EunZero's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 9.3
Mean Score: 9.32
  • Total Entries80
  • Rewatched2
  • Episodes530
Anime History Last Anime Updates
Hitorijime My Hero
Hitorijime My Hero
Today, 3:25 AM
Watching 7/12 · Scored 10
Durarara!!
Durarara!!
Jul 25, 8:14 PM
Completed 24/24 · Scored 10
Ookami Kodomo no Ame to Yuki
Ookami Kodomo no Ame to Yuki
Jul 23, 12:31 AM
Completed 1/1 · Scored 10
Manga Stats
Days: 5.5
Mean Score: 9.22
  • Total Entries26
  • Reread0
  • Chapters496
  • Volumes110
Manga History Last Manga Updates
Soul Eater
Soul Eater
Aug 4, 2:51 AM
Reading 86/117 · Scored 9
Hana to Junketsu
Hana to Junketsu
Jul 27, 1:53 AM
Completed 6/6 · Scored 10
Gravitation
Gravitation
Jul 25, 2:01 AM
Reading 8/54 · Scored 9

Favorites

All Comments (152) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
suixdream Feb 9, 3:07 AM
Hmmm, it's average in general, but I think the plot is interesting and I love characters like Kurumi and Yoshino :)
suixdream Feb 8, 2:54 AM
Oh, that sound awesome and cute indeed, I will check out this one :D And have fun with Strike the Blood ^^ I am watching Date A Live now :)
suixdream Feb 5, 12:06 PM
Oh, I have seen Strike the Blood ^^ Haven't seen the other one though haha, is it good? Seems pretty cute indeed ^^
suixdream Feb 5, 12:42 AM
Hmmm, at the moment I'm watching only seasonal series, even though I have a break I feel too lazy to start anything longer XD Hbu? :D
suixdream Feb 4, 1:25 PM
Same here haha, it's getting a bit warmer here but there might be even more snow later... I have so enough of winter now XD Anyways, I have my winter break now, I'm done with all of my exams so I am free till 20th :3
suixdream Feb 4, 8:38 AM
Hiii :D How are you Lei-chan? ^^
suixdream Jan 5, 8:43 AM
Haha, I guess it is ^^ Be careful though :P
suixdream Jan 4, 8:32 PM
Yep, I can understand it perfectly, it takes me about on hour to reach my uni and this time it was 2 hours and a half XD Thank you a lot, gonna do my best on the test today :'3 And wow, have fun, I have never been snowboarding yet, it seems fun but scary as well haha ^^
suixdream Jan 4, 3:51 AM
Hello ^^ I'm doing fine, today I got back on my uni after my Christmas break, need to study for some tests now... It's snowing so much here that I spent more than 2 hours in the bus today XD And how are you? :3
suixdream Dec 24, 2016 5:08 PM
Oh my, so it's cold over there as well? ^^ Oh, mountains, yeah, here where I live it's kinda like this as well :/ At least it's pretty warm in my house haha ^^
suixdream Dec 24, 2016 5:01 PM
Oooh haha have fun on shopping with your sister ^^ I am back now, but really tired and cold haha, it's snowing so much outside, but at least I finally can have white Christmas :3
suixdream Dec 24, 2016 2:15 PM
Oh, you're here! Hello Lei-chan! :D *hugs* Long time no talk, you're welcome and thank you a lot as well! :D I'm having a really nice Christmas with both my family and online friends this year haha, and how are you? ^^ Also, I will reply to you later since I am going out to the church now with my parents and grandma, so see you soon, hope you're enjoying your day a lot :3
suixdream Dec 24, 2016 3:47 AM
Merry Christmas, Lei-chan! Miss you a lot, hope you're having a wonderful day ♥♥♥
Cold_coffee Nov 12, 2016 1:44 AM
what's your favorite genre?
Cold_coffee Nov 11, 2016 6:49 AM
new to anime manga?