Forum SettingsEpisode Information
Forums
Poll: Toriko Episode 51 Discussion


#1
Apr 9, 2012 2:59 PM

Offline
Joined: May 2011
Posts: 5195
THIS IS AN ANIME ONLY DISCUSSION POST. DO NOT DISCUSS THE MANGA BEYOND THIS EPISODE.
----------------------------------------
Oh yeah, Toriko and Luffy are back!
 
#2
Apr 9, 2012 9:56 PM

Offline
Joined: May 2008
Posts: 5089
FAT TORIKO AND FAT LUFFY FOR THE WIN. The quality was really bad though lol

Awesome Sig by Lailide
 
#3
Apr 10, 2012 7:35 AM

Offline
Joined: Nov 2008
Posts: 325
Errg I hate this shit, not the episode by itself, but the fact that you don't know how to add this on MAL. Does the Toriko X One Piece 2 parter count as Toriko episode 51 and One Piece episode 542?
 
#4
Apr 10, 2012 7:45 AM

Offline
Joined: Feb 2008
Posts: 52
The first part is Toriko 51 and the second is One Piece 542.
You can tell by the music.
 
#5
Apr 11, 2012 2:11 AM

Offline
Joined: Jan 2011
Posts: 355
It was okay...i would have loved a normal toriko.
Mostly because I don't follow One Piece anymore. But I liked the way the OP-Characters changed. I dunno who the skeleton or the big robot guy was, but to see Nami with long hair etc was kinda nice. Nico Robin doesn't look as good anymore though.
 
#6
Apr 11, 2012 10:40 PM

Offline
Joined: Feb 2010
Posts: 3179
that was cutee :3 poor chopper is going through hell!
 
#7
Apr 12, 2012 3:47 PM

Offline
Joined: Jan 2010
Posts: 60
This crossover had terrible animation quality rofl

 
#8
Apr 12, 2012 4:31 PM

Offline
Joined: Feb 2012
Posts: 300
Well, I haven't seen it, but an static picture can't tell anything about animation quality.

Probably you're talking about the art.
 
#9
Apr 12, 2012 7:18 PM

Offline
Joined: Aug 2009
Posts: 1178
It's really hard to watch it with all the weird quality
funny thing is that you can skip the ep by watching the op cause all the important scenes are in it ^_^
 
Apr 13, 2012 10:42 AM

Offline
Joined: Jun 2009
Posts: 552
The title was Toriko and Luffy Reunite...where did they meet the first time?
 
Apr 13, 2012 10:51 AM

Offline
Joined: Feb 2012
Posts: 300
kelken said:
The title was Toriko and Luffy Reunite...where did they meet the first time?

In episode 1 of Toriko + episode 492 of One Piece.
 
Apr 13, 2012 1:23 PM

Offline
Joined: Jun 2009
Posts: 552
I see, thanks!
 
Apr 13, 2012 2:20 PM

Offline
Joined: Oct 2011
Posts: 233
shipoffools said:
This crossover had terrible animation quality rofl



Agree with that.
Signature removed. Please follow the signature rules, as defined in the General Forum Guidelines.
 
Apr 14, 2012 1:59 PM

Offline
Joined: Apr 2009
Posts: 280
Who the hell is Sunny ? xD
 
Apr 14, 2012 5:05 PM

Offline
Joined: Aug 2009
Posts: 1178
DeanLeonard said:
Who the hell is Sunny ? xD

Luffy's ship (it's alive ^_^ )
 
Apr 25, 2012 2:39 PM

Offline
Joined: Mar 2012
Posts: 301
I really loved the crossover. Same as the previous one before. Wow, Zebra's voice, now THAT was great. I can't wait 'till it follows the arc where Zebra's in. I wanna hear more of his voice...
 
Dec 23, 2012 6:50 AM

Offline
Joined: Mar 2010
Posts: 50528
Ready for more toriko thats for sure, after catching up to 400 episodes of One piece just to not make this episode feel weird lol!

Behold of my awesomeness~
 
Jan 15, 2017 2:20 PM

Offline
Joined: May 2016
Posts: 198
The scenario of this episode was cool but the art is just like the episode 5 of Dragon Ball Super.
 
Jun 20, 5:41 AM
MUDA MUDA MUDA

Offline
Joined: Dec 2016
Posts: 23
It was weird that when post ts Luffy used Gear 3 he shrank tho.
 
Top