Currently Reading Completed On Hold Dropped Plan to Read All Manga


Reading
# Manga Title Score Chapters Volumes Type Tags
1
Add - More
Akatsuki no Yona Publishing
10 180/- 29/- Manga started from chap 41!! the most recent chapter is literally the worst/best cliffhanger i'm crying I KNEW IT. with this, i realise how much i love strong headed girls in historical settings (e.g. this & kusuriya no hitorigoto)
2
Add - More
Akuyaku Reijou nanode Last Boss wo Kattemimashita Publishing
- 6/- 1/- Manga love the art~
3
Add - More
Asao-san to Kurata-kun
- 8/69 -/8 Manga went on to read the chinese trans
4
Add - More
Diamond no Ace Act II Publishing
10 143/- 16/- Manga just skimmed thru cuz i tbh dw to spoil myself before the anime, but i rly couldn't help myself so i read all the parts with sawamura in it....
5
Add - More
Gokushufudou Publishing
- 7/- -/- Manga
6
Add - More
Hajime-chan ga Ichiban!
- 67/- 13/15 Manga read jap raws of chap 66, 67
7
Add - More
Horimiya Publishing
10 101/- 13/- Manga
8
Add - More
Jibaku Shounen Hanako-kun Publishing
- 11/- -/- Manga
9
Add - More
Kakao 79% Publishing
9 168/- 4/- Manga omg that blonde bIJ
10
Add - More
Kaze Hikaru Publishing
- 21/- 3/- Manga
11
Add - More
Kimi ga Kirai na Koi no Hanashi
- -/8 -/2 Manga
12
Add - More
Kusuriya no Hitorigoto Publishing
10 29/- 4/- Manga i love the art, love the characters, pacing, everything.
13
Add - More
Life So Happy Publishing
- 10/- 2/- Manga
14
Add - More
Mousou Telepathy Publishing
10 684/- 6/- Manga omg plot twist
15
Add - More
NG Life
- 19/54 -/9 Manga
16
Add - More
Ninkoi Publishing
- 1/- -/- Manga someone pls translate this :( i can't be bothered to read the chinese translation asgdhjkjlk
17
Add - More
Okite Kudasai, Kusakabe-san
- 9/12 2/2 Manga
18
Add - More
Oogami-san, Dadamore desu. Publishing
- 15/- 3/- Manga
19
Add - More
Otome Danshi ni Koisuru Otome Publishing
9 480/- 3/- Manga
20
Add - More
Otome Game no Hametsu Flag shika Nai Akuyaku Reijou ni Tensei shiteshimatta... Publishing
- 19/- 3/- Manga PLS UPDATE FASTER RAWS OR WTV
21
Add - More
Otonari Complex Publishing
- 32/- 3/- Manga my gender bender fetish back hehehehehehh
22
Add - More
Risouteki Boyfriend
- 16/29 3/7 Manga
23
Add - More
Senpai! Imakara Kokurimasu! Publishing
- 10/- 2/- Manga cliche but actually quite cute
24
Add - More
Skip Beat! Publishing
10 271/- 43/- Manga Started from Chap 66 cuz that's where the anime left off. but why. does. every. goddamned. chapter. end. with. a. cliffhanger.
25
Add - More
Song of the Long March Publishing
- -/- -/- Manhua ppl say similar to akatsuki no yona
26
Add - More
Soredemo Ayumu wa Yosetekuru Publishing
- 23/- -/- Manga
27
Add - More
Tama no Gohoubi Publishing
- 4/- -/- Manga
28
Add - More
Yankee Shota to Otaku Oneesan Publishing
- 14/- 2/- Manga this is actually v cute AHAHHAH. i wanna have a friend like ryuou so i can tease him about his sad love all the time.
Chapters: 2348, Volumes: 155, Days: 12.05, Mean Score: 9.8, Score Dev.: 1.50