Forum SettingsEpisode Information
Forums
Pages (3) « 1 [2] 3 »
Post New Reply
Poll: Amagami SS Episode 11 Discussion


Sep 10, 2010 7:37 AM

Offline
Joined: Jul 2010
Posts: 339
OShoranO said:
Why does the preview sound like they're having an orgasm?
Lol I thought the same
 
Sep 10, 2010 8:08 AM

Offline
Joined: Jun 2007
Posts: 160
I was wondering what direction is Japan's technology headed to while creating such powerful tentacles for a children's show.

I made one too cause I thought it was cute
 
Sep 10, 2010 8:53 AM

Offline
Joined: Feb 2009
Posts: 4960
Sae looks really good in a maid uniform. She resembles Mikuru a bit.

"First experience"...didn't sound too good. Lots of things come to mind XD.

Those tentacles...How did it lift Sae like that?

The shy/reserved girl takes the initiative now. It's kinda nice but as usual, Junichi is clueless until the last parts of the episode.

And now they enter the Best Couple contest. Junichi's too full of himself to think they can win it, which I think they won't. Maybe 3rd or 2nd?

Preview is super misleading. She looks good again in that goth lolita dress there. Overall, fairly nice episode.

Fetish episode/kiss where?
 
Sep 10, 2010 8:54 AM

Offline
Joined: Jan 2010
Posts: 1126
OShoranO said:
Why does the preview sound like they're having an orgasm?

They're having consensual sex in the missionary position for procreation.

That's why
Ok™
 
Sep 10, 2010 9:07 AM

Offline
Joined: May 2010
Posts: 2425
Ok.. This ep was fine.. But feels like I'm missing somethi- o yeah, where's the kiss?? :(

Morishima's answer was LOL..

+ Tentacles O_o

The next ep seems like good esp. that last pic of Sae with her black dress.. =)
 
Sep 10, 2010 9:25 AM

Offline
Joined: Feb 2009
Posts: 4960
...Wait, did the episode count change again? It's 26 now...
 
Sep 10, 2010 9:36 AM

Offline
Joined: Jun 2008
Posts: 14106
lalmvpkobe said:
I actually love this arc but its so unnatural. cmon I mean the shy girl has to lead the older senpai? He's a 2nd year and he doesn't know when he likes someone? He doesnt know what sae means when she says i dont want to be your sister? He wants to train for the best couple contest? wtf!


Yeah his a complete idiot in this arc. Forcing the shy girl to take all initiative for the relationship to continue.

Better than the last episode since we didn't have strange fish moments and silly classroom cloth changing fetishes.

Lol!!!Power Rangers? Holy shit!!! She's completely childish. And the guy is even worse because even this childish girl seems to know more about what she wants and how to go for it than him.
Let's not forget the merry-go-round. What's next? A Barbie doll for her birthday?
I could never be with a girl like that. It will feel like my braincells will die faster and faster every day i am with her.

I think you look just fine Kaoru. Better that the one already wearing it. Just avoid the sweet hight tone little voice.


Friends, sometimes you just want to kick them in the balls.


MorningGlory said:
gezz, the narrator is like documenting a story about love in discovery channel.


Lol! That's so true.
Modified by Monad, Sep 10, 2010 9:43 AM
 
Sep 10, 2010 9:45 AM

Offline
Joined: Oct 2009
Posts: 163
Morishima logic. Certainly explains why she's so much into role plays.
 
Sep 10, 2010 10:17 AM

Offline
Joined: Jul 2009
Posts: 6620
havsie said:
OShoranO said:
Why does the preview sound like they're having an orgasm?

They're having consensual sex in the missionary position for procreation.

That's why
Are you squidding me?
 
Sep 10, 2010 10:30 AM

Offline
Joined: Jun 2008
Posts: 1728
notable Cgs:



Visit this blog That I'm working with my friend
http://randomnessthing.com/
 
Sep 10, 2010 10:49 AM

Offline
Joined: Jul 2009
Posts: 1501
Makiru said:


Need a gif of that :D

Love how they stopped the bgm for Sae to shake her head
Don't forget.
Always, somewhere,
someone is fighting for you.
As long as you remember her,
you are not alone.
 
