Report Dhaarok's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 39.0
Mean Score: 5.15
  • Total Entries182
  • Rewatched0
  • Episodes2,244
Anime History Last Anime Updates
Dr. Stone: Stone Wars
Dr. Stone: Stone Wars
Yesterday, 2:50 PM
Watching 1/11 · Scored -
Grand Blue
Grand Blue
Yesterday, 2:50 PM
Watching 7/12 · Scored -
Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2nd Season Part 2
Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2nd Season Part 2
Jan 17, 5:20 PM
Watching 2/12 · Scored 1
Manga Stats
Days: 0.0
Mean Score: 0.00
  • Total Entries0
  • Reread0
  • Chapters0
  • Volumes0
Manga History Last Manga Updates

No updates yet.

Favorites

All Comments (112) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
k0rvus 3 hours ago
To Dannaye below, that's just them rating on a 5 average. Your average is way too high imo.

I will say, however, that a lot of the scores here make no sense. I feel like just about all of the anime that have a high 8 or a 9 on MAL are objectively good shows. Now you may differentiate on whether you think they're masterpieces, amazing, just good, or maybe even average or slightly below average, but to give so many shows like that a 1 or 2 is pretty insane to me.
Dannaye9 4 hours ago
Mean score of 5.15 , do you even enjoy what you watch or you just have too much time to spare? You useless bastard
Dannaye9 4 hours ago
Take the photo off your DP. You dont deserve to have that up there. You faggot.
loring123 Yesterday, 9:24 PM
cringe...
atsuari Yesterday, 6:54 PM
LMFAO u sure do say "cringe" a lot- and your aot review was realllyyy something... I mean sure, we all have our opinions but... what-
Dannaye9 Yesterday, 6:26 AM
Are you too mentally incompetent to express your thoughts without to use 'cringe' all the time? You fucking little prick.
Dannaye9 Yesterday, 6:22 AM
youre a mentally fucking retard!
Arhamzzz Jan 19, 9:49 AM
get some help. You've been suffering from a disease named "Shit taste". or maybe your account was made to trigger others.
ProChino13 Jan 19, 4:14 AM
Lmao I saw your review on AoT and already knew people were going to comment
Kyzui Jan 18, 9:54 PM
you sound stupid
Youkitj3 Jan 18, 2:55 PM
lol, you're ratings are retarded. How can you give top notch quality animes such a low rating haha. If you give 1's on shows with an average of an 8,5 or higher you're opinion is most certainly complete bs
Kurisu_Maklse Jan 18, 1:34 PM
I agree wit ur aot review but u rated demon slayer a 7?
Mi_do Jan 18, 5:55 AM
I want to see you make a manga or even a short novel just to see shit will come out of your mind
CzukCzuk Jan 18, 4:22 AM
I dont think you are supposed to rate in german grades on MAL.
Paranoiacs Jan 18, 1:39 AM
lmao these ratings.