Forum Settings
Forums
Pages (8) [1] 2 3 » ... Last »
Must be a Club Member to Reply 
#1
May 26, 2008 2:43 PM

Offline
Joined: Jul 2007
Posts: 1522
Dobra wg. propozycji. Wrzucamy cytaty/obrazki/dowcipy/postacie i co tylko uda się znaleźć a będzie nawiązywało do polski.

Ah My Goddess!

Baccano

Black Blood Brothers

Black Lagoon

Blassreiter

Card Captor Sakura

Code Geass

Cowboy Bebop

DNA^2 OVA

Eureka 7

FLCL

Golgo 13

Hellsing Ultimate

Heroman

Hetalia Axis Powers

Kawaler Miecza

La Corda d'Oro

Legend of Duo

Mabuharo

Marmalade Boy

Master Keaton

Mnemosyne

Moldiver

Nodame Cantabile Wszystkie

Piano no Mori

Ranma 1/2

Saint Seiya

Sayonara Zetsubou Sensei

Seitokai Yakuindomo

Seto no Hanayome

Shinigami no ballad

Sketchbook ~full color'S~

Soul Eater

The Sky Crawlers

[url=]Super Atragon[/url]

Valkyria Chronicles

Vandread Taidouhen

Wings of Rean


------------

Akira

Ayashi no ceres

Endless Eden

Hellsing: The Dawn

Pastel

[url=]Phantom Bullet[/url]

Ten no Hate Made


----
Niepewne

Trigun Maximum

----
Nie zidentyfikowane


Brak



//

Ok, dla wszystkich 'piratów', nie musicie już się męczyć i wszystkiego ręcznie ściągać.
Macie linka do galerii.
Są tam obrazki i gotowe miniaturki. Można też hotlinkować.
Modified by bluba, Sep 21, 2010 1:54 PM
<img src="http://dl.dropbox.com/u/612809/test.png" />
 
#2
May 26, 2008 4:29 PM

Offline
Joined: Jan 2008
Posts: 149
na pierwszym obrazku z "no name" jest Akane z Ranma 1/2
 
#3
May 26, 2008 4:30 PM

Offline
Joined: Jan 2008
Posts: 221
"NoName xD" czyli czwarty od dołu to Ranma 1/2 epizod 22.

...co za synchronizacja.
 
#4
May 26, 2008 6:17 PM

Offline
Joined: Dec 2007
Posts: 1474
drugi Noname od dołu to Hellsing Ultimate OVA, trzeci bodajże odcinek.



-=Real, 100% Lelouch Lamperouge Zealot=-
 
#5
May 27, 2008 7:25 AM

Offline
Joined: Nov 2007
Posts: 12
Jest jeszcze polski motyw w Maburacho tylko nie mam screenow dam zado txt mowiacy o tym :P

'And there should have been a Polish person who was your great-great grandmother, as well.

Do you mean Grandma Jerzyna?'
 
#6
May 27, 2008 12:56 PM

Offline
Joined: Mar 2008
Posts: 348
Hmm ... w ktorym epie ?? a propo i wiekszę bedzie zainteresowanie M&A w polsce .. tym wiecej bedzie polskich smaczkow ( np Niemcy chyba pierwszy kraj w europie w ktorym sie przyjeło A&M i ile jest niemckich wstawek , ile jezyka uzywanego ( np Op Elfen Lieda i obrazy tego niemieckiego malarza , czary Rin w Fate ))
cyka2
 
#7
May 27, 2008 12:57 PM

Offline
Joined: Mar 2008
Posts: 348
Hmm ... w ktorym epie ?? a propo im większe bedzię zainteresowanie M&A w polsce .. tym wiecej będzie polskich smaczków ( np Niemcy chyba pierwszy kraj w europie w ktorym sie przyjeło A&M i ile jest niemckich wstawek , ile jezyka uzywanego ( np Op Elfen Lieda i obrazy tego niemieckiego malarza(w ogole cale anime jest robione na podstawie niemieckiego wiersza , czary Rin w Fate ))
cyka2
 
#8
May 27, 2008 12:59 PM

Offline
Joined: Mar 2008
Posts: 348
Hmm ... w ktorym epie ?? a propo im większe bedzię zainteresowanie M&A w polsce .. tym wiecej będzie polskich smaczków ( np Niemcy chyba pierwszy kraj w europie w ktorym sie przyjeło A&M i ile jest niemckich wstawek , ile jezyka uzywanego ( np Op Elfen Lieda i obrazy tego niemieckiego malarza(w ogole cale anime jest robione na podstawie niemieckiego wiersza , czary Rin w Fate ))
cyka2
 
#9
May 27, 2008 1:27 PM

Offline
Joined: Sep 2007
Posts: 266
A czy OP Elfen Lied nie jest czasem w łacinie?
 