Sep 10, 2010 10:57 AM

Offline
Joined: Feb 2009
Posts: 2293
wheresthehandle said:
Makiru said:


Need a gif of that :D

Love how they stopped the bgm for Sae to shake her head


Haha, yeah, that actually made me chuckle.

Personally, I find Sae just too freaking adorable. Feel bad that she has to take the lead in the relationship though, because she's really the one that I think needs the most help in that department.


 
Sep 10, 2010 11:23 AM

Offline
Joined: Jun 2009
Posts: 4931
Sae. <3 Too squidding cute~! ^^
Porn said:
I made one too cause I thought it was cute
<3
belatkuro said:
...Wait, did the episode count change again? It's 26 now...

It was 26 from the start, wasn't it? ?_?
Modified by OrochiPL, Sep 10, 2010 11:28 AM
レッツゴー ED イケイケゴーゴー
 
Sep 10, 2010 11:26 AM

Offline
Joined: Feb 2010
Posts: 43
I think I'm starting to like Sae-chan more than the others (right now).

Sae-chan in a maid suit = OWNS BY A MILE AND A HALF

Morishima-senpai's thinking is wierd. And now we have (more) proof.

Umehara and Tachibana-kun are porn mag buddies...LoL

Preview scared the S#!t out of me. If i didn't know, i'd think i'm watching porn or something ;P

Anyways, 5/5 (as always)
 
Sep 10, 2010 11:32 AM

Offline
Joined: Feb 2009
Posts: 4960
OrochiPL said:
belatkuro said:
...Wait, did the episode count change again? It's 26 now...

It was 26 from the start, wasn't it? ?_?
It was, then it changed to 24, then it returned to 26. X_x
 
Sep 10, 2010 12:22 PM

Offline
Joined: May 2009
Posts: 233
The preview reminded me of Sensei and Ninomiya-kun from Minami-ke
 
Sep 10, 2010 1:13 PM

Offline
Joined: Apr 2010
Posts: 2019
belatkuro said:
OrochiPL said:
belatkuro said:
...Wait, did the episode count change again? It's 26 now...

It was 26 from the start, wasn't it? ?_?
It was, then it changed to 24, then it returned to 26. X_x


It means that theres 2 extra episodes since there are 6 total arcs planned, and they're 4 episodes each... maybe a Miya arc!

 
Sep 10, 2010 1:14 PM

Offline
Joined: May 2010
Posts: 141
what are they gonna do with the 2 extra episodes?
 
Sep 10, 2010 1:18 PM

Offline
Joined: Jun 2009
Posts: 4931
RyanSaotome said:
belatkuro said:
OrochiPL said:
belatkuro said:
...Wait, did the episode count change again? It's 26 now...

It was 26 from the start, wasn't it? ?_?
It was, then it changed to 24, then it returned to 26. X_x


It means that theres 2 extra episodes since there are 6 total arcs planned, and they're 4 episodes each... maybe a Miya arc!
I think onsen, beach, public bath or some other fanservice episodes are more propable. Since Risa's special's gonna be in OAV, most propably,
レッツゴー ED イケイケゴーゴー
 
Sep 10, 2010 1:51 PM

Offline
Joined: Dec 2007
Posts: 4755
Hmmm cute episode as the main girl of this arc is. She's still a bit annoying but as she's getting more decisive, it's not too painful to watch.

In every age, in every place, the deeds of men remain the same.
 
Sep 10, 2010 2:23 PM

Offline
Joined: Sep 2008
Posts: 495
I lol'd hard at the preview. And Morishima-senpai's cluelessness is hilarious. xD
Modified by Knil, Sep 10, 2010 2:27 PM
 
Sep 10, 2010 4:11 PM

Offline
Joined: Sep 2007
Posts: 761
This episode has been way better than the previous ones, at least I can stand Sae-chan a bit more now.
The preview was awesome XD

 
Sep 10, 2010 4:26 PM

Offline
Joined: Sep 2009
Posts: 322
now im confused about the fetish it still breast affiliated but is that all? im still not liking this arc very much
 
Sep 10, 2010 5:09 PM

Offline
Joined: Aug 2010
Posts: 5979
I didn't even notice that 26 episode change like people have been saying. I certainly hope one is a fan service filled enjoyable time. The other, well, a little sister action would be awesome.
 
