Wagahara, Satoshi

Wagahara, Satoshi

Given name: 聡司
Family name: 和ヶ原
Birthday: Unknown
Website:
Member Favorites: 34

Voice Acting Roles

No voice acting roles have been added to this person. Help improve our database by adding a voice acting role here.

Add PositionAnime Staff Positions
Hataraku Maou-sama!
add Original Creator
Is there a staff position here that shouldn't be? Request to have it removed.


Add WorkPublished Manga
Diego no Kyojin
add Story
Hataraku Maou-sama!
add Story
Hataraku Maou-sama!
add Story
Hataraku Maou-sama! 0
add Story
Hataraku Maou-sama! High School!
add Story
Yuusha no Segare
add Story
Is there work here that shouldn't be? Request to have it removed.


Recent News

Comments Only the latest 10 comments are displayed.
KaizukaZekrom | Dec 17, 2020 10:08 AM
I mean yeah, its not okay to send death threats and attacking the author, but the ending still terrible tho.


HollowIchigo58 | Aug 14, 2020 7:55 PM
Also I don't give a rats ass about the chemistry with Emi, Maou and Chiho get along FAR MORE better and I love how it pulled a Naruto and Hinata too.


HollowIchigo58 | Aug 14, 2020 4:10 AM
HELL YES, Maou chose Best Girl Chiho in The Devil's a Part-Timer AKA Hataraku Maou-sama!, because the Novels ended, im super happy.

Also Team Chiho FTW and Hoes mad.

Oh yeah, the no life ass clowns sending death threats for a stupid shit AGAIN, can get big middle finger from me, because its author's, not your stupid fanfiction


yukino31 | Aug 10, 2020 11:04 AM
I stopped thinking about reading the new series that he has created. I'm gonna waste my time and my money for that shit anymore


Vibhash_ | Aug 8, 2020 2:31 AM
I am here only for see Emilia fans, feel sorry for you 😓, I feel you, because I got great betrayal from " domestic na kanojo " manga too


hbck | Aug 7, 2020 1:16 PM
emi fags seething in comments lmfaoo


pedo-zanc | Aug 7, 2020 8:54 AM
Well, I would like to thank you cause you just made 2020 even worse with that dumb ending you gave us . . .


KaizukaZekrom | Mar 29, 2020 2:52 AM
when will we get second season lol


franks_brugh | Nov 9, 2019 4:27 AM
second season soon yea?


Slyver | Jul 26, 2017 9:55 AM
Hataraku Maou-sama! absolutely need new anime :'v


Write a Comment