Report Ado42's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 51.1
Mean Score: 6.14
  • Total Entries150
  • Rewatched4
  • Episodes3,008
Anime History Last Anime Updates
Enen no Shouboutai
Enen no Shouboutai
Aug 19, 11:21 PM
Plan to Watch · Scored -
Oniisama e...
Oniisama e...
Aug 7, 8:13 PM
Plan to Watch · Scored -
Yakusoku no Neverland
Yakusoku no Neverland
Jul 31, 8:35 PM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 50.6
Mean Score: 5.95
  • Total Entries60
  • Reread3
  • Chapters8,128
  • Volumes412
Manga History Last Manga Updates
Hajime no Ippo
Hajime no Ippo
Oct 25, 5:58 AM
Reading 1318/? · Scored 7
Jujutsu Kaisen
Jujutsu Kaisen
Aug 27, 11:44 AM
Plan to Read · Scored -
Shoukoku no Altair
Shoukoku no Altair
Jul 24, 7:45 PM
Plan to Read · Scored -

Favorites

All Comments (278) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Aizen Oct 19, 11:25 PM
Still haven't touched it lmao
Captain220 Sep 21, 5:14 AM
"The legend ends, and history begins"

- Ado42
AndoCommando Sep 10, 5:19 AM
I haven't but it's definitely one I plan on watching at some point. I'm curious to see how it holds up visually being a sci-fi series from the 2000's
sterl1 Sep 9, 10:46 PM
One day I probably will I'm sure I'll love it but just not interested at the current moment
AndoCommando Sep 2, 1:42 AM
Oh yeah, I do need to get back to Ravages soon :D
Rsurect Aug 24, 11:07 AM
all i feel is pain
NoireBlack Aug 5, 2:02 AM
Ikr.
NoireBlack Aug 5, 12:44 AM
If it's similar to LotGH then I think I'm gonna love it. And talking about LoTGH, whic is the epitome of sci-fi in animation, I want to suggest you a live-action TV series, which is also a space opera, called Babylon 5. It's the epitome of sci-fi in live-action fomat, so you'll definitely gonna love it if you appreciate sublime writing over the dated visuals. And by the way, thank you for the link mate, but I don't think I'm gonna need that help.
NoireBlack Aug 5, 12:16 AM
Now that you mention it, I was planning to start reading that but I wasn't so sure until I read your comment. I know that it has great characters, a very detailed worlbuilding and superb moral dilemmas. I'm definitely gonna read it now since I just remember that it's a re-telling of certain historical events that happened in both the final days of the Han dynasty and Three Kingdoms.
CodeBlazeFate Jul 28, 5:53 AM
Maybe when I have more access to physical copies, I'll read more. Fuck digital reading. It sucks and I hate it.
CodeBlazeFate Jul 28, 5:43 AM
Damn, I've been BTFO

Et tú, Brutus?
RoryBurrows Jul 23, 5:18 PM
oki i shall read it sometime
RoryBurrows Jul 23, 2:34 PM
yes purely by chance on that rsurect persons comments
AndoCommando Jul 19, 3:27 AM
It definitely does take its time with progressing the plot and such, but I'm not really that fussed about the pacing; some of my favourite stories are slow-burners lol. It's a believable down-to-earth portrayal about the realities of being a mobster. Tony Soprano is a very intriguing protagonist and as far as a character study goes this is definitely up there with the best I've seen.
Searoge Jul 19, 1:47 AM

🍕