Sep 10, 2010 6:12 PM

Offline
Joined: Jun 2010
Posts: 1306
Just waiting for the kiss, at least im not expecting it in an odd place.
 
Sep 10, 2010 6:36 PM

Offline
Joined: Aug 2010
Posts: 1150
The stupidity of Haruka amazes me. Oh and Large character development !!!!!!!
 
Sep 10, 2010 8:44 PM

Offline
Joined: Oct 2009
Posts: 488
CHARACTER DEVELOPMENT IS HIGH.
Anyways, seeing that I'm somewhat getting used to Sae, this arc is okay... but...

Score: 4/5


 
Sep 10, 2010 9:01 PM

Offline
Joined: Sep 2010
Posts: 74
Sae-chan is by far the best girl. Shes like 1% human and 99% moe. I seriously need to get a Plushie of her. She deserves the moe-status of Azu-nyan and Mikuru.
 
Sep 10, 2010 9:32 PM

Offline
Joined: Dec 2009
Posts: 121
Good Episode. This arc is getting better =)
4/5


OFF: Two animes, One candy:
K-ON #21 @16:50


 
Sep 11, 2010 1:47 AM

Offline
Joined: Dec 2007
Posts: 3315
Porn said:
I was wondering what direction is Japan's technology headed to while creating such powerful tentacles for a children's show.

I made one too cause I thought it was cute

One of the cutest scene ^^ I love it.
 
Sep 11, 2010 3:49 AM

Offline
Joined: Jun 2010
Posts: 216
Well... I don't like this arc, but I admit that this episode is better than the previous one. So... Thanks godness... Next episode is the end of arc º-º.

4/5

Waiting for Tsukasa's arc D:!!

 
Sep 11, 2010 6:21 AM

Offline
Joined: Mar 2010
Posts: 51
I'm not buying it, the first two were much better than this arc. This comes as really unrealistic to me. Why doesn't she get someone who actually works at the restaurant to teach her?

That and many other similar questions that I ask really bring the score down for me. Some of the settings and scenarios are just out of nowhere, the main character is empty and uninteresting.

Sae's voice is something else though, although it sounded like very loud whispering, it was alright. I wish there was some more force behind it. Works great for the ending song.

Wtf is up with the narrator? If they're going to try new things with this series at least make it someone pleasant to listen to instead of some 40 year old dude...

This anime needs things like solid dramatic romance and tearjerkers at the end of each arc, maybe some twists with some scenes that make me laugh with my belly instead of a weak chuckle (Didn't have moments where I chuckled). The characters have to leave a mark in my memory if they were ever really important to being with.

Maybe this is the wrong anime to find these elements...

I really hope they do a better job for the next arc, some deeper character build would do wonders. I'll say it again, the first two were great but this one kinda failed in comparison.
Modified by Plagus777, Sep 11, 2010 6:29 AM
"Don't you know who I think I am?!"
 
Sep 11, 2010 7:19 AM

Offline
Joined: Jul 2009
Posts: 141
OShoranO said:
Why does the preview sound like they're having an orgasm?


This.
 
Sep 11, 2010 11:04 AM

Offline
Joined: Nov 2009
Posts: 101
wat happened to da wierd kiss.
 
Sep 11, 2010 2:25 PM

Offline
Joined: Aug 2009
Posts: 2527
The preview for the next episode was hilarious! XDD

Please like my cosplay Facebook Fanpage ; u ; (I shall give you hugs if you do! ; 3 ;)
 
Sep 11, 2010 3:07 PM

Offline
Joined: Jun 2008
Posts: 1728
qvnsq said:
wat happened to da wierd kiss.


Maybe it's too normal, so the producers taught that the fish-moaning was enough.. ROFL


FYI, nobody said and confirmed that ALL the ecchi should be weird kisses anyway, XD


Visit this blog That I'm working with my friend
http://randomnessthing.com/
 
Sep 11, 2010 3:37 PM

Offline
Joined: Aug 2009
Posts: 1173
I love how they're both so shy around each other. Shit better be poppin next episode and finish this arc righttt.
 
