CatchyUsername's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 72.7
Mean Score: 5.39
  • Total Entries390
  • Rewatched80
  • Episodes5,365
Anime History Last Anime Updates

Access to this list has been restricted by the owner.

Manga Stats
Days: 34.0
Mean Score: 0.00
  • Total Entries188
  • Reread3
  • Chapters6,202
  • Volumes416
Manga History Last Manga Updates

Access to this list has been restricted by the owner.

Favorites

Anime
Manga

No favorite manga yet.

People

No favorite people yet.

All Comments (1712) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Darek 5 hours ago
I labeled myself as one tbh, I just noticed that most of my post history past few last weeks is me just being either a dick to people for no reason or just being awfully negative, I dunno, maybe it is just a problem to me but I just dont feel like being that kind of person.

It truly is art, tho I might be guilty of prioritizing quantity over quality since I change them every week or two... I am not even talking about spending the time I spend on MAL with friends and all that, what I mean is that I really just do nothing but refresh the main page for the most part here, I am not even wasting my time on something that can be entertaining like anime... I am literally doing nothing...

That sense of obligation may be not too far from truth to be honest, sometimes I feel like people treat anime like some sort of godly gift, I dont mind people being passionate about it, great for them, more people like that is great. I just find a lot of people obsessed with some sort of true anime fan mindset, like if you have too low of a mean score "then what are you doing here if you hate anime" kind of people. It's weird to me to say the least.
Darek 5 hours ago
Many reasons, me turning into an edgy snob thanks to the forums, how much of a time waster MAL is, the re-hashed threads that make me wonder why I even post anymore and just in general the fact that I spent too much time here, despite never doing anything at all. So kinda the latter I guess.
Darek 5 hours ago
Nah, I wanted to take a break until new year tho, but I guess that did not work out, I do not plan to be too active tho.
Darek 5 hours ago
Wait, what? oh I get it... Fuck you :>
Fovez 9 hours ago
I actually don't. Just some anime I lost interest watching. I can easily determine a good or shit anime, hence my drop list
sterl1 Yesterday, 9:28 PM
I will potentially move some scores up. But in any case i feel most of the shows are warranted to be there. Also at the top of my list i emphasize on high scores to show what i really like
sterl1 Yesterday, 9:22 PM
<3
MasterWaffles Dec 11, 11:49 PM
Glad you love it get ready Dezaki's direction from episode 19 to 40 straight out brillaint and is somewhat darker compared to the first half of the show and they even further develop the characters especially Oscar.
MasterWaffles Dec 11, 1:28 AM
So, how do you like Rose Of Versailles so far, since you continued it and all?
Uranimesucks Dec 9, 9:32 PM
if you want to watch it as a comedy
Pullman Dec 9, 4:48 PM
over my dead body!
YerAnimeSucks Dec 9, 6:07 AM
And Au Hasard Balthazar is a masterpiece
YerAnimeSucks Dec 9, 6:02 AM
Entity told me that he doesn't emphasize his scores, he rates them in terms of quality and artistic value
YerAnimeSucks Dec 8, 7:04 PM
Directors like Tarkovsky, Tarr, Bresson, Bergman, etc.
YerAnimeSucks Dec 8, 6:34 PM
Why does it seem me and Entity are the only cinephiles here?