Forum SettingsEpisode Information
Forums
Poll: Kill Me Baby Episode 11 Discussion


Mar 17, 2012 4:33 AM

Offline
Joined: Jul 2010
Posts: 2836
How random can an episode be? xD

Easily one of the best episodes yet.
 
Mar 17, 2012 2:43 PM

Offline
Joined: Dec 2009
Posts: 3262
Pfft. This was crap. The best moment was the last scene when Agiri and Sonya changed places xD

2/5
 
Mar 17, 2012 8:08 PM

Offline
Joined: Feb 2011
Posts: 487
Wow, that episode was damn awesome. Best one yet.
Somehow the way the episode was built, was completely different, from all the others before. I loved it (which doesn't mean, I didn't like it before).

I hope there'll be a second season, with more episodes like that.
 
Mar 17, 2012 11:24 PM

Offline
Joined: Mar 2010
Posts: 318
MILKY BABY!

This show rocks
 
Mar 19, 2012 6:51 PM

Offline
Joined: Jun 2008
Posts: 2125
That final scene was damn hilarious.
 
Mar 20, 2012 12:26 PM

Offline
Joined: Dec 2011
Posts: 56
This show has been the best this season. The very first episode set the bar a little high for the rest of the series, but this episode and a few others have been exceptional too. I'm a sucker for comedy stuff like this, and Yasuna's a lovable character all around, with those awkward pauses after some of the things she says, really letting the stupidity sink in. It's great.
 
Mar 20, 2012 4:04 PM

Offline
Joined: Mar 2011
Posts: 1610
Sonya being clumsy was hilarious!

Agiri was awesome as always!
 
Mar 24, 2012 8:49 AM

Offline
Joined: Aug 2010
Posts: 2101
Probably my favorite episode as of yet. Hearing Arai Satomi going "mukashi, mukashi" and "medetashi medetashi" was like watching another episode of Ookami-san, I miss her as the quirky narrator...

The dreams, the mochi and the kite sequences were all funny, especially when Sonya fell. Not to mention the ending, very nice, loved the look on her face. 5/5, KMB at its best.

Ps: Kugimiya Rie actually had a valid reason to punch a protagonist, that's a new one.
 
Mar 24, 2012 11:15 AM

Offline
Joined: Jun 2011
Posts: 64
The last scene was really awesome! I totally didn't see that one coming... :)

I'd be happy if there was a second season of KMB...
 
Mar 24, 2012 7:03 PM

Offline
Joined: Oct 2011
Posts: 1049
almost died laughing on this one - best episode so far - i was in a deep low-down funk before watching this and it brought me straight out!!! mochi was hysterical, kite flying even better, and oni hunting in sengoku period was genius - funniest show by far this season!!!!!!!!!!!!
 
Mar 24, 2012 7:05 PM

Offline
Joined: Oct 2011
Posts: 1049
Parkur said:
MILKY BABY!

This show rocks
agree - mahou shojou transport at the end was genius.........
 
Mar 28, 2012 3:32 AM

Offline
Joined: Jul 2011
Posts: 3544
this episode is win. and as always, agiri's trolljutsu gets me everytime. haha.
 
Apr 1, 2012 9:27 PM

Offline
Joined: May 2008
Posts: 5089
I still dun get why Sonya didnt want to enter the bath =/

Awesome Sig by Lailide
 
Aug 8, 2012 3:22 AM

Offline
Joined: Mar 2009
Posts: 65246
I liked the kite part.
 
Apr 7, 2013 12:39 AM

Offline
Joined: Nov 2011
Posts: 744
I agree with this being the best one so far. By a lot, this is the best.

Boxing, Vampire/Zombie was straight up win. And of course Sonya tripping....and Yasuna imitating that fall.
 
Nov 15, 2013 2:07 AM

Offline
Joined: Sep 2010
Posts: 901
does Agiri have a sister maybe :?
 
Jun 9, 2014 10:43 PM
Offline
Joined: Jun 2014
Posts: 2
Can easily say this is one of my favorite episodes, seeing Sonya herself slip up from time to time and Unused Character being much more used than usual.
And the wand toy unexpectedly worked too. Hah!
 
Nov 29, 2014 11:51 AM

Offline
Joined: Sep 2014
Posts: 810
Best episode so far.
 
Mar 22, 2015 7:59 PM

Offline
Joined: Oct 2013
Posts: 2885
lol when she was running with the kite I died laughing when she fell into the water XD SOO GOOD
I love this show hahaha when she used her magicval powers to summon that towel XD
[/quote]
 
Dec 24, 2015 4:35 PM
Offline
Joined: Jun 2013
Posts: 2444
lol yasuna chocking and did ninja girl die there? so unused was screwed,but later on won out in this one...kinda. lol at dick crow.
 
Top