Forum Settings
Forums

5pb To Release Hyakko PS2 Game and ChaoS HEAd Potato Chips

This topic has been locked and is no longer available for discussion.
 
#1
Nov 13, 2008 6:11 PM

Offline
Joined: Feb 2008
Posts: 4384
According to the TV ad, a PlayStation 2 game based on TV anime "Hyakko" was announced. The title is "Hyakko Yorozuya Jikenbo" and will be released on February 26th, 2009. The production company is 5pb ("Memories Off", "Kanokon SE").

5pb and ChaoS HEAd production committee started to sell potato chips of ChäoS;HEAd, "Nanami Chips". Nanami says "I confirmed you're alive!" on the package. It's 700 yen ($7) for 60 grams of chips (fish burger taste). The potato chips will also be available at the 75th Comic Market in December 2008.

Hyakko news:
Source: Screen capture of the TV ad
Source: Famitsu Database
ChaoS HEAd news:
Source: B-Tops online shop
Modified by dtshyk, Nov 13, 2008 7:22 PM
 
#2
Nov 13, 2008 7:02 PM
Offline
Joined: Apr 2008
Posts: 553
Potato chips. VERY GOOD.
 
#3
Nov 13, 2008 7:07 PM

Offline
Joined: Nov 2007
Posts: 1074
 
#4
Nov 13, 2008 7:11 PM

Offline
Joined: Jul 2008
Posts: 4689
haha!

i want a bag..

;~;
 
 
#6
Nov 13, 2008 7:55 PM

Offline
Joined: Nov 2006
Posts: 5547
fish burger...disgusting.
 
#7
Nov 13, 2008 8:25 PM

Offline
Joined: Mar 2007
Posts: 4586
chryseis said:

I lol'd.
You've come a long way, baby.
 
#8
Nov 13, 2008 8:38 PM

Offline
Joined: May 2008
Posts: 365
chryseis said:


Agreed. lol
 
#9
Nov 13, 2008 8:40 PM

Offline
Joined: Feb 2008
Posts: 5349
hmmm very interesting indeed.....thats gotta be some tasty chips...to cost 7 bucks...haha
 
Nov 13, 2008 8:41 PM

Offline
Joined: May 2008
Posts: 365
kisami said:
hmmm very interesting indeed.....thats gotta be some tasty chips...to cost 7 bucks...haha

maybe your not paying for the chips, instead your paying for the awesome picture on the box. :)
 
Nov 13, 2008 8:42 PM

Offline
Joined: Sep 2007
Posts: 244
Hah! Awesome!
Now who's going to pick some up at C75? :D

Damnit! Don't die without my permission!
 
Nov 13, 2008 8:55 PM

Offline
Joined: Oct 2008
Posts: 4613
Hyakko ps2 game sounds good. Potato chips for 700 yen doesn't. My bags of potato chips usually cost around 100 yen. What a big difference in price!
 
Nov 13, 2008 9:37 PM
 
Nov 13, 2008 10:02 PM

Offline
Joined: Dec 2007
Posts: 119
Chaos;HEAd potato chips? Count me in!
Sad that it's 7 bucks...and only available in Japan.
I wouldn't mind tasting fish burger flavored potato chips..lol
 
Nov 14, 2008 2:16 AM

Offline
Joined: Nov 2007
Posts: 947
lol sounds good put a request in with Jlist they allways pull thru
i want soome NAOOOO

I signed my screen and now its all smeary "When you meet your God tell him to leave me alone."

check out my bloghttp://corpse69.wordpress.com/

fix MAL already
 
Nov 14, 2008 2:45 AM

Offline
Joined: Feb 2008
Posts: 4300
Do the Chaos;HEAd potato chips come with an extra helping of crazy? If that is the case, I want some.
Modified by kuroshiroi, Nov 14, 2008 4:40 AM
 
Nov 14, 2008 3:02 AM

Offline
Joined: Jun 2008
Posts: 447
lol...

A potato chip to make us have chaos on our head too... sounds great I guess o.O?
 
Nov 14, 2008 4:25 AM

Offline
Joined: Jul 2008
Posts: 1156
chryseis said:


Thanks for starting my day on a good note, but $7 for a bag of fish burger chips is a little bit less than appealing..
 
Nov 14, 2008 5:21 AM

Offline
Joined: Apr 2008
Posts: 1702
Factor said:
chryseis said:


Thanks for starting my day on a good note, but $7 for a bag of fish burger chips is a little bit less than appealing..
Nothing compared to $400.
wtfyourface said:
MistaCloudStrife said:
From 100-1000, how much do you love LWL?
OVER 9000!!!
 
Nov 14, 2008 6:34 AM

Offline
Joined: Jun 2007
Posts: 1006
i lol'd at the
chryseis said:

hmm.... i would gladly get at least one try to the nanami chips before i discard them.... i mean, stuff is getting expensive these days.
 
Nov 14, 2008 6:44 AM

Offline
Joined: Sep 2007
Posts: 2236
Wow looks like people are more interested in the gif than the news. XD
I would try the potato chips, but I dunno about the game because I haven't seen Hyakko.
 
Nov 14, 2008 7:57 AM

Offline
Joined: Dec 2006
Posts: 510
there is only one true Yorozuya !
Modified by pitman, Nov 14, 2008 2:33 PM

 
Nov 14, 2008 11:26 AM

Offline
Joined: Dec 2007
Posts: 8995
Fish burger taste...

I wonder why did they choose this to "confirm you are alive"...
Waratte Oemashou Sore ha Chiisana Inori
 
Nov 14, 2008 11:37 AM

Offline
Joined: Aug 2008
Posts: 2544
PS2? Why not PS3? Strange...
 
Nov 15, 2008 12:52 PM

Offline
Joined: Jun 2008
Posts: 3049
lolwhut? potato chips?

I want one!
 
Nov 15, 2008 1:25 PM

Offline
Joined: Feb 2008
Posts: 1610
..what?
Shana is love.



 
Nov 15, 2008 2:57 PM

Offline
Joined: Sep 2007
Posts: 3288
chryseis said:
I'll tell you what I would do:

 
This topic has been locked and is no longer available for discussion.
Top