New
Apr 18, 2013 2:42 AM
#1
Elikkä laittakaa tähän mikä anime sai tedät tuntemaan jotain. Itse olen tuntenut monia asioita laidasta laitaan animeja kattoessani. Tässä omalta osaltani. Mikä anime sai sinut: Iloiseksi (ihan vaan puhtaasti iloiseksi) - Sankarea ja Kore wa Zombie desu ka, monestaki syystä: koska zombeja, erikoisia päähenkilöita ja outo/uudellainen idea, hauska ja mielenkiintoinen Nauramaan - K-On! ja Clannad, koska Okazaki Tomoya ja hänen pilansa Jännittyneeksi (vaikka toiminta-jännitys tai kauhu-jännitys) - Higurashi, Umineko ja Another, koska kauhu, veri ja mysteerin selvittely Vihaiseksi - En tiä kumpi enemmän, Bleach vai SAO. Tarkennus että hyviä animeja, mutta suututtaa nää kaksi tyyppiä ja niiden ylimieliset pärstät http://myanimelist.net/character/1086/Sousuke_Aizen ja http://myanimelist.net/character/71581/Nobuyuki_Sugou Surulliseksi - Clannad, Kanon ja Angel Beats, koska Nagisa ja draama ;_; Kateelliseksi - Pandora Hearts, Ozille koska saa olla Alicen kans Innostuneeksi - Durarara ja To Aru Majutsu no Index, koska molemmat mielenkiintoisia ja jännittäviä, eikä haluais koskaan loppuvan Punastumaan - Pandora Hearts koska Alice ja Kokoro Connect koska Inaba Himeko Teidän vuoronne, olkaa hyvä :D |