Forum Settings
Forums

Last one to post is the sexiest MAL user ! V.1 (remake)

This topic has been locked and is no longer available for discussion.
Pages (170) « 1 2 [3] 4 5 » ... Last »
 
Mar 11, 2009 1:56 PM

Offline
Joined: Apr 2008
Posts: 552
DarK_LiGhT said:
nalmin said:
Bro it be heavy on your wallet.
Cuz they be real fabulous.


When did players start using fabulous in there street slang? o.O

Ya not be keepin' on the streets i sens bro.
fabulasa.
 
Mar 11, 2009 2:01 PM

Offline
Joined: Aug 2008
Posts: 2586
nalmin said:
schoolboi said:
nalmin said:
Bro it be heavy on your wallet.
Cuz they be real fabulous.

Ah shit, my pockets are feather weight at the moment.
Damnit.

But fo yo brah i can make some cut on pric.
Wat kind gurl you wanna?

Nice face, nice booty.
 
Mar 11, 2009 2:01 PM

Offline
Joined: Apr 2008
Posts: 471
nalmin said:
DarK_LiGhT said:
nalmin said:
Bro it be heavy on your wallet.
Cuz they be real fabulous.


When did players start using fabulous in there street slang? o.O

Ya not be keepin' on the streets i sens bro.
fabulasa.


Iv been fighting with the taliban mujahdeen in chechnya, I have no idea what street right now, al I got is my baby ak47 and my turban.

my kill count is 23 people

is that street gangster enough for yah.



 
Mar 11, 2009 2:04 PM

Offline
Joined: Apr 2008
Posts: 552
schoolboi said:
nalmin said:
schoolboi said:
nalmin said:
Bro it be heavy on your wallet.
Cuz they be real fabulous.

Ah shit, my pockets are feather weight at the moment.
Damnit.

But fo yo brah i can make some cut on pric.
Wat kind gurl you wanna?

Nice face, nice booty.

that is no prob bro, tis be eazy fixed.
i'ma get here to ya place tomorraw. she be a beauty so she be busy.
 
Mar 11, 2009 2:10 PM

Offline
Joined: Apr 2008
Posts: 552
DarK_LiGhT said:
nalmin said:
DarK_LiGhT said:
nalmin said:
Bro it be heavy on your wallet.
Cuz they be real fabulous.


When did players start using fabulous in there street slang? o.O

Ya not be keepin' on the streets i sens bro.
fabulasa.


Iv been fighting with the taliban mujahdeen in chechnya, I have no idea what street right now, al I got is my baby ak47 and my turban.

my kill count is 23 people

is that street gangster enough for yah.

23 aight, that be nuthin to oua gang fights bro. gettin' 11bullets a day in still achn' body, casult a witnessin hundrids. speedin' to the hood and goin' sideways we be hitin and bakin' projectiles aporhing everwhere.
 
Mar 11, 2009 2:13 PM

Offline
Joined: Dec 2008
Posts: 1459
Nalmin, Are you from the streets? You know stockholm.
 
Mar 11, 2009 2:14 PM

Offline
Joined: Aug 2008
Posts: 2586
nalmin said:
schoolboi said:
nalmin said:
schoolboi said:
nalmin said:
Bro it be heavy on your wallet.
Cuz they be real fabulous.

Ah shit, my pockets are feather weight at the moment.
Damnit.

But fo yo brah i can make some cut on pric.
Wat kind gurl you wanna?

Nice face, nice booty.

that is no prob bro, tis be eazy fixed.
i'ma get here to ya place tomorraw. she be a beauty so she be busy.

That's wazzup.
I'll be waiting for her.
 
Mar 11, 2009 2:19 PM

Offline
Joined: Apr 2008
Posts: 552
Dizzmaux said:
Nalmin, Are you from the streets? You know stockholm.

man i be livin in the slums of them streets brother.
 
