociaz dobrej komedii tez nie popuszcze oczywiscie XD Kaguye probowalam pierwszy sezon i rzucilam, bardzo mnie irytowalo, wcale nie smieszylo... No ta nowa adaptacja manhwi co wyslalas wydaje sie bardzo interesujaca ;o *dodaje do plan to watch* xD

Ano, to prawda, szczegolnie jesli chodzi o Polakow, kiedys nas tu bylo jak mrowkow, a teraz puchy D:

Pozdrawiam~
Kawwwa Apr 28, 7:12 AM
no, widzialam, widzialam, brawo Ty! <3 Obie z Merissa macie juz taki numerek na MALu ze tylko pozazdroscic XD
Ooo to super, ciesze sie ze nie musisz sie z tym kryc :) Ja akurat nie poznalam w zyciu ani jednej osoby, ktora by to akceptowala w realu... Wiec raczej nie oferuje tej informacji, ze lubie anime i gry itp... Ale jakby ktos zapytal (nie zdazylo sie to jeszcze xD) to bym sie przyznala :)
Ooo a co robisz dokladnie? :) W ogole moge zapytac skad jestes i jak masz na imie? XD Sorki, pewnie keidys tam, 10 lat temu mi mowilas xD Ale nie pamietam :x
Ja... no coz, tez duzo zmian :) Przede wszystkim wyszlam za maz 5 lat temu :) Maz jest Meksykanczykiem, poznalismy sie w internecie ^,^''' (nie patrz tak na mnie XD) no i tak sobie zyjemy tu, w Anglii :) Juz na stale tu zostajemy, nie planuje nigdy powrotu do Polski :). Pracuje jako zastepca szefa kuchni w prywatnej szkole dla takich, ze tak powiem *ekhem*.... kasiastych dzieci xD Fajna mam prace, jestem zadowolona ogolnie z zycia :) Tylko kwarantanna mnie dobija xD No, ale teraz twoja kolej, poopowiadaj troche o sobie, no! :)
Tak, ogladam, nawet sporo mi sie podoba :) Ja jestem od zawsze fanka romansidel xD Wiec w tym sezonie dosc sporo wyboru dla mnie :) A tobie jak sie podoba aktualny sezon? :) No, oczywiscie ze szkoda, ze przesuneli sporo animcow :( ale jestem bardzo wyrozumila pod tym wzgledem :) Patrze na pozytywy i probuje uzyc ten czas by nadrobic stare serie :)

Bardzo fajnie, ze sie odezwalas, ciesze sie jak dziecko za kazdym (zadkim) razem, kiedy udaje sie odnowic kontakt z kims z dawnych lat :) Pozdrawiam serdecznie <3
Kawwwa Apr 24, 12:29 PM
Ahaaa ;o A ja myslalam, ze ty tez zaginelas ;o
Calkiem od anime mialam przerwe... Uleglam ciaglej, nieustannej presji ze strony rodziny, ze to takie dziecinne, dziwne, ze jak to ja jeszcze z tego nie wyroslam, ze stara dupa ze mnie, a kreskowki ogladam... Stara spiewka lol xD Ale 4 lata temu zaczelam na nowo ogladac, a rok pozniej wrocilam w miare aktywnie na MALa :)
Co tam u ciebie slychac? Pewnie sie duzo pozmienialo ;o Stare baby juz z nas XD
Fajnie odnowic kontakt ze starymiznajomymi osobami :)
Pozdrawiam serdecznie <3
Kawwwa Apr 19, 3:04 AM
Wyglada na to ze nie pamietasz mnie xD Ale kiedys sporo sie wyglupialysmy razem w polskich klubach itd :) Dawno cie nie widzialam aktywnej w tych stronach ( z reszta sama mialam 5cio letnia przerwe od MALa) wiec jak zobaczylam ze sie dosc nie dawno logowalas to myslalam ze sie przywitam :)
Kawwwa Mar 15, 7:16 AM
Wrocilas? :o