May 27, 2008 1:48 PM

Offline
Joined: Jul 2007
Posts: 1522
Tak łacina. Nie wiem czemu wszyscy twierdzą zawzięcie że to niemiecki.
I ten wiersz, nie ma nic wspólnego z anime, poza tytułem.

I tak dodatkowo, Triple-post to już wyczyn xD
Modified by bluba, May 27, 2008 2:01 PM
<img src="http://dl.dropbox.com/u/612809/test.png" />
 
May 27, 2008 2:05 PM

Offline
Joined: Dec 2007
Posts: 1474
Jak można powiedzieć że Lilium jest po niemiecku O_O



-=Real, 100% Lelouch Lamperouge Zealot=-
 
May 27, 2008 2:30 PM
Offline
Joined: Nov 2007
Posts: 65
Mógł po prostu zasugerować się niemieckymy tytułami odcinków. A jak już o EL mowa... a anidb widzę. że ma to łaciński dub :> I co dziwniejsze, chcę to nawet obejrzeć ^^
 
May 27, 2008 8:58 PM

Offline
Joined: Mar 2008
Posts: 348
Nie mowie ze jest po niemiecku, tylko ze te obrazki w opie sa oparte na dziełach niemieckiego malarza.Dobrze wiem ze to łacina ^^
cyka2
 
May 28, 2008 1:24 AM

Offline
Joined: Dec 2007
Posts: 1474
Qwig - Co jest jeszcze dziwniejsze, to to, że ja też XD

Listek - A. już się wystraszyłem XD



-=Real, 100% Lelouch Lamperouge Zealot=-
 
May 28, 2008 6:25 AM

Offline
Joined: Feb 2008
Posts: 26
Gustav Klimt był Austriakiem z tego co wiem :D
 
May 28, 2008 7:39 AM

Offline
Joined: Nov 2007
Posts: 1420
Może by tak temat poszerzyć o mangę?

Endless Eden Vol.1 page 39 (2chapter):
http://img155.imageshack.us/img155/4313/endlessedenvol1p039yb9.png

+ Cała manga:
http://www.mangaupdates.com/series.html?id=6110
ONeoRa is always looking for interesting people to join our ranks.
Visit our forum to apply: http://www.oneora.net
 
May 28, 2008 8:10 AM

Offline
Joined: Mar 2008
Posts: 348
x_Jiro_x said:
Gustav Klimt był Austriakiem z tego co wiem :D


Ech ... jeden hu.. (że tak sie trywialnie wyrażę) taki sam język w końcu

Gradonil_Ral said:
Może by tak temat poszerzyć o mangę?

+ Cała manga:
http://www.mangaupdates.com/series.html?id=6110


Manga o Unii Polsko-Litweskiej O.o
cyka2
 
May 28, 2008 10:15 AM

Offline
Joined: Jan 2008
Posts: 149
Listek said:
Manga o Unii Polsko-Litweskiej O.o

Nie mów, że nie słyszałeś chociaż. Przecież to pierwsza manga wydana w Polsce w Tomikach.
 
May 28, 2008 10:33 AM

Offline
Joined: Nov 2007
Posts: 1420
Ja też nie słyszałem, dopóki przypadkiem na necie nie znalazłem :P
ONeoRa is always looking for interesting people to join our ranks.
Visit our forum to apply: http://www.oneora.net
 
May 28, 2008 12:48 PM

Offline
Joined: Dec 2007
Posts: 1474
Ja się teraz dowiedziałem...



-=Real, 100% Lelouch Lamperouge Zealot=-
 
May 28, 2008 2:01 PM

Offline
Joined: Mar 2008
Posts: 348
Heh .. tak samo jak ja Maurox ... :D
cyka2
 
May 28, 2008 2:30 PM

Offline
Joined: Dec 2007
Posts: 180
Maurox said:
Ja się teraz dowiedziałem...