Sep 11, 2010 4:09 PM

Offline
Joined: Nov 2008
Posts: 286
Tentacles? Really?

Cute episode, but I'm kinda looking forward to this arc being over.
 
Sep 11, 2010 4:59 PM

Offline
Joined: Nov 2008
Posts: 27
BAWWWWW holding hands, that was sweet! x3 I'm excited for the next episode, heh heh. >D
 
Sep 11, 2010 7:10 PM

Offline
Joined: Dec 2007
Posts: 1374
So no body kissing this arc? Or did the fish licking her feet in the last episode count?
 
Sep 11, 2010 7:25 PM

Offline
Joined: Feb 2009
Posts: 2293
Day2Dream said:
So no body kissing this arc? Or did the fish licking her feet in the last episode count?


Arc ain't over yet.


 
Sep 12, 2010 12:32 AM

Offline
Joined: Nov 2009
Posts: 11
Day2Dream said:
So no body kissing this arc? Or did the fish licking her feet in the last episode count?
I always found the body kissing a little weird...
Great episode, Morishima is a genius!
 
Sep 12, 2010 1:38 PM

Offline
Joined: Nov 2009
Posts: 1354
no awkward kiss somewhere haha but awesome episode, I'm starting to like Sae more<3
 
Sep 13, 2010 1:31 AM

Offline
Joined: Jan 2009
Posts: 4910
Meh, still hadn't watched this episode, eh? >.>
Not much of interest, except for the flawless Morishima logic.
(Oh and the flyer for the "best couple"-contest, the male looks like a slightly distorted Junichi <.<)
And I didn't expect her to actually pass. I wouldn't hire her with that kind of mentality. And he didn't actually accidentaly spill the water, did he? >.>
Still waiting for Tsukasa's arc D:
I'm still thinking the animation dropped when this arc began. Hope it picks up for Nanasaki's arc. And if it doesn't for Tsukasa's arc, I'll be angry >: |
This narrator is so much better than Ookami-san's.

Why do I always write more when it's something negative than when I write something positive? =3=
Protip: I don't really check the forums anymore, so if you want something, take it on my profile.
Is it time for my long-awaited return to the forums? щ(゚Д゚щ) Nope™, probably not.
 
Sep 13, 2010 4:11 AM

Offline
Joined: Jun 2009
Posts: 3608
Sae should apply for


Every episode her b**bs changes, dang..

Meh~

I agree with Oosran.. sigh

0.5/5

They should separate every arc so I can score this one yldab
Modified by Zinvince, Sep 13, 2010 4:25 AM
Live well - Laugh often - and Love much

 
Sep 13, 2010 7:01 AM

Offline
Joined: Jun 2009
Posts: 4931
Oosran said:
Still waiting for Tsukasa's arc D:

Totally agreed. Can't wait to see mah Ayatsuji animated. :D

Oosran said:
Why do I always write more when it's something negative than when I write something positive? =3=

Because you're a fag.
レッツゴー ED イケイケゴーゴー
 
Sep 13, 2010 7:23 AM

Offline
Joined: Jun 2009
Posts: 1781
lol the preview is just weird.
It's kinda weird but Junichi is growing on me for some reason. Also, I kinda liked this couple. Next episode looks good :D



 
Sep 14, 2010 1:31 PM

Offline
Joined: Jan 2009
Posts: 480
I think Sae is cute in this episode, love her face when they're riding merry-go-round <3

LOL at the preview, I'm curious to see how this arc end
 
Sep 15, 2010 3:18 AM

Offline
Joined: Jan 2010
Posts: 132
Not bad' but sometimes borring :(
 
Sep 15, 2010 4:53 AM

Offline
Joined: Nov 2009
Posts: 3712
Sae was the girl when I saw the picture, I was like "I cant wait for this arc" and I havent been disappointed. I'm really looking forward to the resolution of this one.

Cant wait for Rihoko's arc, I hope that one is next =)


 
Pages (3) « 1 [2] 3 »