Forum Settings
Forums
Pages (59) « 1 [2] 3 4 » ... Last »
Must be a Club Member to Reply 
Mar 23, 2009 5:05 PM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 6043
VampiressMiharu said:
I always write in my blog about things nobody really cares about. It's fun :3.
i care that we get an honorable mention


go to http://myanimelist.net/myblog.php

and start writing

if you want links to your most recent blog entries to show up on your profile page, go here:

http://myanimelist.net/myblog.php?go=pref

and where it says 'Blog with Profile?' select 'show recent blog entries in my profile' ^_^
Modified by olmecalmighty, Mar 23, 2009 5:10 PM
 
Mar 23, 2009 10:59 PM

Offline
Joined: Mar 2009
Posts: 2047
VampiressMiharu said:
I always write in my blog about things nobody really cares about. It's fun :3.


LOL I'm gonna go read your blog so i can careless about what you think!

....Just J/k...am i bad person? lol :P
 
Mar 23, 2009 11:56 PM

Offline
Joined: Nov 2008
Posts: 370
Remixed said:
VampiressMiharu said:
I always write in my blog about things nobody really cares about. It's fun :3.


LOL I'm gonna go read your blog so i can careless about what you think!

....Just J/k...am i bad person? lol :P


Lol, no not at all :).
 
Mar 24, 2009 12:23 AM

Offline
Joined: Mar 2009
Posts: 2047
VampiressMiharu said:
Remixed said:
VampiressMiharu said:
I always write in my blog about things nobody really cares about. It's fun :3.


LOL I'm gonna go read your blog so i can careless about what you think!

....Just J/k...am i bad person? lol :P


Lol, no not at all :).


That's good...so happy that my crooked humor hasn't driven anyone away :)
 
Mar 24, 2009 12:25 AM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 6043
 
Mar 24, 2009 12:34 AM

Offline
Joined: Mar 2009
Posts: 2047
WOOT!! GRATS on 600! :)
 
Mar 24, 2009 12:34 AM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 6043
thanks!^^ it's something i can tell you about me on the tell us about you board.
 
Mar 24, 2009 1:06 AM

Offline
Joined: Feb 2009
Posts: 8919
sorry i missed your 600th post but congrats.^^
 
Mar 24, 2009 1:11 AM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 6043
it's okay, because you missed your 500th^^

olmecalmighty said:
i'm posting here...aichan's nearing 500

let's see who comes over to read it
Remixed said:
hmmmm...do i count if i read it...

Congrats Aichan! YOU CAN DO IIITTT!!
aichanXD said:
Aww... im too late. :(
 
Mar 24, 2009 1:15 AM

Offline
Joined: Feb 2009
Posts: 8919
What's this all about^^ olmecalmighty?
 
Mar 24, 2009 1:22 AM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 6043
 
Mar 24, 2009 1:28 AM

Offline
Joined: Feb 2009
Posts: 8919
oh i see i was confused i thought you were talking about something else.

well good nite from this this post as well^^
 
Mar 24, 2009 8:37 AM
Offline
Joined: Mar 2009
Posts: 120
Hi everyone. Well, my name is Yumi. Nice to meet you all. :D
I don't know what else to say, but I'm a huge anime fanatic and drama addict. o.o
 
Mar 24, 2009 8:49 AM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 6043
Hi there DearSky, glad to have you in the group :-p
How are things treating you so far?
 
Mar 24, 2009 9:39 AM

Offline
Joined: Nov 2008
Posts: 370
DearSky said:
Hi everyone. Well, my name is Yumi. Nice to meet you all. :D
I don't know what else to say, but I'm a huge anime fanatic and drama addict. o.o

Draaama! I love drama ^_^.
 
Mar 24, 2009 11:58 AM

Offline
Joined: Mar 2009
Posts: 2047
VampiressMiharu said:
DearSky said:
Hi everyone. Well, my name is Yumi. Nice to meet you all. :D
I don't know what else to say, but I'm a huge anime fanatic and drama addict. o.o

Draaama! I love drama ^_^.