O__o ...ja też dopiero teraz o tym słyszę! Manga o Unii Polsko-Litewskiej... Niesamowite... do czego jeszcze się ci Japończycy dobiorą xD
 
May 28, 2008 5:13 PM

Offline
Joined: Jan 2008
Posts: 149
o_O to nie wiem, czy ja mam się już czuć jak stary dziad, czy co?

Ten no Hate Made - polski tytuł: "Aż do nieba". Wydane przez JPF coś około roku 1997. Trudno uwierzyć, że to już tyle lat minęło...
 
May 28, 2008 6:42 PM

Offline
Joined: Dec 2007
Posts: 1474
Ale Jedno muszę przyznać że jest ładnie tytuł przetłumaczony :)



-=Real, 100% Lelouch Lamperouge Zealot=-
 
Jun 4, 2008 3:50 PM

Offline
Joined: May 2008
Posts: 1
Właśnie doczytałem się, że miejscem akcji Hellsing: The Dawn jest Warszawa podczas Powstania Warszawskiego.

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
 
Jun 9, 2008 1:07 PM
Offline
Joined: Jan 2008
Posts: 1
Z którego epka jest screen z Code Geass? :P
 
Jun 9, 2008 2:45 PM

Offline
Joined: Nov 2007
Posts: 1420
7
ONeoRa is always looking for interesting people to join our ranks.
Visit our forum to apply: http://www.oneora.net
 
Jun 11, 2008 11:10 AM

Offline
Joined: Jan 2008
Posts: 1682
Ej ale to jest naprawde przerazajaca wizja przyszlosci :(
 
Jun 11, 2008 9:26 PM

Offline
Joined: Mar 2008
Posts: 348
hahaha .. kaczory unit ^^
cyka2
 
Jun 12, 2008 4:07 AM

Offline
Joined: Jan 2008
Posts: 1682
Na te ich kaprawe oczy i zmechacone umysly nawet Geass nie zadziala ;f
 
Jun 12, 2008 9:21 AM

Offline
Joined: Mar 2008
Posts: 348
Tjaa ^^ jedyny przydatny geass , to moc Rolady ( zatrzymac i zabic ^^ )
cyka2
 
Jun 12, 2008 1:13 PM

Offline
Joined: Jan 2008
Posts: 1682
Eeee tam. Lulu jest pro ;f Tylko jak uslyszalem jak wymawiaja jego imie to XD
Jakos Lulucz (omg jak doktor Lu Bicz z jakiegos klanu czy zlotopolskich).
 
Jun 12, 2008 2:00 PM

Offline
Joined: Jan 2008
Posts: 221

Shonan Junai Gumi ep1.

To raczej plakietka niż flaga, bo po co komu flaga Polski w salonie fryzjerskim? ;)
 
Jun 12, 2008 2:16 PM

Offline
Joined: Mar 2008
Posts: 93
Może chciała pokazać jaka to dumna jest z bycia Polką xDDD
 
Jun 12, 2008 2:53 PM

Offline
Joined: Nov 2007
Posts: 1420
To czerwone to zakończenie kieszonki a białe to chusteczka xD
ONeoRa is always looking for interesting people to join our ranks.
Visit our forum to apply: http://www.oneora.net
 
Jun 12, 2008 3:22 PM

Offline
Joined: Jan 2008
Posts: 1682
TongZhiTian said:
Może chciała pokazać jaka to dumna jest z bycia Polką xDDD

Aaaaaleeee smieeeszneeeee '- -
 
Jun 12, 2008 4:38 PM

Offline
Joined: Dec 2007
Posts: 1927

Shigofumi Ep. 7

Taki tam drobny akcencik -.-
 
Jun 12, 2008 4:56 PM

Offline
Joined: Jan 2008
Posts: 1682
lol to ma byc akcencik polski?
To tak jakby wzmianka o pedofilach byla akcentem parafialnym/michealo jacksonowym.
 
