Forum Settings
Forums
Poll: Ai Kora Chapter 110 Discussion


#1
Apr 3, 2010 12:25 AM

Offline
Joined: Jul 2008
Posts: 5114
THIS IS A MANGA ONLY DISCUSSION POST. DO NOT DISCUSS ANYTHING BEYOND THIS CHAPTER.
----------------------------------------
leave it to hachibei to keep his promise- just when some fanatic decides to attack he defends, and then ootari blows up the guy with her rad ninja skills
the only way to stop a gamer from playing is either: beat them, or wait until they get bored (though 2% percent suffer seizures
 
#2
Apr 3, 2010 1:16 AM

Offline
Joined: Sep 2008
Posts: 7063
All I can say is fuck, it's pedobear.
 
#3
Apr 3, 2010 1:19 AM

Offline
Joined: Apr 2008
Posts: 3051
LOL knew Hachibei would come out of no where


 
#4
Apr 3, 2010 2:25 AM

Offline
Joined: Jan 2008
Posts: 392
well her story is wrapped up... and only 9 more chaps to go >_<
 
#5
Apr 3, 2010 3:15 AM

Offline
Joined: Jul 2009
Posts: 6620
Yeah 9 chapter to go for the four-eyed big breasted girl and Tenmaku's story, it's been a nice ride..i'm gonna miss this
 
#6
Apr 3, 2010 3:35 AM

Offline
Joined: Jul 2009
Posts: 954
Looks like her arcs finished. With 9 chapters to go... I wonder what will happen next?
This is a signature.
 
#7
Apr 3, 2010 12:30 PM

Offline
Joined: Aug 2009
Posts: 1606
Laevantein said:
Yeah 9 chapter to go for the four-eyed big breasted girl and Tenmaku's story, it's been a nice ride..i'm gonna miss this


+1 This manga has been an awesome one

"Her Story has just started"

That was a nice way of winding this up
The Yorozuya without Shinpachi is like Shinpachi without Glasses
 
#8
Apr 3, 2010 6:59 PM

Offline
Joined: Jul 2008
Posts: 4689
Feels kinda sad T.T
 
#9
Apr 3, 2010 10:28 PM

Offline
Joined: May 2009
Posts: 1537
Bye Ootori. Definitely some sadness seeing her leave the dorm and Hachibei. Her penchant for violence was unparalleled lol. Anyway, a nice chapter and it flew by in an instant. Where they ended up on their date was perfect as that is how it all began for her career. Her breakdown at the karaoke room and Hachibei's subsequent breakdown as her moving truck was leaving were sweet moments. Yeah, now's just Yukari and Tenmaku... Btw, lol at how almost nobody here is referring to Yukari by her name recently.
 
Apr 4, 2010 11:50 PM

Offline
Joined: Nov 2008
Posts: 407
9 chapters left =(
 
May 21, 2012 9:58 AM
News Team
Offline
Joined: Nov 2011
Posts: 98498
One of my favorite chapters yet! and lol'd @ pedobear.
 
Dec 30, 2012 12:41 PM

Offline
Joined: Apr 2012
Posts: 470
Really nice how they handled Ootori and Hachibei's relationship. A bit sad though.
 
Jan 24, 2016 11:24 PM

Offline
Joined: Feb 2013
Posts: 1883
Sad to see her go. Only Yukari and Tenmaku is left. 9 chapters left. Ooh boy. How is this going to end?
 
Jan 28, 10:37 PM

Offline
Joined: May 2015
Posts: 4019
Oh, my she love him… ^_^

Ah the parts are all getting pulled away! Sensei is dating car enthusiast and considering getting married, Ghost-chan is in love with Aburazaka -senpai, Yatsuhasa loves Haiji, Ootori is changing schools and chose her singing carrer, Hatsuka-san (lips girl) is getting married, now there are only 2 Sakurako & Tsukino(?) wait a minute there should be 3 instead of 2... Hmmm... what happened to marshmallow ear girl?