Mar 11, 2009 2:20 PM

Offline
Joined: Apr 2008
Posts: 552
schoolboi said:
nalmin said:
schoolboi said:
nalmin said:
schoolboi said:
nalmin said:
Bro it be heavy on your wallet.
Cuz they be real fabulous.

Ah shit, my pockets are feather weight at the moment.
Damnit.

But fo yo brah i can make some cut on pric.
Wat kind gurl you wanna?

Nice face, nice booty.

that is no prob bro, tis be eazy fixed.
i'ma get here to ya place tomorraw. she be a beauty so she be busy.

That's wazzup.
I'll be waiting for her.

bro you do that, iknow yo not be dissapointed.
 
Mar 11, 2009 5:00 PM

Offline
Joined: Aug 2008
Posts: 2586
nalmin said:
schoolboi said:
nalmin said:
schoolboi said:
nalmin said:
schoolboi said:
nalmin said:
Bro it be heavy on your wallet.
Cuz they be real fabulous.

Ah shit, my pockets are feather weight at the moment.
Damnit.

But fo yo brah i can make some cut on pric.
Wat kind gurl you wanna?

Nice face, nice booty.

that is no prob bro, tis be eazy fixed.
i'ma get here to ya place tomorraw. she be a beauty so she be busy.

That's wazzup.
I'll be waiting for her.

bro you do that, iknow yo not be dissapointed.

That's good to hear.
 
Mar 11, 2009 8:50 PM

Offline
Joined: Dec 2008
Posts: 1631
no girls for me, thanks :P
 
Mar 11, 2009 8:51 PM

Offline
Joined: Aug 2008
Posts: 2586
Damn, I was winning too.
 
Mar 11, 2009 8:56 PM

Offline
Joined: Dec 2008
Posts: 1631
LOL!!!!!!!! ^_^
Lost to me again, eh? :P
 
Mar 12, 2009 9:52 AM

Offline
Joined: Mar 2008
Posts: 921
sexy taim
 
Mar 12, 2009 3:40 PM

Offline
Joined: Dec 2008
Posts: 1631
of course ;p
 
Mar 12, 2009 3:48 PM

Offline
Joined: Mar 2008
Posts: 921
the sexy is maiyn
 
Mar 12, 2009 3:51 PM

Offline
Joined: Dec 2008
Posts: 1631
sorry, i'm nobody's :P

lol xD
 
Mar 12, 2009 3:56 PM

Offline
Joined: Mar 2008
Posts: 921
i am sexy
 
Mar 12, 2009 4:13 PM

Offline
Joined: Dec 2008
Posts: 1631
nice!
i'm sexy too ;)
 
Mar 12, 2009 4:15 PM

Offline
Joined: Mar 2008
Posts: 921
no me
 
Mar 12, 2009 4:15 PM

Offline
Joined: Dec 2008
Posts: 1631
care to show? >D
 
Mar 12, 2009 4:22 PM

Offline
Joined: Mar 2008
Posts: 921
*blush*
 
Mar 12, 2009 4:23 PM

Offline
Joined: Dec 2008
Posts: 1631
why the blush? :/
...wait, what did you thought I said? :P
 
Mar 12, 2009 4:24 PM

Offline
Joined: Mar 2008
Posts: 921
dunno just shy i guess
 
Mar 12, 2009 4:24 PM

Offline
Joined: Dec 2008
Posts: 1631
kawaiiiii!!!!! :D
i like you!
lol x]
 
Mar 12, 2009 4:25 PM

Offline
Joined: Mar 2008
Posts: 921
i left a present on you profile enjoy ^_^
 
Mar 12, 2009 4:30 PM

Offline
Joined: Dec 2008
Posts: 1631
really?
*checks profile*
yey, cute panda!!!!! :D
Thanks!
 