Jun 13, 2008 11:59 AM

Offline
Joined: Jun 2008
Posts: 9
Witch Hunter Robin - episode 12
Chodziło tu o polowanie na wiedźmy. Powiadają, że w Polsce trwało to najdłużej, ale z tego co wiem, nie było u nas jakiś wielkich przesladowań, bo byliśmy tolerancyjnym krajem xD



Btw.
Witam wszystkich ^.^
 
Jun 13, 2008 12:49 PM

Offline
Joined: Jan 2008
Posts: 1682
Polska to ogolnie tolerancyjna w miare bywala.
Dropnalem witch huntera ale moze kiedys dokoncze.
Btw.
Witamy Ciebie ^.^
 
Jun 13, 2008 12:50 PM

Offline
Joined: Jan 2008
Posts: 221
Jeśli dobrze się orientuję to wiedźmy od niedawna w naszych szerokościach geograficznych zwą się "układem".

Cześć :).
 
Jun 13, 2008 1:58 PM

Offline
Joined: Mar 2008
Posts: 348
Hmmm.... też nie słyszalem zeby w Polsce była jakaś tam inkwizycja wielka ...

Witam Witam ^^
cyka2
 
Jun 14, 2008 4:48 AM

Offline
Joined: Nov 2007
Posts: 1420
Już tak dano WHR oglądałem, że nawet nie pamiętałem tego motywu :P
Dzięki za przypomnienie xD
ONeoRa is always looking for interesting people to join our ranks.
Visit our forum to apply: http://www.oneora.net
 
Jun 15, 2008 9:46 AM

Offline
Joined: Sep 2007
Posts: 285
No i przez was kupiłem właśnie 2 tomy "Aż do nieba" na Allegro :P
3 będzie trudno upolować ^^
 
Jun 15, 2008 2:34 PM

Offline
Joined: Jan 2008
Posts: 149
W takim razie życzę miłej lektury, manga jest naprawdę dobra :)
btw, cóż to za dziwne komentarze sobie wymieniacie z acx'em? o_O
 
Jun 15, 2008 3:50 PM

Offline
Joined: Sep 2007
Posts: 285
Dziękuję ;) Przy obecnym stanie mojej "mangoteki" każda lektura będzie dobra ;) Wystarczy spojrzeć na moją listę mangową jak dużo przeczytałem (tyle też posiadam :P)
Teraz po małych zakupach kolekcje się rozrośnie ^^
A ciągle mam tyle mang na mojej prywatnej liście PlanTo Buy, że musiałbym jakiś mały bank obrobić :P

Trudno to wytłumaczyć xD Warto wspomnieć, że słowa "ciota" używamy jako powitanie, komentowanie wszystkiego co dotyczy drugiej osoby oraz wtedy kiedy nam się nudzi xP
I wprost uwielbiamy pisać bez sensu czego efekt widać w komentarzach.
 
Jun 17, 2008 9:50 PM

Offline
Joined: Feb 2008
Posts: 26
W anime Blassreiter, którego akcja rozgrywa się w Niemczech występuje bohater o imieniu Marek (ale wiadomo tylko tyle, że na pewno nie pochodzi z Niemczech).
Inna postać o imieniu Johann ma młodsze rodzeństwo o imionach Katarzyna i Tadeusz.

W OST do anime Gankutsuou można usłyszeć muzykę m.in Chopina (podobno melodia w openingu jest oparta na jakimś Jego utworze).
 
Jun 18, 2008 1:36 AM

Offline
Joined: Nov 2007
Posts: 1420
Ta, a napisane jest Malek :P

A zdaje się matka chłopaka co się powiesił nazywa się Katarzyna. I też raczej nie są z niemiec, bo są 'obywatelami drugiej klasy'.
ONeoRa is always looking for interesting people to join our ranks.
Visit our forum to apply: http://www.oneora.net
 
Jun 18, 2008 3:11 AM

Offline
Joined: Mar 2008
Posts: 68
Na internecie pojawił się spoiler dotyczący imion i nazwisk kilku Knight of Rounds z Code geass.
Knight of One = Bismarck Waldstein
Knight of Ten = Luciano Brandli
Knight of Twelve = Monica Kruszewski


 
Jun 21, 2008 6:30 AM
Offline
Joined: Feb 2008
Posts: 47
W Full Metal Alchemist była taka "dziwna" bibliotekarka, później pracowała w wojsku. A nazywa się: "Scieszka"
 
Top
Pages (8) [1] 2 3 » ... Last »