Statistics
Manga Stats
Days: 5.0
Mean Score:
8.90
- Total Entries13
- Reread0
- Chapters907
- Volumes53
Last Manga Updates
Access to this list has been restricted by the owner.
All Comments (24) Comments
Witam.
Po długiej nieobecności powraca nasza największa klubowa impreza - Wolumin! Okazja do poznania nowych ludzi o podobnych zainteresowaniach oraz zasmakowania atrakcji przygotowanych przez ekipę AŁC. Nadchodzący "Wolumin" odbędzie się 23.10.2011 (niedziela) w klubie Jazzga.
Szczegóły oraz miejsce do potwierdzenia swojej ewentualnej obecności znajdziecie w tym wątku: CLICK
P.S.: Informacje o tym przesyłam za pośrednictwem komentarzy ponieważ nadal nie funkcjonuje wysyłanie prywatnych wiadomości.
Pozdrawiam.
16.04.2011 - 17.04.2011 w Krakowie odbędzie sie Konwent o zgrabnej nazwie MAGNIFIcon wszystkich którzy zamierzają sie wybrać a nie mają zamiaru samotnie tłuc sie pociągami zapraszam do odwiedzenia tego oto tematu :
http://myanimelist.net/forum/?topicid=284107
Let's get movin and make some action ! xD
zapraszam !
Niestety Mal uwielbia płatać figle , pokazuje posty po paru minutach , zwiesza sie, po odświeżeniu strony nie widać w ogóle postów przez pewien czas itd ... wszystkie te błędy sprawiają spore problemy w dobrym porozumiewaniu sie, dlatego właśnie został utworzony nowy CHAT ANIME ŁÓDŹ CLUBU ! Ów super wypasiony i wyłącznie Clubowy chat pomoże ci lepiej poznać członków naszego niewielkiego lecz only Łódzkiego klubiku oraz wierz mi lub nie , ale to świetne lekarstwo na nudne i ospałe wieczorki ;) po co siedzieć wieczorami i sie nudzić skoro można wejść na chat i poznać nowych ludzi ? :) Wszystko znajdziesz w niżej podanym Linku
Serdecznie zapraszam :)
szczesliwego nowego roku zycze ;)
Szkoda, że jesteś zajęta, bo świetną komedią jest Gintama. Ale to tasiemiec (201 odcinków). Gdybyś kiedyś miała czas to obejrzyj :) Warto. Na niektórych epkach można się nieźle uśmiać ^^
A co do horrorów to hmmm.... może Shiki (obecnie emitowane), Night Head Genesis, Blood+ (mnie się to anime tak sobie podobało, ale ludzie chwalą). Moi znajomi natomiast polecają Ghost Hunt, Mononoke i Jigoku Shojo :) Ja mam wszystkie w planach. Wkrótce będę oglądać Ghost Hunt, to ci napiszę jak mi się podoba :)
Ep 289 był świetny! Byakuya ^_____^ <3 Ale za to na 290 trochę się nudziłam :P Jakoś niezbyt specjalnie interesuje mnie wątek Komamury i Tousena :P
Ja też kupuję Blicza ( i jeszcze wiele innych mang). Uwielbiam mieć mangi w rękach ;) Czytanie na kompie mnie męczy :P
Pozdrawiam :*
No więc jeśli chodzi o mega komedie to takich typowych komedii wiele nie oglądałam. Jednak przyjemna seria to na pewno Ouran High School Host Club. Mogę ci też polecić Skip Beat, Special A czy Lovely Complex. Wszystkie mają w sobie komediowy element, wątek romantyczny i ogółem przyjemnie się ogląda. Z którszych serii może Nyan Koi?
O tak, Inoue przynudzała. Jej już nikt ani nic nie pomoże. W ogóle to szkoda, że Ulquiorra jej nie zabił albo też szkoda, że Ulquiorra nie żyje, bo oni do siebie pasowali, więc gdyby ktoś ich wystrzelił w kosos i tam by sobie żyli, to też bym się nie obraziła :P
Podobnie, podobnie, z tą różnicą, że mi nie zostało 1,5 roku tylko pół roku. 8D /pójście wcześniej do szkoły o rok było przetotalnym pomysłem/
Też chcę kiedyś zobaczyć Macross :) Póki co ogladałam tylko Frontiera i bardzo mi się spodobał.
Filler był świetny ^^ Lamp Society, Chigo, Rukiruki ^^ Takie fillery jestem w stanie zaakceptować :D
Nie wspominałaś o tym, że uwielbiasz rysować mangowe postacie. Chętnie zobaczę twoje prace, jeśli będziesz chciała kiedyś pokazać :) Też kiedyś (trochę rysowałam), ale niezbyt mi to wychodziło i zarzuciłam to.
Jeśli posiadasz konto w serwisie last.fm to zapraszam na:
Korzystając z okazji, zachęcam do udzielania się w naszym klubie online oraz offline.
Pozdrawiam.
Haa, ja właściwie też wszystkiego po trochu. <3 Ale tak najbardziej to podobają mi się christian rock oraz ambient. I KHR! chcracters songs, no prawie wszystkie lubię. xD
A poza tym, jak tam rok szkolny, męczą was już?