Ja dopiero jestem po 6 i też jakoś specjalnie mnie nie wciągnęło, a wręcz główne postacie mnie irytują np Yukki, który chyba nic nie umie zrobić sam ( przynajmniej do tej pory ) ;3
Ale, jak mówisz, jeszcze nie oceniam anime, póki nie skończę ;)
Myślę, że następne oglądnę Magi z poprzedniego sezonu i oczywiście coś z tego sezonu też ;D A masz jakieś anime, które Ci się podobało, a ja nie oglądnęłam? Z chęcią obejrzę :)
Mi też miło poznać :)
To calkiem dobrze, z racji tego, że nie przepadam za yaoi, a chciałam sobie to anime oglądnąć ;D A pytanie zadałam przez rookie właśnie, która stwierdziła, że No.6 zalatuje yaoi :D
A tak przy okazji, polecasz może jakieś krótkie, luźne anime? :)
Kto mi poleci jakis dobry film Ghibli? Najlepiej kilka bo mam ochote sobie poogladac cos fajnego ;3
Obejrzalam No.6 wczoraj i omg to tak cholernie yaoi zalatywalo ale i tak fajne anime ;P
Masz moze skype?
ja tam nie ogladalam za duzo z Ghibli wiec czas to nadrobic :P
ja ciagle ciagne Toaru Majutsu no Index jak zreszta widac noo i kilka serii wychodzacych chociaz z wiekszoscia nie jestem na biezaco juz ><''
hehe Ghibli ma ta charakterystyczna kreske i tematy ~
to tez musze sobie obejrzec i krotkie jest, ale poki co mecze Toaru Majutsu no Index II bo jakos nie mam za bardzo czasu na ogladanie ;/
moze w weekend sie uda ;>
tez musze sb to obejrzec w koncu, ale poki co wzielam sie za Toaru Majutsu no Index wiec czeka mnie troche ogladania zwlaszcza, ze sporo nauki mamy a ja oczywiscie musialam sb na wf znowu cos zrobic -.-
chyba mnie zabija nauczyciele ><''
czemu Ghibli? az tak dziwne? XD
haha ja nawet jak czasu nie mam to ogladam albo cos czytam XD
ja wiekszosc z tego sezonu ogladam ~
Tonari, Psycho-pass, Robotics; Notes, K, Kamisama, Sukiite ii na yo ♥
Ja sie strasznie zawiodlam na DGM jesli chodzi o anime ;/
Duzo fillerow ktore byly w wiekszosci zalosne a akcja anime konczy sie w najgorszym momencie gdzie jest w cholere pytan i zero odpowiedzi ~
Ja DN strasznie lubie i to prawda ze od 26 bylo nudniej ale ja tam wolalam Raito wiec w sumie mi to wisialo a na koncowce ryczalam ;___;
Za dlugie i kreska mi sie strasznie nie podoba -.-
Yuri i yaoi - never. Shounen-ai jest spoko, to co przeczytalam bylo ok, wiec sadze, ze reszta tez jest >.<
Shounen owszem, romanse - tylko manga ;d
Poki co zaczelam Hyouka i jest genialne ♥
Hm mam kilka i jednym z nich jest Nana wlasnie. Poza tym to chyba Accel World zaczne.
A dziekowac, dziekowac ale ciagle za malo obejrzanych ;I
Nie no mnie yaoi nie kreci a wrecz odstrasza - shounen-ai zniose, bo nawet czytalam jedna taka manhwe i byla genialna :D
Jezu chce Ci sie ogladac OP?! o.O Ja bym umarla po 1 odc -.-
All Comments (19) Comments
Ale, jak mówisz, jeszcze nie oceniam anime, póki nie skończę ;)
Myślę, że następne oglądnę Magi z poprzedniego sezonu i oczywiście coś z tego sezonu też ;D A masz jakieś anime, które Ci się podobało, a ja nie oglądnęłam? Z chęcią obejrzę :)
To calkiem dobrze, z racji tego, że nie przepadam za yaoi, a chciałam sobie to anime oglądnąć ;D A pytanie zadałam przez rookie właśnie, która stwierdziła, że No.6 zalatuje yaoi :D
A tak przy okazji, polecasz może jakieś krótkie, luźne anime? :)
Ksiezniczke Mononoke i W Krainie Bogow ogladalam a za reszte wezme sie w najblizszym czasie dzieki wielkie ;3
Obejrzalam No.6 wczoraj i omg to tak cholernie yaoi zalatywalo ale i tak fajne anime ;P
Masz moze skype?
ja ciagle ciagne Toaru Majutsu no Index jak zreszta widac noo i kilka serii wychodzacych chociaz z wiekszoscia nie jestem na biezaco juz ><''
to tez musze sobie obejrzec i krotkie jest, ale poki co mecze Toaru Majutsu no Index II bo jakos nie mam za bardzo czasu na ogladanie ;/
moze w weekend sie uda ;>
chyba mnie zabija nauczyciele ><''
czemu Ghibli? az tak dziwne? XD
ja wiekszosc z tego sezonu ogladam ~
Tonari, Psycho-pass, Robotics; Notes, K, Kamisama, Sukiite ii na yo ♥
ogladasz jakies anime z ostatnich sezonow?
Duzo fillerow ktore byly w wiekszosci zalosne a akcja anime konczy sie w najgorszym momencie gdzie jest w cholere pytan i zero odpowiedzi ~
Ja DN strasznie lubie i to prawda ze od 26 bylo nudniej ale ja tam wolalam Raito wiec w sumie mi to wisialo a na koncowce ryczalam ;___;
Yuri i yaoi - never. Shounen-ai jest spoko, to co przeczytalam bylo ok, wiec sadze, ze reszta tez jest >.<
Shounen owszem, romanse - tylko manga ;d
Hm mam kilka i jednym z nich jest Nana wlasnie. Poza tym to chyba Accel World zaczne.
A dziekowac, dziekowac ale ciagle za malo obejrzanych ;I
Nie no mnie yaoi nie kreci a wrecz odstrasza - shounen-ai zniose, bo nawet czytalam jedna taka manhwe i byla genialna :D
Jezu chce Ci sie ogladac OP?! o.O Ja bym umarla po 1 odc -.-
Dzieki za zaproszenie. Widze, ze nie tak sawno zalozylas konto, a juz masz tyle anime na koncie, zazdroszcze <3
W ogole jak tam?