Report HeroicHealer's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 74.6
Mean Score: 8.75
  • Total Entries349
  • Rewatched0
  • Episodes4,505
Anime History Last Anime Updates

Access to this list has been restricted by the owner.

Manga Stats
Days: 0.0
Mean Score: 0.00
  • Total Entries0
  • Reread0
  • Chapters0
  • Volumes0
Manga History Last Manga Updates

No updates yet.

Favorites

Anime

No favorite anime yet.

Manga

No favorite manga yet.

Characters

No favorite characters yet.

People

No favorite people yet.

All Comments (562) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Otaku329 Dec 31, 2018 11:09 AM
LunarTreat Dec 24, 2018 5:17 AM
Merry Christmas to you! Have a great day/week :-)




Come back :-(
AyaAnesan Dec 11, 2018 11:39 PM
MY FIRST MAL FRIEND IS GONE WTF SHIT SUCX
AyaAnesan Dec 11, 2018 11:38 PM
WTF T_T
SatoshiX Nov 26, 2018 4:39 AM
I was actually thinking of getting a diploma as a personal trainer. Like you mentioned, it would bring value to my business and future partnerships. Thanks! They are both long term investments. 5-10 years. Doctors always do that for some reason which is wrong! It might be too late to save someone at that point lol. Yeah, it was also one of the reasons why I wanted to become a nurse. I can just self diagnose myself or help others around me xD. Exactly and thanks! Being a mix of two races is definitely beneficial in the long run. That's cool that you traveled a lot. I wish I could travel more... :( No problem! Hope you reach your goals. And what happened? You left MAL? Life is busy right? I can barely get on here due to all the OT i'm working haha. Anyway, hope everything is okay!
Otaku329 Nov 26, 2018 4:12 AM
SERIOUSLY YA LEAVING ALREADY !!???
That was so sudden !!!
Dont but if ya do then take care....
Gator Nov 26, 2018 4:11 AM
Wait, you left MAL? Sad to hear that, take care of yourself :3
Otaku329 Nov 26, 2018 4:07 AM
Hmmm right people often judge animes as childish even my friends think that way but they dont know what they are missing !!!

i see characteristics and qualities which are desirable ( ͡° ͜ʖ ͡°) LMAO !!
hmm i see...BTW what happened to your profile pic ?
Spid3rGirl Nov 26, 2018 3:39 AM
Heroichealer walk into a bar he heals everyone.
AyaAnesan Nov 26, 2018 2:26 AM
What? Why are you leaving?!?!?! Hey, take care..... So sudden :<

if you wanna talk, message me or something somewhere.
AyaAnesan Nov 26, 2018 2:18 AM
LOL, there's always an up side in being an annoying customer (like me) >_<

Damn, you're not in the 'we hate bad internet service providers' club with me anymore :<
AyaAnesan Nov 26, 2018 2:17 AM
What do you mean I got a pretty good personality? I haven't received a compliment like that since high school. LOL!!!!

Things are definitely looking well, thank you very much! Have you been watching your anime well? XD By the way, how many hours a day do you go to work?
AnimeCreed Nov 25, 2018 9:26 PM
Nice nice

Ahh i'm just curious thats all?

Btw whats going on?
If you do leave take care of yourself :3
L1quid666 Nov 25, 2018 11:08 AM
Whaaat,are you really leaving MAL?
Azbj_Saj Nov 25, 2018 8:37 AM
I am also great ^^ Watching anything interesting lately? :))