Mar 12, 2009 4:34 PM

Offline
Joined: Mar 2008
Posts: 921
sok
 
Mar 12, 2009 6:23 PM

Offline
Joined: Dec 2008
Posts: 1631
^_^
 
Mar 12, 2009 8:09 PM

Offline
Joined: Feb 2009
Posts: 8919
totally boring~ -_-
 
Mar 13, 2009 12:48 AM

Offline
Joined: Jan 2009
Posts: 127
>_>
 
Mar 13, 2009 3:03 AM

Offline
Joined: Dec 2008
Posts: 1631
:D
 
Mar 13, 2009 3:05 AM

Offline
Joined: May 2008
Posts: 902
....
 
Mar 13, 2009 5:36 AM

Offline
Joined: Mar 2008
Posts: 921
SMEXY IS ME
 
Mar 13, 2009 9:12 AM

Offline
Joined: Jan 2009
Posts: 127
>_>
 
Mar 13, 2009 12:26 PM

Offline
Joined: May 2008
Posts: 902
<_<
 
Mar 13, 2009 12:31 PM

Offline
Joined: Feb 2009
Posts: 8919
...
 
Mar 13, 2009 12:33 PM

Offline
Joined: Aug 2008
Posts: 2586
So dead...
 
Mar 13, 2009 12:51 PM

Offline
Joined: Feb 2009
Posts: 8919
very...
 
Mar 13, 2009 12:52 PM
Offline
Joined: Jun 2008
Posts: 2773
< Sexy sexist.

 
Mar 13, 2009 12:53 PM

Offline
Joined: Aug 2008
Posts: 2586
Been a while since I have seen you Prime.
 
Mar 13, 2009 12:54 PM
Offline
Joined: Jun 2008
Posts: 2773
Yup, my time and interest in MAL seems to declined have greatly. Which is a shame.

How've you been?

 
Mar 13, 2009 12:58 PM

Offline
Joined: Aug 2008
Posts: 2586
Decent. MAL has been declining in interest for me too. Spam is pretty boring these days.
We need something to spark it up again.
 
Mar 13, 2009 1:00 PM
Offline
Joined: Jun 2008
Posts: 2773
We need some new regulars, or that's what I think anyway.

 
Mar 13, 2009 1:00 PM

Offline
Joined: Dec 2008
Posts: 1631
agreed
 
Mar 13, 2009 1:03 PM

Offline
Joined: Aug 2008
Posts: 2586
the_prime_one said:
We need some new regulars, or that's what I think anyway.

True. It seems like a lot of the people who used to post here rarely come anymore. All we got now is a lot a noobs.
 
Mar 13, 2009 1:14 PM

Offline
Joined: Dec 2008
Posts: 1631
schoolboi said:
the_prime_one said:
We need some new regulars, or that's what I think anyway.

True. It seems like a lot of the people who used to post here rarely come anymore. All we got now is a lot a noobs.

well, a lot of people that used to post here a lot are in university and have a job, so that really cuts a lot of their free time :(
 
Mar 13, 2009 1:15 PM

Offline
Joined: Dec 2008
Posts: 578
Or are on long journeys with talking motorcycles and scarce internet access. :)
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." Douglas Adams
 
Mar 13, 2009 1:25 PM

Offline
Joined: Dec 2008
Posts: 1631
Silverhammer said:
Or are on long journeys with talking motorcycles and scarce internet access. :)

silverhammer!!! *hugs*
hello!!!! :D
how are you, young traveler?
 
Mar 13, 2009 10:09 PM

Offline
Joined: Dec 2008
Posts: 578
As lazy and useless as ever! This evening has been quite eventful though.

A semi-drunken video gaming session (4 of us) has led to me being currently in possession of someone else's apartment keys. I am therefore making various amusing attempts to return them. ;)

I finally found the number of the guy to whom I thought they belonged and triumphantly informed him that I had his keys about 30 mins ago, only for him to tell me that he was already home and had them!

I hope accountancy isn't too much of a nightmare at the moment and that you're still finding free time for essential cartoon watching. ^^
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." Douglas Adams
 
This topic has been locked and is no longer available for discussion.
Top
Pages (170) « 1 2 [3] 4 5 » ... Last »