I must agree! Drama is sooo fun! especially when your not the one involved...kinda like watching a movie...except its real life...if there isn't any drama, life would be boring...bring on the entertainment! :P
 
Mar 24, 2009 12:02 PM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 6043
Remixed said:
VampiressMiharu said:
DearSky said:
Hi everyone. Well, my name is Yumi. Nice to meet you all. :D
I don't know what else to say, but I'm a huge anime fanatic and drama addict. o.o

Draaama! I love drama ^_^.


I must agree! Drama is sooo fun! especially when your not the one involved...kinda like watching a movie...except its real life...if there isn't any drama, life would be boring...bring on the entertainment! :P
soooo, when it's happening to somebody else.
 
Mar 24, 2009 1:29 PM

Offline
Joined: Mar 2009
Posts: 2047
Oh Yah! its human nature to get enjoyment out of watching other people be miserable...sad but true! why do you think talk shows still exists? its cause "we" as people, in general, wanna see that stuff...look at soap operas...some of them have been running since i was still a baby...
 
Mar 24, 2009 1:51 PM

Offline
Joined: Mar 2009
Posts: 2878
DearSky said:
Hi everyone. Well, my name is Yumi. Nice to meet you all. :D
I don't know what else to say, but I'm a huge anime fanatic and drama addict. o.o


Dramas~~ I used to love drama's but lately ive been to lazy to finish watching them..Come to think of it I still need to finish watching Mei-chan no Shitsuji and coffee prince >.<

Anywhos hello~ xD
 
Mar 24, 2009 8:31 PM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 6043
DearSky said:
Hi everyone. Well, my name is Yumi. Nice to meet you all. :D
I don't know what else to say, but I'm a huge anime fanatic and drama addict. o.o
are we talking about drama in general, or as a genre?
 
Mar 24, 2009 8:34 PM

Offline
Joined: Mar 2009
Posts: 21
...IM sexy!!!
 
Mar 24, 2009 8:37 PM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 6043
HollandBud said:
...IM sexy!!!


olmecalmighty said:
...IM sex[ier]!!!
 
Mar 24, 2009 8:45 PM

Offline
Joined: Nov 2008
Posts: 370
HollandBud said:
...IM sexy!!!


olmecalmighty said:
...IM sex[ier]!!!


VampiressMiharu said:
I'm the sexiest! Sexy x Infinity = Me :D
Ha! You can't beat infinity! I win.
 
Mar 24, 2009 8:51 PM

Offline
Joined: Feb 2009
Posts: 8919
aichan said:
Yep no way anyone can top that you win VampiressMiharu^^
 
Mar 24, 2009 9:01 PM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 6043
aichanXD said:
aichan said:
Yep no way anyone can top that you win VampiressMiharu^^
if i really wanted to push it there are different quantifiable levels of infinite sets. but we won't go there, because VampiressMiharu really is the sexiest, infinity or not, I'm just sexier than HollandBud, maybe...not :-(
 
Mar 24, 2009 9:37 PM
Offline
Joined: Mar 2009
Posts: 120
Heheheh, just enjoying the remaining days of my spring break. Last quarter of junior year!!

I originally meant dramas as in the genre, but drama in general makes life, life. ^^

Haha, so how is everyone? :D
 
Mar 24, 2009 9:39 PM

Offline
Joined: Nov 2008
Posts: 370
I like fighting with people (random)!

I know you meant drama as a genre, but I like it in real life, too. It's fun.
 
Mar 24, 2009 9:49 PM

Offline
Joined: Mar 2009
Posts: 2047
I like pretending to fight with people to get them all pissed...its amusing and makes me laugh...

DearSky said:
Heheheh, just enjoying the remaining days of my spring break. Last quarter of junior year!!

I originally meant dramas as in the genre, but drama in general makes life, life. ^^

Haha, so how is everyone? :D


Awesome! i just finished with my spring break...back to classes now! sighs* it was nice while it lasted :P

I'm doing just fine ty :)
 
Mar 24, 2009 9:49 PM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 6043
fighting--my spring break ended last week
 
Mar 24, 2009 10:28 PM

Offline
Joined: Nov 2008
Posts: 370
I had no spring break T_T. I'm homeschooled (online) and there are absolutely no holidays!
 
