Report GiantQAACSleier's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 220.3
Mean Score: 5.26
  • Total Entries1,218
  • Rewatched6
  • Episodes14,280
Anime History Last Anime Updates

Access to this list has been restricted by the owner.

Manga Stats
Days: 42.5
Mean Score: 6.09
  • Total Entries253
  • Reread0
  • Chapters3,288
  • Volumes410
Manga History Last Manga Updates

Access to this list has been restricted by the owner.

All Favorites Favorites

Anime (4)
Manga (2)
Character (5)
People (1)

All Comments (1257) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Ritus0 May 17, 4:06 PM
heh
Starry-Eyes Sep 4, 2021 4:37 AM
>>And I dislike every single character there from anime I've seen except for one lmao (Kuroko).
Thanks for hating them. And KUROKO suck. Hope u r not a fan.
Potimas Mar 5, 2021 1:29 PM
oh?
berganda Jan 22, 2021 1:10 PM
I wouldn't say it's the worst, but it's pretty bad
SaroArsten Dec 16, 2020 7:26 AM
Thanks!

I actually love pretty much every anime nano (Mahou Sensou inserts don't exist), the lists I just don't update past certain point. (also some links are dead)
beniporag_ Dec 10, 2020 2:48 PM
OMGGGG WHY DID U RATE AOT S3 P2 A 4?!?!?! ITS LIEK DA BEST PART OF DA SHOW!!!! 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
beniporag_ Dec 10, 2020 2:27 PM
yaasss gurl i am an aot and eren stan! 😍😍😍😍😍😍😍
beniporag_ Dec 10, 2020 2:23 PM
NOOOOO WTFFF/!?!?!?!??/1/11/!?/!?!/ URR SOOO FUCKING EVIL OH MY GAWWWFDDDDDDDD NOOOOOOOOOOOOOO WTF OUR HOROSCOPE COMPATIBILITY DROPPED BY 22% FUCKFUCKFUCKFUCFKCUUFKCCKKKKKKK OUR GYROSCOPE HAS DIVERGED PATHS WE ARENT TWINNING ANYMORE!!!! 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
beniporag_ Dec 10, 2020 1:55 PM
OMGGGGG U WUV AOT AS WELL!?!?!?!?!? DAT SO AWSUMMM!11M!!M!m1m! HOHOHOHHLY FUFUFCKING SHITITT IM COOMING AHHHHHH AOT STANS WE GOTTA RISE UP πŸ₯΅πŸ₯΅πŸ₯΅πŸ₯΅πŸ₯΅πŸ₯΅πŸ₯΅ WHAT DA FUCKERINO IS DIS?!?!?! U DONT SHIP EREN WITH MIKASA?!?!?!??! NOOOOOO OMG I DONT KNO IF WE COMPATIBLE ANYMORE 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
moi5o Dec 9, 2020 8:27 PM
umm.. im not sure lol hes weird
Quintaviuos Dec 9, 2020 8:02 PM
😭😭😭 you right I do have shit taste in anime 😩😩😩
hawks3000 Sep 22, 2020 9:16 AM
ayee, you had me at no. Someone who rated saiki an 8 is a person i already trust.
hawks3000 Sep 22, 2020 8:54 AM
wait isn't that what I wrote?
hawks3000 Sep 22, 2020 8:16 AM
Read your review and I really liked it. I wasnt gonna comment until I saw the alarming amount of hate comments you get just for stating your opinion. hope you're doing well mate
E4ZYUwU Jun 22, 2020 4:11 AM
sorry I'm not gay use your for yourself