Report ALfh3im's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 80.9
Mean Score: 9.45
  • Total Entries1,273
  • Rewatched0
  • Episodes5,015
Anime History Last Anime Updates
Hajime no Ippo: Rising
Hajime no Ippo: Rising
Aug 11, 1:41 PM
Watching 19/25 · Scored -
Bananya: Fushigi na Nakama-tachi
Bananya: Fushigi na Nakama-tachi
Aug 7, 10:05 AM
Plan to Watch · Scored -
Hajime no Ippo: New Challenger
Hajime no Ippo: New Challenger
Jul 14, 2:42 PM
Completed 26/26 · Scored 10
Manga Stats
Days: 1.5
Mean Score: 9.80
  • Total Entries64
  • Reread0
  • Chapters201
  • Volumes29
Manga History Last Manga Updates
Hajime no Ippo
Hajime no Ippo
Mar 9, 3:03 PM
Plan to Read · Scored -
Horimiya
Horimiya
Dec 27, 2017 11:56 AM
Reading 62/? · Scored 10
Kyoukai no Kanata
Kyoukai no Kanata
Dec 13, 2017 8:06 PM
Plan to Read · Scored -

Favorites

All Comments (94) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Flower_Hana7788 Oct 18, 2018 7:22 PM
hurrrmmm
well...if u have time to do other course, u can take music course
its for ur...free time
but for now, u should focus on getting what u want
Flower_Hana7788 Oct 8, 2018 10:04 PM
owwhh...well for now u need to think about ur subjects and finish ur school
everything need to do step by step
dont rush urself
Flower_Hana7788 Sep 12, 2018 7:38 PM
well...i think i remembered that
and u need to score ur science...
that's really impressive grade u have...
proud of you ^^
Flower_Hana7788 Sep 3, 2018 5:42 PM
yeah im still working...'^^
Flower_Hana7788 Aug 27, 2018 7:19 PM
well i'm just the same as always too '^^
Flower_Hana7788 Aug 12, 2018 10:38 PM
Well hello, its been awhile we're talking
with MAL being in not good condition for 2 months now

so...how's u been?
Flower_Hana7788 May 7, 2018 5:56 AM
Ahhh it's nice to be lone wolf once in awhile
But u need to have friends too to do homework and discussion...
U can't be alone forever in class tho

Lol
I can't even speak French, it's really hard for me

It's alright tho
I took awhile to reply the comment too nowadays...
Not really active much on MAL
Flower_Hana7788 Mar 12, 2018 3:44 PM
well...thats good then ^^

owwhh, u never talk with any of ur classmates?
aahhh...thats like a lone wolf :P

erk...i dont think i can learn French language..
its so hard even for the beginner part...maybe the pronunciation...
LOL...well u can study last minute but too much stress for ur brain...u can start make small notes for later revision...i think '^^
Flower_Hana7788 Feb 18, 2018 10:44 PM
Lol... Well u need to find ur own way to remember it...
I just giving a few tips

Well hopefully that too
Being bully and involve with bad kids... Is not a good time

Owhhh French too... That's nice
Idk French tho...lol
Prepare it slowly, take ur time and repeat it once u finish study it, so that u can easily remember the points
Hahaha I can understand that, I always study in last minute, but that's not good tho
*pray for u not to fail on Science*
Flower_Hana7788 Feb 11, 2018 2:58 PM
LOL
well...i do like numbers...
ermmm..imagining how to do the experiment...
LOL

oh myyy....hopefully they not giving you lots of troubles
eehhh...i see
well...trouble kid like to make trouble with kid like you...so you should be more careful on it :(

that's really fast...
u got exam on June...
its...3/4 months from now...
hv u prepare for it?
Flower_Hana7788 Feb 5, 2018 2:54 PM
LOL....well...its never been my favorite subject...
that's why i took Maths and Accounts as my main subjects...LOL
you can make the subject interesting tho, by imagining things...
for science...'^^

owhhh...
a trouble kid in the same school as you?
well...hopefully they're all not giving you any trouble or...see you as an easy-target for them to bully...
hurrmm...be more careful alright ^^

well...June not far away...its February...4 months to go ^^
Flower_Hana7788 Feb 1, 2018 2:56 PM
LOL
well...i never got good grades in science...
i just did what i think right tho...science is not my fav subject tbh...'^^
im just lucky when i answered the question '^^

owwhhh...so ur going for the exam....today!!!
its Friday here btw...LOL
whaaaatttt!!!
good luck with it
you can do it!!!
Flower_Hana7788 Jan 22, 2018 3:00 PM
well...i dont want to brag about it...
but i got an A for it '^^
i dont like Science but i got good grades for it...^^

mhhhmm...that's right...

owwhh...its alright...
u can always comment me back when ur here...
i understand if u got school ^^
Flower_Hana7788 Jan 21, 2018 2:42 PM
^^

LOL
well...that's what i always used...
not logic but simple ^^

yup...my family are all fine ^^
its already a month im not going back...
maybe i will going back to meet them...maybe this week...but not sure '^^
Flower_Hana7788 Jan 10, 2018 3:04 PM
hahaha...yeah..
that's what i said to you...i love money...everyone loves money ^^

eehhh...
hurrmmm...maybe not using "most logical" words, u need to use "simple words" i guess....hurrmmm
and a bit of "Science word" too '^^

owwhhh...its alright
its already past...i always celebrated it alone...since i already went back to hometown during CHristmas '^^