Anime & Manga News

'Digimon Adventure tri. 1: Saikai' Adds Supporting Cast

by arsonal
Sep 18, 2015 4:57 AM | 20 Comments
The official website of Digimon Adventure tri. has announced that two additional seiyuu will join the cast of Saikai, the first of six chapters in the new series. The two characters are new to the Digimon universe.

Daigo Nishijima (Daisuke Namikawa) (Hetalia Axis Powers)
Daigo Nishijima is a part-time teacher of calligraphy who is also the substitute homeroom teacher of Taichi Yagami's class in high school.


Maki Himekawa (Yuuko Kaida) (Ikkitousen)
Maki Himekawa is a mysterious woman who appears before the DigiDestined children.

A video preview of the new voices of the eight DigiDestined will be revealed on September 21 following the Niconico broadcast of the first 12 episodes of Digimon Adventure 02. Details of the theatrical screenings will also be announced at the same time.

Digimon Adventure tri. 1: Saikai opens in theaters in Japan for a three-week period beginning November 21, 2015. It will be made available for purchase on iTunes on the same day, and the Blu-ray and DVD will be released on December 18, 2015.

Source: Moca News

20 Comments Recent Comments

TheNaturalPerm said:

What the fuck Toei. Can't you at least get character design reveals right?

Revealed to be a Rokurokubi! xD

Sep 24, 2015 5:33 PM by ojiro

TheNaturalPerm said:

What the fuck Toei. Can't you at least get character design reveals right?


WTH? Damn.

Hope we get the subs by the end of December...

Sep 23, 2015 6:51 PM by Howling_Darkness

alpha_shadow said:
TheNaturalPerm said:

What the fuck Toei. Can't you at least get character design reveals right?


ayyyy lmaooo wtf is this


Damn ahahaha.

Sep 19, 2015 2:41 AM by Tengai

cant wait that long :/

Sep 18, 2015 1:23 PM by Nisx

OMG

Sep 18, 2015 11:23 AM by AnimeFan500

Earwen said:
elior1 said:
toei alweys liked long necks

are we going to ignore that the guy has a super long neck too?

I already lost faith in this movie.

Forget the long necks, Maki looks like she can hardly keep her balance on those heels.

Still excited, though. I always thought the Ken-lookalike in the trailer was a woman.

Sensei's weird-looking, though.

Sep 18, 2015 10:54 AM by Lil-Bird

Earwen said:
elior1 said:
toei alweys liked long necks

are we going to ignore that the guy has a super long neck too?

I already lost faith in this movie.
Ugh, another Attack on Necks ripoff.

Sep 18, 2015 8:12 AM by Paulo27

elior1 said:
alpha_shadow said:


ayyyy lmaooo wtf is this
toei alweys liked long necks

are we going to ignore that the guy has a super long neck too?

I already lost faith in this movie.

Sep 18, 2015 7:47 AM by Earwen

Stark700 said:
I really hope this gets a fast BD release...

Otherwise, not feeling too good about the character designs.
BDs on the 18th of December.

Sep 18, 2015 7:33 AM by Paulo27

I really hope this gets a fast BD release...

Otherwise, not feeling too good about the character designs.

Sep 18, 2015 7:13 AM by Stark700

TheNaturalPerm said:

What the fuck Toei. Can't you at least get character design reveals right?

LOL

Sep 18, 2015 7:09 AM by Samii

alpha_shadow said:
TheNaturalPerm said:

What the fuck Toei. Can't you at least get character design reveals right?


ayyyy lmaooo wtf is this

you had one job toei......one job

Sep 18, 2015 6:53 AM by ultravigo

that hype

Sep 18, 2015 6:53 AM by ultravigo

alpha_shadow said:
TheNaturalPerm said:

What the fuck Toei. Can't you at least get character design reveals right?


ayyyy lmaooo wtf is this
toei alweys liked long necks

Sep 18, 2015 6:51 AM by elior1

Hopefully it'll get subbed by January... So damn excited but I won't even be able to watch it properly until next year...

Sep 18, 2015 6:47 AM by Yuki_Ookami

TheNaturalPerm said:

What the fuck Toei. Can't you at least get character design reveals right?


ayyyy lmaooo wtf is this

Sep 18, 2015 6:01 AM by alpha_shadow


What the fuck Toei. Can't you at least get character design reveals right?

Sep 18, 2015 5:47 AM by NaturalPerm

Dem long necks.

Sep 18, 2015 5:22 AM by Viz

I was hyped for the movie, but knowing that Toei is directing this... Saint Seiya: Soul of Gold had crappy animation, I hope that they give a nice animation to the movie. But my hype has been lost a bit.

PS:

Lol, this.

Sep 18, 2015 5:15 AM by Illyricus

Can't wait to see it.

Sep 18, 2015 5:08 AM by Nashetania

Related Database Entries