Mar 24, 2009 10:29 PM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 6043
VampiressMiharu said:
I had no spring break T_T. I'm homeschooled (online) and there are absolutely no holidays!
you can look at that as either never getting a holiday or a constant holiday.

VampiressMiharu said:
I always write in my blog about things nobody really cares about. It's fun :3.
did you see my comment in your blog that nobody cares about?
 
Mar 24, 2009 10:53 PM

Offline
Joined: Mar 2009
Posts: 2047
VampiressMiharu said:
I had no spring break T_T. I'm homeschooled (online) and there are absolutely no holidays!


Thats sooo sad...you should've told me cause i would've shared some of my spring break with you! id have taken your classes while your breaked lol :P
 
Mar 24, 2009 10:57 PM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 6043
Remixed said:
VampiressMiharu said:
I had no spring break T_T. I'm homeschooled (online) and there are absolutely no holidays!


Thats sooo sad...you should've told me cause i would've shared some of my spring break with you! id have taken your classes while your breaked lol :P
I'll take some of your spring break too, then...
 
Mar 24, 2009 11:51 PM
Offline
Joined: Mar 2009
Posts: 1161
hi well im new to this club and ive started my own which is the uchiha club.
hopefully i can get members and friends!^_^ i have a lot of faveourite anime and
try to draw 2^_^ well got 2 go! hope 2 hear from u guys soon!
 
Mar 25, 2009 12:12 AM

Offline
Joined: Feb 2009
Posts: 8919
Why hello there mandaseymour1^^
your uchiha club looks interesting hope you get lots of members to join^_^
 
Mar 25, 2009 3:31 AM
Offline
Joined: Mar 2009
Posts: 82
Hi there...
I am more or less new here too and atm I live in Greece.
I usually occupie myself with any kind of anime that has to do with romance/psychological/drama and something unreal would be preferable too :P

Hmm what else...I used to draw a lot but I recently stopped mostly because of my studies and I am just attempting to create signatures and get into photoshop in general.

I feel quite uncomfortable when I say stuff about me ^.^'...but I guess that's more or less it.
 
Mar 25, 2009 9:00 AM

Offline
Joined: Mar 2009
Posts: 21
Thats what im studying! After high-school i want to be a graphic designer, and open up a business with some of my buddies, while owning my own bar!(i have weird plans for the future).
 
Mar 25, 2009 9:45 AM

Offline
Joined: Dec 2008
Posts: 392
Ohohoho, an intro thread... it's been too long, time for another intro :D

Miau(01-09-09, 6:26 PM) said:
Hey everybody,
I'm from Vienna Austria (Europe, for those who don't know), 18 years old and I just recently joined.
I've started watching Anime about two years ago, so I'm pretty much still a rookie but I'm starting to get around.
I like listening to Music, watching Anime and hanging with friends. In other words I'm pretty much everyday human.
Well anway, this is my first post, I hope somebody comments.

And if you know any good series, fell free to recommend them. (I also dont't mind friend requests ^_^)


Umm... okej that wasn't very original, but I'm too lazy too think up another one... :P

Anyway, for those who don't get it,, that's how I introduced myself... pretty standard intro huh.
Well can't really think of anything else to add, so if you got questions... you know what to do. ^^

Anyway, hope I'll get to be active, but it seems kinda difficult, seeing we all live in different time zones...
 
Mar 25, 2009 10:05 AM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 6043
ooh if i hadn't waited four months to started posting on the forums, i would've been able to catch your intro! maybe i'll try sending you another friend request... :-p
 
Mar 25, 2009 10:21 AM

Offline
Joined: Nov 2008
Posts: 370
olmecalmighty said:
ooh if i hadn't waited four months to started posting on the forums, i would've been able to catch your intro! maybe i'll try sending you another friend request... :-p

I waited two months. I just stayed away from everybody on MAL like a hopeless otaku.
 
