Report Haruchan-'s Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 39.8
Mean Score: 7.61
  • Total Entries165
  • Rewatched0
  • Episodes2,489
Anime History Last Anime Updates
Flowering Heart
Flowering Heart
Jul 15, 5:56 PM
Completed 26/26 · Scored 7
Ookami Kodomo no Ame to Yuki
Ookami Kodomo no Ame to Yuki
Dec 27, 2018 5:55 PM
Completed 1/1 · Scored 8
Tokyo Ghoul:re
Tokyo Ghoul:re
Jan 1, 2018 10:57 PM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 60.9
Mean Score: 7.13
  • Total Entries188
  • Reread0
  • Chapters7,045
  • Volumes1,217
Manga History Last Manga Updates
Cardcaptor Sakura
Cardcaptor Sakura
Aug 17, 9:22 PM
Completed 50/50 · Scored 8
Motosaya
Motosaya
Jul 30, 10:04 AM
Plan to Read · Scored -
Full Moon wo Sagashite
Full Moon wo Sagashite
Jul 22, 8:48 AM
Reading 15/35 · Scored -

Favorites

All Comments (2011) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
ElleGrace Sep 7, 1:40 PM

Thank you for requesting! I'm so sorry it took me so long to get these named and sent out; some of them are from last October… ;;
If any of you look in all of these editions and still can't find your cards, go ahead and ask me and I'll find it for you.
Use ctrl+F (search your username) to find your cards and make sure to scroll to the bottom of the page first; otherwise, it might not work.
Please PM ElleGrace with the tagline 'EDITION NAME: Card Delivery' if any problems or questions come up!







Rooringaaru Aug 23, 1:51 PM
Summer break was ok :) took a few weeks off till mid July and then started working on my paper again till
somewhere last week.. 😪 Oh nice! how was the experience? Haha aww yeah I basically do the same during vacay plus dusting behind the comp and whatnot lmao
Waaawww that must've been delish, what did u get? I've had some Korean food when I was in china
(also Korean barbecue I think! That was so goood)
Glad u had a fun time :D He definitely blessed ur city with his voice! 😂 I'm still waiting for a new solo song/album from him thoughhh, at least I'm happy Crush is bringing out a new album soon.. (╹ڡ╹ )
Hmm Universe right? I'm now listening to it hehe >:) was expecting another basic Korean ballad lol, but it's more dancy~
I like it! (instant thumbs up on yt too because it's Minhyun) idk if I ever asked though, do u have a favorite member in NU'EST?
Baekhyun's solo was super dope! He even had that R&B swag which I didn't expect at all hahaha. As for Heize, I haven't really listened to her newer stuff after Jenga yet, mainly because her songs tend to sound the same lol 😬

Nope nope! Writing a paper takes quite a bit of time so I didn't look for a job in the end ~_~
LOL mutual unfollow, so savage 🤣🤣 (same though) 2bad there was no insta story of your time during DEAN's concert :O
Ascheherz Aug 2, 11:54 AM
👑
Crown Royale
C A R D ◦ D E L I V E R Y
Ascheherz Jul 31, 11:19 AM

crown royale
────────────────
pink hair | cards
hibiscus | cards
────────────────
please save + rehost within 2 weeks,
thank you for requesting
any issues, please post here
delivered by ascheherz
Amulet_Heart Jul 11, 5:53 AM

Kᴏʀᴇᴀɴ Jᴀᴄᴋᴘᴏᴛ - NCT ft. NBA pt 2 Edition
--------------------------------
Card pick up here
Use Strg + f to find your cards
If there are any Problems click here
Save + Rehost within 7 days!
--------------------------------
Cards by: dandeliya | delivered by: Amulet_Heart
Rooringaaru Jun 26, 5:21 AM
HEWWO CUTIE (it has been 20-30 Celsius here for days help 😂)
Yep it has been a busy few months, haven't been on here much since then LOL. But I'm finally done with finals! (since Monday hehe) How have u been huhu, how's your summer break so far? :')
Oh my goddd is DEAN coming to Canada?? You're so lucky that all idols come to Canada 😢 It's in July right? Have fun!! Tell me how it was afterwards :O
Have you heard his last song Howlin' 404? It's different than his usual stuff but I really dig it!
Yeah I've seen NU'EST's last comeback, all their songs are so good and I'm so prouddd of themmm. I'm currently dying with Chungha's comeback LOL.

Uhm well I just manage to continue watching anime because of my challenges as you know, so sad hahaha. I really need to step up my game reading manga, was reading Mushishi some time ago, still need to finish it xD For mobile games I'm just really active on Azur Lane! It is like kancolle (but better) on phone :D Hmm I have to write a paper during my summer break uwu (and I'm still waiting for my grades, they'll will be announced next week or so) My mom told me to get a job too, so I'll see haha. Currently just enjoying some peace of mind after that rollercoaster of a semester.

Oh yeah, you know @minspamss on insta? She's a follower lol, but idk who she is 🤣🤣
& Thank youuu 💛💛
Rooringaaru May 6, 11:21 AM
Hehe you'll get used to it!! tbh ever since I got on train 2 I occasionally forget how old I am LOL kinda weird but ok
Thank you so much ;w; <3 Next week is our last week before our finals start lol, it's going to be pretty hard to make that shift again to study like a freak haha. Oh nice!! We've been having rainy days for a while now 😪 I'm sure it's going to be hella sunny during finals LOL (that tends to happen a lot sadly) and ew :L snow in April, hope you made loads of snowmen 🤣
Do you still watch anime? Or are you more invested in K-drama/mobile games atm? :^)
Yaaaas hope u did well!! Are you slowly getting used to uni finals? Have a nice vacation btw uwu do you have any plans?~
Rooringaaru Apr 29, 10:42 AM
No problem <3 hehe welcome on train 2! You turned 20 right?
I've been good but pretty stressed with school, lots of things to do & finals are around the corner too ~_~
We've had some good weather recently so I have also been enjoying that >:)
hbu, how's school??
Username Apr 27, 10:23 AM
Rooringaaru Apr 27, 8:46 AM
Happy birthday ma girl!! Hope u had a nice day
Amulet_Heart Feb 8, 4:28 AM
yeah it's getting interesting :)
I follow some more.
Lokester Feb 1, 6:00 PM
ahh nothing new. ive been slacking in school so im trying to motivate myself a bit more these days ^^''
im just watching some seasonal animes and been reading a bit more (especially some shoujos heheh)
yes i still listen to kpop :D i havent been catching up the more recent ones or like new groups but kpop is still pretty majoy in my playlist
how about you ? whats up ? c:
thank you for the compliment ! currently working on another one and im really struggling lol
Amulet_Heart Jan 24, 5:58 AM
Hello ~
Aww thanks ^^ I really love these webtoon, I'm following it since discover.
Shugo Chara manga and the first 2 anime seasons were great. I love it :3
Lokester Jan 2, 9:34 AM
Hello Haruuu :D
im doing good how about you ?
btw happy new year ^^