Mar 25, 2009 10:24 AM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 6043
mandaseymour1 said:
hi well im new to this club and ive started my own which is the uchiha club.
hopefully i can get members and friends!^_^ i have a lot of faveourite anime and
try to draw 2^_^ well got 2 go! hope 2 hear from u guys soon!

Hey mandaseymour1, how are things so far? i hope you're liking it! i've never head of uchiha, but here's what you can do to try to wrangle in some members who are big fans of him.you've got three character associations for your club...here are lists of all the members on mal who list each of those thre characters as their favorites, you can start by sending invites to some of them:

http://myanimelist.net/character/14/Itachi_Uchiha/favorites

http://myanimelist.net/character/8848/Madara_Uchiha/favorites

http://myanimelist.net/character/13/Sasuke_Uchiha/favorites


have fun!



Moli, I was trying to figure out what atm was before in your intro thread?
Modified by olmecalmighty, Mar 25, 2009 12:44 PM
 
Mar 25, 2009 10:42 AM

Offline
Joined: Dec 2008
Posts: 392
VampiressMiharu said:

I waited two months. I just stayed away from everybody on MAL like a hopeless otaku.

Haha, I been using this site since june and only bothered to sign up in december... talk about hopeless.

@olmecalmighty
I still got your friend request, it's just on hold, I'm kinda collecting friend requests, got 7 already :D
I had 23 b..b..but.. *sniff*... the MAL.. crash deleted them all T_T

Anyway, if you really want me to add you, give me three good reasons to have you as a friend...
don't worry, I do that with everyone... kinda why I have so few friends.
 
Mar 25, 2009 10:45 AM

Offline
Joined: Mar 2009
Posts: 2878
VampiressMiharu said:
I had no spring break T_T. I'm homeschooled (online) and there are absolutely no holidays!


Whaatt? How weird, I do online scholing too, but I got a 3 week spring break o.o;;
 
Mar 25, 2009 10:50 AM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 6043
lol, you better deny it then, I'm not going to, besides my self-esteem is too low for self boasting. to tell you the truth, i never send them myself anyway,yours was one of about three I've only ever sent, too scared of rejection. but I'll still like you!
 
Mar 25, 2009 11:00 AM

Offline
Joined: Dec 2008
Posts: 392
olmecalmighty said:
lol, you better deny it then, I'm not going to, besides my self-esteem is too low for self boasting. to tell you the truth, i never send them myself anyway,yours was one of about three I've only ever sent, too scared of rejection. but I'll still like you!

Awww... that's to bad... but there's no way I'm gonna deny it, after all, you wanted to be my friend right? Anyway, you change your mind, I'll be happy to add you ^^
 
Mar 25, 2009 11:37 AM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 6043
that makes me feel better, and it's really nice of you :-)

but I'm pretty sure it's futile, you have me reflecting right now about what i find worthwhile about myself, here's what I've got --> ........ :-/

lol

Modified by olmecalmighty, Mar 25, 2009 12:41 PM
 
Mar 25, 2009 2:22 PM

Offline
Joined: Nov 2008
Posts: 370
olmecalmighty said:
that makes me feel better, and it's really nice of you :-)

but I'm pretty sure it's futile, you have me reflecting right now about what i find worthwhile about myself, here's what I've got --> ........ :-/

lol


You're good at making threads d(^_^)b.
 
Mar 25, 2009 2:50 PM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 6043
VampiressMiharu said:
olmecalmighty said:
that makes me feel better, and it's really nice of you :-)

but I'm pretty sure it's futile, you have me reflecting right now about what i find worthwhile about myself, here's what I've got --> ........ :-/

lol


You're good at making threads d(^_^)b.

 
Mar 25, 2009 6:12 PM

Offline
Joined: Feb 2009
Posts: 8919
600th+ ^_^
 
Mar 25, 2009 6:21 PM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 6043
 
Top
Pages (59) « 1 [2] 3 4 » ... Last »